Terug naar overzicht
Hoi Petra,Als je het een troost kan zijn : er zijn redelijk weinig koppels die een volledige playlist bezorgen aan hun DJ. Gewoonlijk krijg ik een lijstje van een 20-tal zeker draaien nummers en verder de instructie à la jaren 80 en foute muziek enz. Maak je maar geen zorgen, je DJ zal je avond niet verknoeien hoor :)DJ Big Daddy
Hey Petra,je hebt deze vraag de voorbije weken al een paar keer gesteld en ik heb de indruk dat iedereen er zowat hetzelde over denkt. Je kan een aantal liedjes kiezen (die vind je ook op het internet, zoek maar eens bij romantische liedjes, feestnummers,...)maar beste niet teveel, want anders is ambiance niet verzekerd. Je kan het beste de dj richtlijnen geven, maar als je zegt dat er gewoon ambiance moet zijn, weet hij meestal wel wat hij moet draaien. Zij hebben het meeste ervaring. Groetjes Kaat
Hey Petra,Ik ga volledig akkoord met Katrien. Als je je DJ superveel liedjes geeft die hij moet spelen dan is hij verplicht van die ertussen te draaien voor, of na een liedje waarmee hij dat misschien helemaal niet kan mixen en dan wordt het super onnatuurlijk. Ik zou inderdaad ook richtlijnen geven, naar wat je graag hoort en hem dan gewoon zijn ding laten doen. Je kan idd een paar nummers zeggen die je absoluut wil horen, maar als je een ganse playlist geeft weet je al op voorhand wat er gedraaid zal worden...?! Ook niet echt spannend hé...?Veel succes ermee alleszins.Groetjes,Véronique 31/08/2007