TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Tania
3-5-2008
|
1-8-2007 11:40:58
Hey,
Wij vonden dat ook heel moeilijk. We hebben nu de fotograaf en videograaf vastgelegd, en ik moet zeggen die dj blijft hetgene waar ik het meest aan twijfel. Misschien ook omdat we hem nog niet gezien hebben... Bij ons wordt het Pieter Van Raes (dj Pi), op basis van een goede indruk aan de telefoon, en zeer bij prijs. Maar ik twijfel soms echt nog of het wel de goede keuze was, vooral omdat ik hier al een paar keer heb gepolst of iemand hem kent, maar niemand heeft er ooit op gereageerd. Ik twijfel er dan ook aan om hem nog eens te mailen en te vragen of we hem misschien ergens aan het werk kunnen zien. Ook dat is niet evident natuurlijk, want je kan moeilijk op andermans trouwfeest gaan kijken hoe de dj het doet...
Dus ja... Je kan misschien iemand van de lijst van de Caelberg nemen. Wij hebben toen twee mensen daarvan gebeld, maar de ene was al bezet (heel jammer) en de andere stond ons niet zo aan aan de telefoon.
Groetjes, Tania
|
|
Bart
|
1-8-2007 11:41:05
Als je geen dj in je wijde kennissenkring hebt, moet je natuurlijk een "wildvreemde" nemen. Niet gemakkelijk, probeer via de info op zijn website te achterhalen of de man/vrouw in kwestie aan jullie muziekwensen kan voldoen. In een persoonlijk gesprek achteraf voel je in principe snel genoeg aan hoe de dj over de muzikale inkleding denkt, hoe hij een feest aanpakt, en of zijn ideeen enigszins stroken met jullie wensen.
greetz dj Lebart
|
|
Els
22-9-2007
|
1-8-2007 11:58:18
Hey Katia,
wij trouwen binnen 52 dagen (!) in de Caelberg en hebben Disco Starlight genomen. Is Luc De Geyter uit Lede. Wij hebben hem geboekt omdat hij DJ was op de feest van mijn nicht vorig jaar in september in De Snip. Hij draaide toen super en we hebben hem onmiddellijk vastgelegd. Dat is natuurlijk de beste referentie; een hele avond zelf op de dansvloer staan ;-) Wij zochten vooral iemand die veel "Foute muziek" draait. Geen Vlaamse schlagers of carnavalmuziek maar vooral 70-80-90 én hedendaagse hits. En dat was wat hij toen deed, dus we zijn er gerust in. Hij vraagt €400 (tot 5u) en dan €50 per uur extra.
groetjes, Els 22/09/07 elsenstijn.trouwen.com
|
|
Evy
24-8-2007
|
2-8-2007 9:53:30
Wij trouwen op 24/8 in de Snip in Moorsel. Omdat zij ons de keuze gaven welke DJ we namen, twijfelden we geen minuut om dj Mark van DSS uit Erembodegem(053/782539) te nemen. Wij kennen hem al een paar jaar via het Barbarafeest van de brandweer. Hij speelt alle genres. Bij het opmaken van het contract zit er ook een brief waarbij je moet opgeven hoeveel personen: jonger dan 16 zijn, tussen 16 en 25, tussen 25 en 40, ouder dan 40! Zo krijgt hij een goed beeld van de leeftijdscategorieën. Hij kost 420 euro. Een prijs die zeker te doen is, vind ik....
nog veel voorbereidingsplezier
Evy
|
|
peter
|
2-8-2007 10:15:29
Je moet een dj kiezen waar jullie zich allebei bij goed voelen. Vanaf dat er één van jullie twijfelt moet je iemand anders nemen.Je mensen zoeken waar jullie zich bij goed voelen.Zo wordt het voor beiden een zeer aangename feestdag. groetjes dj karmelietje
|
|
lyla
30-8-2008
|
2-8-2007 18:02:10
wij huwen op 30/08/08 en wij hebben ons eerste geprek gehad met discobar 2-friends. ze zijn er wel mee bezig, da klikte direct tussen ons en ja, dat was ons gedacht. veel plezier nog.
|
|
Katia
10-5-2008
|
3-8-2007 9:03:32
We hebben hem gevonden : dj bobo... lijkt me een aardige man. En onze datum was ook nog vrij. Afspraken maken met hem lijkt ook heel simpel... kortom lijkt me de juiste keuze. Ervaring iemand met hem?
Katia
|
|
Tom
|
6-8-2007 16:00:53
Dag Katia
Al eens gedacht aan een live-band voor tijdens jullie huwelijksfeest? Neem zeker eens een kijkje op www.wijtrouwen.com/huwelijksorkesten . Contacteer me gerust voor vrijblijvende info!
Vriendelijke groeten, Tom tomvanleeuwen@homtail.com 0485 / 68 12 85
|
|
Caroline
|
6-8-2007 16:17:58

|
|
ann
13-4-2007
|
27-8-2007 13:41:11
op ons huwelijksfeest was er dj bart van de keer. Het was echt een superfeest, foute muziek, veel ambiance. www.bartvandekeer.be of 0477/544782
|
|
klimaxs music
|
6-9-2007 0:15:47
Goeiedag Katia met DJ Christiaan hier van Klimaxs Muic. De Caelberg is me goed gekend omdat ik in Baardegem woon, en reeds vele jaren in de streek van Aalst actief ben als DJ. Bel me eens op 0474/663 420 en we praten eens over jullie droomfeest. ps het barbera feest gaat door op 1/12/2007 in de Caelberg. Klimaxs Music speelt dat feest en niet DSS ! DJ Christiaan
|
|
Davy
15-9-2007
|
17-9-2007 22:00:58
Ons feest ging door in de Caelberg afgelopen zaterdag. Onze DJ was Marlon De Ruyter uit Aalst. Aanrader!!
|
|
Jo
|
14-11-2007 18:15:51
Hallo Katia, Ik ben DJ Jo van L&O music and lights te Geraardsbergen. Privé feesten zoals huwelijken, communies, verjaardagen en andere zijn onze specialiteit. Ik ben huis dj in Tom Dooley en Denderhof te Zandbergen alsook regelmatig in andere zalen. In Moorsel in de Caelberg ben ik ook al geweest en er is geen probleem om met de installatie van de zaal te werken. Onze prijs bedraagt 300€ en is alles inbegrepen. Indien je meer info wenst aarzel dan niet om me te contacteren via 0476592463 of djjovdb@telenet.be Groetjes en veel succes nog, DJ Jo
|
|
Thierry
24-7-2009
|
11-7-2009 14:50:00
Wie heeft telefoonnummer van dj BoBO?
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|