Nu Online
Momenteel zijn er 131 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ringen in de kerk

  27-7-2007 8:23:56
wij trouwen wel voor de kerk, maar we hebben geen bruidskindjes. We nieten goed wie er dan voor de ringen moet zorgen; op voorhand aan priester geven, één van de getuigen, goede vriendin, ... ? Heben jullie suggesties ??
Bedankt !

Groetjes,
Katleen
27/10/2007

katleen
27-10-2007
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 920


Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik27-7-2007 8:30:48

Hey,

de ringen zijn bij ons aangebracht door de mannelijke getuige.

Groetjes,
Lieve



Kim

 Meld misbruik27-7-2007 9:07:12

Hey,

Ook wij trouwen voor de kerk, maar hebben geen bruidskindjes. De getuige van mijn man zal de ringen aanbrengen. Wij vinden dat een goede oplossing.

Groetjes,

Kim

22 08 08



Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik27-7-2007 9:20:26

Hey,

Wij hadden ook geen bruidskindjes. Mijn getuigen zorgde voor de ringen; de getuige van mijn man zorgde voor het trouwboekje.

Groetjes,
Kirsten
09/06/2007
www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl



kristel
5-7-2008
 Meld misbruik27-7-2007 10:25:27

Hallo,

Wij nemen ook geen bruidskindjes, maar laten de getuigen de ringen brengen.
Bij mijn schoonzus hingen die op een gemaakt kussentje van haar mama en lagen al klaar op het altaar. Dit was ook leuk want het lag mooi naast het bloemstukje.

Nog veel plezier kristel



Selma
8-9-2007
 Meld misbruik27-7-2007 11:11:44

Wij geven de ringen op voorhand aan de pastoor.



evelien
29-7-2007
 Meld misbruik27-7-2007 11:25:12

bij ons hebben de getuigen ook onze ringen gebracht...

groetjes,




nele
29-9-2007
 Meld misbruik27-7-2007 12:48:48

Hoi,
Wij trouwen ook voor de kerk zonder bruidskindjes, maar bij ons is het de hond die ons de ringen aanbrengt.
Wij geven ze dan door aan de priester.
laat je fantasie maar lopen, dan vind je heus wel iets speciaals.
Groetjes Nele
29/09/2007



amalia
24-5-2008
 Meld misbruik28-7-2007 15:25:51

Mijn 2 zussen zijn mijn (volwassen) bruidsmeisjes. Maar we zijn er nog niet uit, ofwel brengen zij de ringen ofwel verwerken we de ringen in een bloemstuk. (we maken de bloemstukken zelf)
Groetjes, Amalia


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info