Nu Online
Momenteel zijn er 155 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dringend:hoe hartballonen opblazen?

  25-7-2007 12:31:50
Wij hebben voor in de kerk hartballonen als versiering,maar wij krijgen de vorm niet opgeblazen,allee,ik bedoel als we de ballonen opblazen gaat het wel;maar de hartvorm lukt niet,we hebben al raad gevraagd in de winkel,maar toch lukt het niet,wat nu?wij moeten die ballonen morgen kunnen opblazen want vrijdag is het zover!weet iemand raad hiermee?
Karina & Filip
(nog 2 dagen)

KARINA
27-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1185


wendy
18-8-2007
 Meld misbruik25-7-2007 12:56:58

karina,

heb ook al manieren geprobeerd maar ik vrees er een beetje voor dat je die zo goed ga krijgen het beste wat je kan doen is ballonen in hartvorm gewoon te kopen bij een speciaalzaak
groetjes



carmen
28-7-2007
 Meld misbruik25-7-2007 14:51:30

Karina,

Wij hebben ook hartballonen gekocht in de AVA, deze blaas je gewoon op zoals gewone balonnen en die nemen normaal automatisch de juist vorm aan (wij hebben test gedaan en dat lukte, wel met een pompje waarmee we ook het zwembadje van ons zoontje opblazen). Een perfect mooi hart vormt dat natuurlijk niet hé, maar dat is normaal hoor! Veel succes! Groetjes, Carmen



KARINA
27-7-2007
 Meld misbruik26-7-2007 12:43:17

wij hebben alles gedaan nu gaan we straks naar ballonboy voor raad.Ik hoop dat ze de ballonen willen opblazen,want deze avond gaan ze de kerk versieren!En deze nacht heb ik niet goed geslapen :( Ik hoop dat ik deze nacht beter kan slapen,maar de zenuwen slaan toe,ik heb soms huilbuien....
Succes,
Karina & Filip


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info