Terug naar overzicht
Hey,Ik kan u niet echt helpen maar wou gewoon even zeggen dat ik jullie keuze van "Pirates of the Carribean" heel goed vind. Wij hebben dat namelijk genomen om binnen te komen.Tijdens het dessertbuffet had de zaal voor aangepaste muziek gezorgd maar vraag me niet meer wat dat was.Ik vond "Safri Duo" en "Le lac du connemara" wat afgezaagd.Veel succes met je zoektocht!!!Groetjes, Sissi(47 dagen getrouwd)P.s. Een liedje dat me nu net te binnen schiet: Samba de Janeiro.Ook vaak gebruikt zijn "Let me entertain you" en "Rood".
Hey Annemie,Ik dacht dus dat ik origineel was met onze 'Pirates of the Carribean'... Vorig jaar hoorde ik dat liedje superhard bij een vuurwerk op de memorial van Ivo Van Damme in het Koning Boudewijnstadion en ik dacht wauw, dit is het, dus wij gebruiken dit ook voor de taart... Bon, het idee dat ik het zelf gekozen heb en niet van een ander gepikt moet me dan maar sussen... :-)Om binnente komen vind ik dat je gewoon een liedje moet kiezen dat je zelf graag hoort en waar een beetje een beat inzit, zodat de stemming er meteen inzit. :-)Groetjes,Véronique