TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
vanessa
21-9-2007
|
11-7-2007 21:11:58
dj's on the road is goed groetjes vanessa kijk eens op hun site
|
|
Bieke
25-8-2007
|
12-7-2007 9:15:09
Hallo Delphine, wij hebben gekozen voor Martin Jonas uit Menen. Zowel op het verjaardagsfeest van mijn papa, als het trouwfeest van mijn broer was hij de DJ. Als we beslisten om te trouwen, heb ik geen moment getwijfeld! Twee keer stond de dansvloer de hele avond vol, jong en oud! De muziek is een beetje van alles, hij weet echt heel goed wat hij moet draaien om de ambiance erin te houden!
Zijn gegevens: Martin Jonas Sint-Jansmolenstraat 15 Bus 33 8930 Menen Tel 056 - 51 97 17 GSM 0479 - 56 58 59 allpartyevents@skynet.be
Wij betalen 450€ + 25€ verplaatsingskosten omdat onze zaal in Oost-Vlaanderen is!
Veel succes met je zoektocht! Bieke
|
|
Wendy
|
12-7-2007 12:10:47
Wij hadden Kurt Vancauwenberghe uit Zwevegem, was heel super. Hij begon met de typische trouwdansjes, wat schlagers en de Scottish, om de 'oudere generatie' wat tevreden te stellen. Hoe later op de avond hoe meer beat er in de muziek kwam. Iedereen heeft zich super geamuseerd, zowat iedereen heeft op de dansvloer gestaan!! Ik kan hem zéker aanraden!
Gjes
Wendy www.wendy-jonathan.be
|
|
debbie
|
12-7-2007 21:13:52
jmc productions is megagoed! gerandeerd een volle dansvloer! zeker als je jan als dj hebt groetjes debbie 10-08-07
|
|
debbie
|
12-7-2007 21:15:10
oja vergeten, hij is van oudenburg ( west-vlaanderen) en heeft ook een website jmcproductions.be dacht ik
|
|
Veerle
|
12-7-2007 22:36:07
Wij hebben gekozen voor discobar infinity, kijk eens op zijn website www.infinity.be we hebben hem al een paar keer bezig gezien je dansvloer is geen seconde leeg.
|
|
davida
7-9-2008
|
13-7-2007 14:58:00
hey
wij hadden ook jmc productions uit oudenburg maar hij komt in heel west vlaanderen hij is super.grtjs
|
|
Karen
20-12-2008
|
17-7-2007 11:33:37
Luister eens bij Partysound uit Wetteren!! Zelf gaat ons huwelijk door in Brugge en werken we met hen samen. De prijs valt aardig mee en ik moet je zeggen dat het vorige feest met hen echt wel een toffe dansavond werd. Groetjes.
|
|
Tilly
23-8-2008
|
20-7-2007 11:55:07
pollvanghent!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
roan
|
22-8-2007 6:04:44
Beste,
All party events beschikt over een vaste discobar dienst en werkt enkel met professionele dj's. Zeker de moeite waard om eens een afspraak te maken.
Veel sucses.
|
|
emma
|
30-8-2007 19:41:13
All party events menen is inderdaad heel goed vooral de eerste 3 dj's van de lijst met dj's zie www.allpartyevents.be
Bij ons was het dj Roan maar martin jonas is ook wel goed en sounddelight ook, all 3 krijgen ze er de juiste en stevige ambiance in met heel de dansvloer heel de avond vol!
een aanrader daar wij vorige week getrouwd zijn met roan en de andere al eens is komen draaien voor mijn verjaardag,en tweemaal was al het volk tevreden!
greetz emma
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|