Terug naar overzicht
Beste Ronny,Met enige fierheid stel ik je onze website voor www.studiohappymusic.be Neem gerust een kijkje...Wij stellen dit ten zeerste op prijs!Met vriendelijke groeten,Dierk Van Paemelen
Geachte,Bij deze stel ik onze website aan u voor. Kom gerust eens een kijkje nemene.http://users.telenet.be/erima eric
Beste Ronny,Het trouwfeest van onze vrienden was één en al ambiance en dit grotendeels dankzij de dj.Ga zeker eens kijken op www.2-friends.be Ben ook eens gaan kijken en het loont echt de moeite. Vooral de prijs.
zie maar eens op www.djmarc.be .Ambiance van begin tot einde en niet duur
www.bartvandekeer.be al heel veel feesten gedraaid, want al 16 jaar ervaring.Zeker eens bekijken
Hey,Ik ben van Haacht - je kan me volgende weken bezig zien in St. Niklaas - Leuven - Schilde en Lede :)DJ Big Daddy
Ronny,Voor ambiance moet je naar mijn mening bij discobar 2 friends zijn!Zij zorgen pas echt voor ambiance en zelfs voor een schappelijke prijs.Kijk eens op www.2-friends.be Ik vraag ze steeds weer opnieuw als ik ze nodig heb.
Misschien ben ik al ruim laat voor deze reactie, maar wij nemen discobar Starlines (starlines.be). We hebben al meerdere feestjesd (inclusief trouwfeesten) met hen gehad en ons altijd te pletter geamuseerd. Ze draaien altijd wat gevraagd wordt! Zeker een aanrader!
Misschien ben ik al ruim laat voor deze reactie, maar wij nemen discobar Starlines (starlines.be). We hebben al meerdere feestjes (inclusief trouwfeesten) met hen gehad en ons altijd te pletter geamuseerd. Ze draaien altijd wat gevraagd wordt! Zeker een aanrader!
check it out : www.strobosounds.com greetz,Jo