Nu Online
Momenteel zijn er 131 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Openingsdans-help

  14-6-2007 15:26:55
Nog 9 dagen te gaan en we zijn hebben nog altijd geen openingsdans.
't is te zeggen mijn ventje wil Nothing else matters van Metalica en ik vind dit ook wel een goed nummer omdat hij zo'n grote fan is. Maar iedereen in onse vriendenkring zit nu al te raden naar onze openingsdans en ze zitten er meestal klak op.. daarmee willen we iets anders, maar door de stress van het laatste moment komen we niet echt ergens op.
Hebben jullie tips.
We zijn stu-bru luisteraars dus geen robby williams, marco borsato of iets in die aard.

Bedankt voor jullie hulp.

Nathalie
23-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 16 | Gelezen: 2224


Sheron
2-2-2008
 Meld misbruik14-6-2007 15:49:06

Wij zijn ook stubru luisteraars en bij ons wordt het 'into my arms' van Nick Cave. Echt en topper (vind ik)... Je kan het beluisteren op you tube, maar als trouwe luisteraar ken je het wel waarschijnlijk ;-)

Greetz,
Sheron



Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik14-6-2007 15:52:03

Hoi Nathalie,

Wij nemen Iris van de Goo Goo Dolls..

Succes en hou ons op de hoogte he ...

Sarah
15*09*07



Loth
14-7-2007
 Meld misbruik14-6-2007 15:53:35

Nog een ander mooi nummer is "a little trip to heaven" van Tom Waits.
Laat je ons weten wat het geworden is?

Groetjes!



annelies
9-6-2007
 Meld misbruik14-6-2007 15:54:24

Wij hadden Come away with me van Norah Jones.
Annelies



vanessa
17-5-2008
 Meld misbruik14-6-2007 16:26:53

ook wij wilden nothing else matters(beide stoere rockers,de een al wat heviger dan de andere ;) ) maar er staan er nog op ons lijstje nl : ohne dich- rammstein
is this love-whitesnake(omdat ik hevige whitesnake fan ben)
patience-guns 'n roses


het is natuurlijk eens iets anders dan "you look wonderful tonight" he ;)



Lies
27-10-2007
 Meld misbruik14-6-2007 16:28:44

Hey Nathalie,

Enkele ideetjes:

Saybia - The day after tomorrow

Live - They stood up for love

Damien Rice - 9 crimes

Regina Spektor - Samson

Lamb - Gorecki

Groetjes,

Lies



sofie
7-7-2007
 Meld misbruik14-6-2007 16:45:11

wij denken aan 'The blower's daughter' van Damien Rice. De tekst past wel niet volledig (gaat eerder over een liefde die nooit geworden is wat hij ervan gehoopt had), maar ik weet niet of iedereen echt naar de tekst zit te luisteren...

veel succes



Sophie
18-4-2008
 Meld misbruik14-6-2007 18:19:53

Hoi !
Wij kiezen voor Katie Melua met Nine Million Bicycles omdat de tekst zo wondermooi!

Groetjes
Sophie 18.04.2008 met Stu Bru op de achtergrond :-)



Kristel

 Meld misbruik14-6-2007 18:26:03

Hoi,

Wij hebben gekozen voor Chasing Cars van Snow Patrol

Groetjes



Lien
28-7-2007
 Meld misbruik14-6-2007 18:27:37

The best is yet to come van Novastar misschien?



Tania
3-5-2008
 Meld misbruik14-6-2007 21:32:15

Laatst hoorde ik Bed of Roses op de radio, en dat vond ik ook wel iets hebben. Dat heeft toch ook iets ruiger erbij...

Groetjes,
Tania



Anne
21-9-2007
 Meld misbruik14-6-2007 22:02:33

Hallo,

Deze is een heel mooi : van Heart - All I Wanna Do Is Make Love To You, en we kunnen misschien deze wel nemen

Groetjes
Anne



Elke
7-7-2007
 Meld misbruik14-6-2007 22:45:31

hoi

Wij dachten aan:

November Rain (maar 12 min schuifelen op nen tegel...tja)

Mijn vriend wou ook doodgraag Lenny Kravitz "stand by my woman" maar de tekst kan niet van ons beiden komen snap je tenzij hij mijn woman wil zijn ;-p

We wouden iets dat bij ons paste en hadden nooit gedacht dat dit zo moeilijk zou zijn

inderdaad "chasing cars" is een topper maar wij hebben gekozen voor Phil Collins (een klassieker) met "Groovy kind of love" het typeert ons wel en het is een super tekst (maar niet veel mensen luisteren daarnaar op die moment denk ik)

Greetz
El
07/07/07



Liv
15-9-2007
 Meld misbruik16-6-2007 9:35:38

Waarom zouden jullie niet Nothing else matters nemen, als dit jullie keuze is.
Wij zouden ook heel graag iets anders hebben dan alle 'gewone, te trage' liedjes. Is ook niet echt ons ding. Maar we weten ook nog niet goed wat.
Nickelback heeft ook een mooi liedje (if everyone cared, denk ik).
Waarom zou je een liedje nemen, wat de anderen verwachten dat je kiest.
Wij hopen ook iets te vinden dat we zelf graag horen, en weten dat de anderen dit misschien 'raar' gaan vinden omdat het geen gewone, heel trage slow is.



Liv
15-9-2007
 Meld misbruik16-6-2007 9:42:41

Aan het liedje Ohne Dich van Rammstein hadden wij ook gedacht. Vindt dit ook een mooi liedje, maar de tekst is toch niet 100%.

Ohne dich kan ich nicht sein, ohne dich
Mit dir bin ich auch allein, ...

We gaan het zeker doorgeven aan DJ, maar niet als openingsdans denk ik.

Dacht ook dat het zoeken naar een liedje gemakkelijker ging gaan. Maar wij kunnen ook niet goed kiezen.



Wendy

 Meld misbruik16-6-2007 23:26:53

Hey Nathalie,
Wij hebben tot op het laatste moment getwijfeld tussen 2 nummers en Jasper Steverlinck met de cover "To make you feel my love" (of zoiets) heeft het nipt 'verloren' van Marco Borsato en Lucie dinges met Everytime I Think of you (omdat we in de rappe stukken dan konden swingen hebben we dit gekozen.)

Maar het nummer van Jasper is echt héél héél mooi.
Ik wil het anders gerust eens e-mailen? Geef maar een seintje!

Wendy
www.wendy-jonathan.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Disc-Jockey nodig?
Disco Cooldown Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten. in West-Vlaanderen
Jarenlange ervaring, een uitstekende service en een hoge kwaliteitsfactor zijn belangrijke troeven die Disco Cooldown bezit. Wij streven op elk feest de perfectie na, en staan garant dat uw feest een knaller van formaat wordt! Meer info
Lable.be Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat in Beerse
Dj Lable is al meer dan 10 jaar all-round DJ. Zoek je dus iemand die een hele avond allerlei soorten muziek aan elkaar kan draaien dan zit je hier goed. Lable.be staat garant voor een mooie discobar met een hoogwaardige licht- en geluidsinstallatie. Meer info
Mixdj in Opwijk
Proficiat, u heeft de tijd en de perfecte reden gevonden om een feest te organiseren. U bent op zoek naar een allround dj die van uw feest een echt feestje kan maken? Stop met zoeken, u bent aan het juiste adres! Because the music sounds better with You! Meer info
DSO MUSIC Coverband and live band on higher level in Deurne
Deze coverband profileert zich enkel naar het hogere niveau bij huwelijksfeest en trouwfeest in België. De samenstelling begint vanaf 3 multimuzikanten tot maximum 6. Het zijn beroepsmusici waarvan zangeres en zanger in 5 talen zingen.ENG-FR-N-SP-IT Meer info
DJ LUCKY ENTERTAINMENT Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay in regio Zuiderkempen
Met Dj Lucky Entertainment haal je de ervaring in huis van sfeervol feesten. Je huwelijksfeest of fuif professioneel omkaderd met swingende dj show en muziek voor iedereen. Moderne discobar met color leds & lasers. Info: www.dj-lucky.be Meer info
MUSINC LIVE MUZIEK & DJ in Schelle
MUSIC INCLUSIVE ARE REALLY EXPERIENCED, DEDICATED & HARD WORKING PARTY PROVIDERS Meer info
DJ HANS Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen! in Schoten
Allround party DJ bekend van oa 10j exclusieve DJ residentie op Pré Soirée Café Local in Antwerpen (2003-2014), Modeste, Moosebar, Jack's (Schoten) & Oever. Muziek van vroeger tot nu in alle genres, aangepast aan uw wensen. Eigen installatie mogelijk Meer info
party dj wim Feesten in stijl in Kessel-Lo
Bij ons kan je voor elke soort feest terecht.Gaat het nu om een trouwfeest,bedrijfsfeest,inkleding,bloemen,lounge dan kunnen wij dit aanbieden aan de beste prijzen. Wij hebben alles zelf in beheer en werken zelden met toeleveranciers. Meer info
discobar nillies MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES in west - vlaanderen
Professionele dj van 35 jaar gooit voor u recente hits, party classics & diverse stijlen naar jullie keuze door elkaar in de mix. Verwacht bij mij géén dj die mee zingt of ieder nummer aankondigt in de microfoon. Meer info
sonatek uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van. in Oost- en West- Vlaanderen
Met meer dan 10 jaar ervaring als all-rond DJ kan ik stellen dat trouwfeesten veruit mijn voorkeur dragen. Hippe dansmuziek afgewisseld met klassiekers... Na voor 2 gerenommeerde DJ teams te hebben gewerkt kijk ik er naar uit om ook uw dansfeest te maken! Meer info
INFINITY.be fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/ in Diksmuide en Zaventem
http://infinity.be/vraaghetaan/ (vrijblijvend info) Meer info
Genievents A brand of magic never fails in Menen
We zijn een familiebedrijf dat zich bezighoudt met eventmanagement in de ruimste zin van het woord. We gaan tot het uiterste om elke wens van onze klanten te vervullen en ze het huwelijk van hun dromen te bezorgen. Meer info
ALLMUSIC Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime! in heel Vlaanderen
Uw huwelijksfeest, je trouwfuif, jullie bedrijfsfeest of jouw verenigingsfuif heeft een ervaren professionele DJ nodig! Dat kunnen we voor u regelen! Enkel als Dj-set of met een complete geluid en licht installatie! En dat voor een eerlijke prijs! Meer info
PARTYSOUND Van Gala tot Party in Wetteren
PartySound is al meer dan 25 JAAR een vertrouwde partner en een begrip voor de muzikale omlijsting van bijeenkomsten en feesten zoals verjaardagsfeestjes, fuiven,huwelijks-party's en gala-avonden...Kortom: Eender welk feest, PartySound doet uw feest slage Meer info
Studio Happy Music De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons in Aalter
Studio Happy Music bestaat al sinds 25 jaar en heeft hierdoor een rijke ervaring opgebouwd. Sedert jaren vormen wij onder leiding van Dierk Van Paemelen dan ook een vaste waarde in de 0ost- en West-Vlaamse regio en daarbuiten. Meer info
DISCOVIDEO DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg
Bezoek onze site www.discovideo.be Meer info