Terug naar overzicht
Dag DanyWij hadden Johan van Studi-jo uit Sint-Pauwels. Hij heeft ook een website www.studi-jo.be . Wij zijn zelf van Gent en ook ons feest was in Gent. Hij is de vrijdag zijn installatie komen zetten en op zaterdag was hij perfect op tijd. Hij luistert goed naar je wensen. De dansvloer stond permanent vol en het was dikke ambiance. Een echte aanrader ... Onze gasten waren allemaal dik tevreden van de muziek.Ingrid
Hoi IngridWeet je soms wat je er voor betaald hebt?Mvg
Voor ons huwelijk nemen we "dj Partysound".Hij komt ook uit het Gentse.Bij mijn schoonbroer die vorig jaar huwde in "Motel Beveren" was hij er ook en het was in elk geval een toffe avond.Ons huwelijk gaat door in "Serwir-Hotel" en het beloofd in elk geval een zware avond te worden.Groetjes,Kristien & Bram.
Goeiedag wij nemen DJ Christiaan van Ludwigs Discbar. Hebben we reeds aant werk gezien en wordt aangeprezen door hotel Beveren. Bel es voor meer info 09/369 18 10
Wij hebben ook Johan van Studi-jo. Het is een persoonlijke kennis van ons maar we hebben hem nog niet aan het werk gezien. We hebben wel al een gesprek met hem gehad en hij komt heel professioneel over. Ik was na het gesprek helemaal overtuigd dat hij het super gaat doen. Volgende week (22 juni) is het bij ons zover dus daarna kan ik je laten weten of het ook goed was.Groetjes,Wendy
Wij nemen studio dreams uit belsele. Helemaal niet duur en dikke ambiance gegarandeerd!groetjes,Klaartje28/7/2007
Beste,Doordat ik geen reclame mag maken wil ik u onze site doorsturen.http://users.telenet.be/erima Op de site kan u ons al leren kennen en voor verder vragen kan u ons steeds bellen.Eric
Wij gaan voor "discobars the maxx".Een Dj me meer dan 20 jaar ervaring, en honderden trouwfeesten. Maandag 25 juni hebben we al een eerst gesprek voor ons huwelijk op 08/08/2008, en er gaan nog een aantal gespreken volf-gen met onze wensen. Hun e-mailadres: themaxx@skynet.beEn de prijzen all-in vallen ook goed mee!!!Groetjes, Bianca08/08/2008
Beste Dany,Zeker eens kijken op wwww.2-friends.comIs echt de moeite. Heb ze al op enkele feesten aan het werk gezien en ze zijn de max !