Nu Online
Momenteel zijn er 114 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ik deel misboekjes uit!

  8-6-2007 15:34:56
Toen ik aan ons misboekje begon, kreeg ik van een vriendin een heleboel misboekjes die zij gebruikt heeft bij het samenstellen van het hare. In plaats van ze nu in de papierbak te gooien, zijn er misschien bruidjes die zelf nog op zoek zijn naar voorbeelden van teksten/volgorde/muziek of gewoon eens willen kijken hoe de boekjes van een andere bruid in elkaar zaten. Het zijn praktisch allemaal vieringen van 1997 en 1998 maar uiteindelijk is er niet veel veranderd. Ik heb er zelf maar een tiental gebruikt (dat is echt voldoende als voorbeeld) dus kan ik er misschien meerdere forum-bezoeksters blij mee maken (het zijn er een pak). Als er dus geïnteresseerden zijn, dan verstuur ik je er graag een paar per post. Reageren mag hier of op edr@spe.be.

groetjes,
Els
22/09/07

Els
22-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1387


Tineke
13-9-2008
 Meld misbruik8-6-2007 16:01:24

Hey els

Je zou mij er een zeer groot plezier mee doen. Ik begin er namelijk volgende week aan. Allé ideetjes en tips zijn welkom.

tineke



Katrijn
1-9-2007
 Meld misbruik8-6-2007 16:02:41

Je mag er altijd naar mij sturen!

Katrijn Vets
Vekestraat 13 bus 5
2000 Antwerpen

of katrijn.vets@skynet.be

Maar het moeten er maar een paar zijn hoor..

Groetjes



Sophie
18-4-2008
 Meld misbruik8-6-2007 18:54:52

Hoi Els

Je mag er ook altijd een paar naar mij sturen.
Hierbij mijn adres :
sophie de baets
termolenhoflaan 7
1731 Zellik
Laat maar weten wat de kosten zijn via sdebaets@manufast-abp.be

Groetjes
Sophie
18.04.2008



Kelly
6-9-2008
 Meld misbruik8-6-2007 21:15:46

Hallo Els,

Als je er nog een paar over hebt, mag je mij er ook enkele sturen;

Kelly Vandenberk
Parkstraat 24 bus 2
3900 Overpelt

Laat maar weten wat de kosten zijn.

Thanx

Kelly



Stéphanie
16-5-2009
 Meld misbruik9-6-2007 8:33:11

hey ik zou er ook wel een antal willen.

stéphanie dumont
eugeen Vanhoorenbekelaan 41 bus 0202
3010 Kessel-lo

alvast bedankt
kusjes
stephanie



Sandra
5-7-2008
 Meld misbruik9-6-2007 10:25:59

Je mag er gerust ook enkele naar mij sturen:

Sandra De Meyer
Latemdreef 7
9630 Zwalm

Alvast bedankt!



Sofie
3-5-2008
 Meld misbruik9-6-2007 17:05:24

Hey,

als je er nog over hebt, na de vele reacties mag je er ook nog enkele naar mij sturen, als je er je rekeningnummer bijdoet betaal ik de verzendingskosten wel zelf hoor

Sofie De Grave
Geemhof 23
9220 Hamme

groetjes



Els
22-9-2007
 Meld misbruik11-6-2007 11:35:00

Aan alle dames hieronder die ik niet persoonlijk kon mailen; ik doe de boekjes deze week in de postzak op mijn werk. Normaal hebben jullie ze dan snel en hoeft er niemand iets te betalen ;-)
En geen paniek; ik heb er echt genoeg voor iedereen, het zijn er een hoop.

Leuk dat ik er zoveel bruidjes een plezier kan mee doen!

Els
22/09/07



Pascal
23-8-2008
 Meld misbruik14-6-2007 18:10:52

Hallo, wij staan nog maar aan het begin van de planning van ons huwelijk en zijn nog lang niet aan het opstellen van het misboekje toe. Maar die boekjes zouden voor ons wel heel goed van pas kunnen komen.
Mijn email: Paertje@hotmail.com


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info