Terug naar overzicht
Hey Liesbeth,ik vind dat echt een héél mooi nummer en ook heel gepast hoor. Een echt mooie tekst. Een nummer om kippenvel van te krijgen als jullie daar op de dansvloer staan. Wat vind je vriend van het nummer? Persoonlijk gaan wij voor Clouseau omdat wij daar allebei een grote fan van zijn. Wanneer trouw je? Wij op 27 juni 2008!
Hi Liesbeth,Ik vind het een heel mooi nummer, je hebt ons ook een tip gegeven. Wij trouwen binnen net iets minder dan 2 weken en we hebben nog geen nummer gevonden.Groetjes,Véro16/6/2007http://veroenbilly.trouwen.com
Hei, wij zijn afgelopen vrijdag getrouwd en hebben ook lang gezocht naar een openingsnummer, wij hebben uiteindelijk gekozen voor I wanne grow old with you van Westlife. Het was fantastischgroetjesSaskia
hoi evelien!Mijn ventje is er niet echt voor te vinden!Hij denkt dat het een afgezaagd openingsnummer is!Terwijl ik er altijd kippevel van krijg!Zeker als je de vertaling van het liedje leest!Ik vind het heel geschikt!Zolang hij niets beter vind word het dit want ik mocht de openingsdans kiezen!En eens we op de dansvloer staan(is hij helemaal overdonderd door de dag en mijn kleed)moet ik toch een zakdoek gaan halen!Wij trouwen op 15 september 2007
Heel mooi nummer. Onze openingsdans is het nummer waarop mijn vriend me ten huwelijk heeft gevraagd (Thank you for loving me van Bon Jovi).Maar wij gaan waarschijnlijk I belong to you in de kerk draaien.
hallo liesbeth,bij ons is dat het laatste liedje in de mis, onze openingsdans is zij van marco borsato xxvéke