Nu Online
Momenteel zijn er 83 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Slechte reacties Godshuis (Ellen)

30-5-2007 15:36:51
Hey!

Ik las hier dat er wel een aantal mensen zijn die slechte ervaringen hebben met het godshuis. Kunnen jullie mij vertellen wat er precies mis liep, dan kan ik mij daar misschien toch wel al wat op voorbereiden, want wij trouwen in het godshuis op 27/10/2007.

Groetjes

Lies

Lies
27-10-2007
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 274

stefanie

Meld misbruik31-5-2007 23:04:36

dag lies,
na bijna een jaar getrouwd te zijn, kom ik nog even piepen op dit forum. Was vroeger werkelijk een verslaving :-) haha. Hoewel ik weinig tijd heb (nog valiezen pakken, want ik vertrek morgen op reis) toch even zeggen dat wij getrouwd zijn in het godshuis en dat deze feestlocatie werkelijk het summum was van de dag! zou het zo opnieuw doen. Er bestaan inderdaad wel wat negatieve reacties maar als dat het eten betreft is dat meestal uit de beginperiode, anderzijds is het wel geen goedkope feestzaal maar wees gerust: het zal af zijn. Veel succes nog en laat uw niet van de kaart brengen door negatief commentaar!
stefanie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...