TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Franciska
28-7-2007
|
16-5-2007 8:22:41
Dag Annelies,
Wij hebben een dj uit Herk-de-Stad. Martijn heet hij. Het is een heel sympahtieke gast. Vorig jaar zijn we naar een trouwfeest geweest waar hij speelde en hij speelt gewoon wat je vraagt. Dat koppel had ons gevraagd om op voorhand een top 10 door te sturen en mijn vriend had dat gedaan en bijna alle liedjes die hij had opgegeven heeft hij gespeeld. Mijn vriend is ook een Stu Bru fan, dus van hem mag het ook niet alleen van die ambiance muziek zijn (of hoe moet ik dat zeggen). Die dj zit ook niet steeds tussenin te zeveren en zingt ook niet mee met de liedjes door de micro. Dat had ik al eens meegemaakt en dat vond ik toch echt verschrikkelijk. Ik kan je zijn gegevens wel eens bezorgen als je dat wil. Ik moet dan wel aan mijn vriend eens het nummer vragen, want hij heeft alles met de dj geregeld.
Groetjes
Fran
|
|
Bart
|
16-5-2007 9:00:10
Annelies,
Stubru-minded is een ruim begrip, dagprogrammatie of bijvoorbeeld de maxx tegenover specifieke programma's als jungle fever of switch. Best is voor je naar je dj stapt toch een staalkaart op te geven van nummers die je graag hoort. Zo heeft de dj in kwestie tenminste een idee hoe hij stubru-minded moet interpreteren. En komen jullie niet voor verrassingen te staan. Je zou niet het eerste koppel zijn waarbij de dj moet passen als hij bepaalde verzoeklijsten binnen krijgt. Een duidelijke communicatie met je dj daar komt het meestal op aan.
cheers, djlebart
|
|
Aaron
|
19-5-2007 4:01:01
Hey hey via via heb ik te horen gekregen dat jullie een dj zoeken voor op jullie trouwfeest , wel het zit zo ... ik heb veel contacten met STU BRU en ik doe non stop bruiloften ... als jullie geintersseert zijn in mijn diensten laat me dan wel snel iets weten !
Mijn féé bedraagt niet zo hoog veel omdat ik dit nog maar 1.5 jaar doe mvg
Dj G-rex ---> contacteer me op aaronmuyzers@hotmail.com
|
|
An
7-7-2007
|
12-6-2007 10:24:42
StuBru muziek ... inderdaad wat is dat ? White Stripes ? Rolling Stones ? Pixies ? Best goed afspreken met DJ. Ik kan je Mario aanraden, overal waar ik kwam speelde hij zeer afwisselend. Van R&B, tot ambiance, tot rock , retro, dance ... Maar geen idee of hij vrij is, en of de mzuiek ok is voor hem. zijn mail mario.schraepen@telenet.be. Succes !
|
|
Johan
|
13-6-2007 17:33:54
Hallo,
Ik heb vroeger nog een stubru fuif gespeeld in Hoepertingen en sindsdien heb ik zowat overal gespeeld. Het zware werk van fuiven en festivals heb ik echter links laten liggen wegens te druk en nu draai ik nog bedrijfsfeesten en trouwfeesten voor mensen die specifiek naar een goede 70 - 80 - 90 fuif vragen.
Voor meer info: johan.synaeve@telenet.be
|
|
Valentin
|
4-2-2010 14:12:53
Beste, mag ik me even voorstellen, mijn naam is valentin en ben reeds een 20tal jaren dj en mijn specialiteit is alle genres specifiek stubru, daar ik ook de volledige afrekening heb en aangezien dat ik ook bandbegeleiding doe in het rockgenre zou ik u mij willen voorstellen als DJ. mijn prijs is 325 euro. tot het gedaan is, hier komt niets bij. Tevens heb ik voor deze feesten ook een verrassing voor het koppel namelijk een muziekaal interview met hun levensloopbaan. Hopend op een gunstig antwoord Valentin www.patco.be
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|