Nu Online
Momenteel zijn er 127 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidsjurk couture Ann

  14-5-2007 9:57:07
Hallo toekomstige bruidjes,

Vorige week ben ik mijn trouwkleed gaan afhalen. Nu dat ik het in handen heb moet er mij iets van het hart.
Ik raad de toekomstige bruidjes die nog op zoek zijn naar een trouwkleed niet aan om hun kleed bij Couture Ann in Aalst te kopen. Ik heb dat gedaan maar daar heb ik al lang spijt af. Ze zijn daar arrogant, onvriendelijk en dikke nek ongeloofelijk. Ik ben het pas beginnen te beseffen nadat ik al een paar voorschotten gegeven heb en dan kan je niet meer weg. In maart moest ik de 1ste maal gaan passen van een trouwkleed dat ik in november gekozen had. Ik was erg nerveus tenslotte was het de 1ste echte pas. Ze hadden in november mijn maten genoteerd. Nu wist ik wel dat sinds november 2 a 3 kg vermagerd was maar het trouwkleed was veel te groot langs alle kanten. Zeker 2 maten. Nu hadden we schrik dat de retouches niet gingen lukken. Dat is nu wel meegevallen. Maar toen ik gedaan had met passen moest ik dringend naar toilet. Ik vroeg aan Ann of ik eens naar toilet mocht gaan ze antwoorde mij sorry liever niet het is niet praktisch. Ik wist niet wat ik hoorde, een winkel waar bruids en suite kledij verkocht wordt waar men toch een tijdje binnen is en nog niet naar toilet mogen gaan. Ik ben dan maar de eerste beste (niet te proper) café binnengegaan om naar toilet te gaan.Mijn moeder wou ook haar kleed daar kopen maar toen ze dat hoorde is ze ergens anders gaan kopen.
Nadien schrijft ze op het bonnetje dat zo heilig is voor haar precies dat er nog 129 eur bijkomt voor de stof, kan ik nog wel ingaan hoe groter de maat hoe meer je moet betalen maar het zijn wel zij die zich gemist hadden in hun maten.
retouches : 100 eur ook veel want in vele winkels is dit gratis en tenslotte koop je wel een groot bedrag. Die retouches steken ze zuiver in hun zak. Dat weet ik van een vriendin van mij die ook een boetiek heeft.
Als je naar daar gaat om schoenen bij te kopen of lingerie en je hebt je bonnetje niet mee stuurt ze je gewoon weg dat heeft mijn nicht ondervonden die ook haar trouwkleed daar heeft gekocht. Hup terug naar huis en bonnetje gaan halen. Er was zelfs een vrouw die een horecazaal heeft in Aalst heeft en goed gekend is die haar kleed niet mee kreeg omdat ze haar bonnetje niet meehad en alles was al betaald.
Het is ongeloofelijk hoe sommige mensen handel drijven. Bestaat er niet meer "klant is koning". Ze snapt je af, het moet haar goesting zijn. Tenslotte koop je iets dat je maar 1 keer koopt in je leven en voor een duur bedrag. Dit moest mij van het hart en ook om andere bruidjes te waarschuwen voor die winkel.

Pat

Pat
1-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1240


Selma
8-9-2007
 Meld misbruik14-5-2007 10:08:10

Nou, als ze zich zo kunnen gedragen in die winkel, dan moeten ze wel heel goed zijn!! Hopelijk is de jurk wel geworden zoals je had gehoopt!



Els
31-8-2007
 Meld misbruik14-5-2007 10:29:16

Hey,

Ik ben er zaterdag mijn kleed voor de 1e keer gaan passen. Ze wou per sé dat ik een onderrok zou nemen maar heb dat uiteindelijk niet gedaan. Maar als ze er geen 100 x over gezaagd heeft...
't Zelfde toen ik schoenen ging kiezen: ik wou lederen en met een hak, zij vond dat ik satijn en plat moest kiezen...
Enfin ja, mijn eerste indruk was goed maar na zaterdag...
Ze zei ook dat ik absoluut niet meer mag vermageren of verdikken (ben ik niet van plan) maar stel nu dat ik een kilo of 2 verlies... Ik betaal toch om te verkleinen hé!

Daarnaast vind ik dat ze serieus aandringt om accessoires te kopen: "collierke, stolake, oorbellekes, handschoentjes, kousjes..." blablabla...

Ik heb m'n kleed en verder ben ik niet verplicht al die dingen te dragen of bij haar te kopen hé! Mijn lingerie was ook niet goed volgens haar (niet bij haar gekocht natuurlijk) maar volgens mijn getuige was er niets verkeerds mee...

Ik hoop dat het hier dan ook bij blijft en dat mijn allerlaatste pas beter is...


Groetjes,

Els
31/08/07



Mieke
22-9-2007
 Meld misbruik14-5-2007 11:01:15

ik ben daar ook gaan kijken voor een kleed maar de houding stond mij daar ook niet aan hoor. Ik mocht alleen maar passen als ik zeker was dat ik daar een kleed ging kopen en direct een optie ging nemen. Ik wou een kleed in 2 stukken, aangezien ik boven een maat minder heb dan beneden, zij wou absoluut een gewoon kleed nemen, ik moest daar alles kopen (schoenen,...) anders ging het kleed op niks trekken en het is haar kleed en reclame voor de winkel.

Ik heb toen vriendelijk bedankt en naar een andere winkel geweest.

Mieke
22/09/07



Christel
30-6-2007
 Meld misbruik14-5-2007 11:06:37

Hallo

ik heb hier ook al verschillende keren mijn kritiek op Ann gepost maar doe het graag nogeens :-)

ik ben van Aalst en was langsgeweest omdat ik een kleedje gezien had van Benjamin Roberts dat zij ook verkoopt
Ik ga daar binnen , er was geen volk op dat moment, ik zeg dat ik interesse heb in dat kleed , ze beziet me met een air van en ze zegt "kom eens op onze opendeurdagen"
steekt me een folder in de hand en 30 seconden later stond ik alweer buiten !
Niet te doen !

Dan, op een huwelijksbeurs, stond ze ook.
Nu, ik zou nooit meer op haar stand geweest zijn maar ze had een schoon suitekleed staan.
Ik zie daarnaar en ze komt bij mij en begint een uitleg te geven over dat kleed
Ik vraag gewoon "wanneer het suitemodeshow " is en wéér beziet ze me weer zo en zegt" ja seg, als gij me blijft onderbreken kan ik natuurlijk niet zeggen wanneer het modeshow is"

Ik heb haar dan eens goed mijn gedacht gezegd en gezegd dat als ze zo blijft verderdoen ze rap haar winkel zal mogen sluiten

Mijn kleed komt nu van bij Moderna in Schepdaal en daar behandelen ze je wel goed, maar k vind het zo erg voor jullie dat jullie nu aan haar vasthangen
Laat jullie niet doen hoor, inderdaad klant is koning

Vele groetjes
Christel



Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik14-5-2007 11:25:19

Hey,

Ik heb dezelfde ervaring als Christel.

Er was geen kat binnen en ik vraag of ik de kleedjes even mag zien (in juni). Zegt ze me dat ik maar moet terug komen tijdens de opendeurdagen (in november!).
Ik krijg daar een foldertje in mijn hand en ze zegt: "Dat kleedje kost 865 e, dat zal wel binnen uw budget vallen."
Dat terwijl ik dat een heel lelijk kleed vond en nooit gezegd had hoeveel mijn budget bedroeg.

Mij hebben ze daar nooit meer gezien en ik ben net als Christel bij Moderna geweest en daar zijn ze supervriendelijk en behulpzaam.

Groetjes, Sissi



VERA
18-7-2007
 Meld misbruik14-5-2007 12:37:48

hallo bruidje, ik ben er gaan kijken op een opendeurdag en ik heb direkt besloten om daar niet te gaan, ik ben naar geraardsbergen geweest bij boetiek caro, heel lieve madame
toch nog succes
véke



Els
22-9-2007
 Meld misbruik14-5-2007 13:16:08

Hallo dames,

Mijn kleed komt niet van bij Couture Ann (al woon ik in het centrum van Aalst) maar ook van bij Moderna. Niets dan lof hierover.
Ik had telefonisch informatie gevraagd bij Couture Ann en werd ook doorverwezen naar haar opendeurdagen. Daar kon je tenandere niet zelf passen maar de jurken die je mooi vond, werden door een model gepast. Je kon dan achteraf een afspraak maken om zelf te passen. Wat een manier van werken!
Mijn zus is (buiten mijn weten om) naar de opendeurdag voor de suitekledij geweest en heeft op die manier haar jurk gevonden. Ik ben achteraf gaan kijken naar het kleed en het bleek totaal niet wat ik in gedachten had. Eerst mocht ik zelfs niet kijken, ook al had ik een briefje mee met de gegevens van het kleed en vertelde ik dat ik de bruid was en toch een idee wou wat iedereen van de suite zou dragen. Ze was absoluut niet vriendelijk! Ik vroeg ook wat voor kleur accessoires mijn zus moet zoeken en toen zei ze "dat verkopen we allemaal hier, daarvoor hoef je niet rond te kijken". Ja hallo, voor schoenen, een hoed, stola... kan je toch wel wat rondkijken én goedkoper af zijn...
Geen aanrader dus.

Els
22/09/07



Karolien
2-8-2008
 Meld misbruik14-5-2007 16:00:17

Oeioei! Hei bruidjes, ik lees hier net jullie berichtjes over Couture Ann. Ik had er al een paar goeie dingen over gehoord en was eigenlijk van plan om daar te gaan omdat ze daar Brinkman verkopen. Maar als ik dit allemaal lees zal ik beter ergens anders gaan blijkbaar. Bedankt voor alle reacties want jullie hebben me blijkbaar van heel wat miserie gespaard. Vind het heel jammer voor jou Pat, want klant is inderdaad koning, zeker als bruid. Toch nog veel succes ermee... Groetjes, Karolien



KARINA
27-7-2007
 Meld misbruik14-5-2007 17:23:57

jawade,zo een bekakte madam! ik heb gelukkig niet zo een ervaring,ik ben wel een eind van mij vandaan gegaan,in Oostende bij Scarpelinni,maar het is de moeite waard,wat een service, ik mag zelfs mijn kleed af betalen in maandelijkse termijnen!Omdat de verkoopster zei,dat we zo al genoeg kosten hebben,met het huwelijk!en we hadden er nog niet naar gevraagd! als je het erg vind om een eindje te rijden kan ik hun zeker aanbevelen of eens naar hun site gaan.http://www.scarpellini.be/



Elke
13-10-2007
 Meld misbruik15-5-2007 13:11:50

het feit alleen al dat je op de opendeurdag niets zelf mocht aandoen, alleen kijken hoe mooi de modellen er mee stonden ... pff, alsof je figuur er niet toe doet??



Evy
22-9-2007
 Meld misbruik16-5-2007 11:50:27

Hallo bruidjes,

Ikzelf ben van Dendermonde,
ik had van een vriendin gehoord die ook trouwt komende zomer, dat ze bij Couture Ann zoooo onvriendelijk zijn. Zij had ook het volgende voor: ze wou een kleed passen op de opendeurdag en Ann zei doodleuk: een model zal dit voor u passen... mijn vriendin zei ook van : hallo, hoe kan ik dan zien dat ik er mooi insta.... Ze is nooit meer terug gegaan. Ikzelf wou er ook al niet meer naartoe, als je zo een zaken hoort.. ikzelf ben naar De Cock gegaan in Wolvertem, die waren daar zoooo lie, hebben alle kleedjes laten zien, stelden me gerust.. ik heb maar 1 x een voorschot moeten geven en kon vrijblijvend aanvullende dingen kiezen.. niets werd me daar opgedrongen. Het is uiteindelijk een kleed van Linea Raffaeli geworden. Zeer tevreden van de service. Heb uiteindelijk nog men schoenen daar gekocht en de dingetjes voor in het haar. Men ma en zus hebben daar ook hun suite kleed gekocht, ze hadden schoenen gekocht in een andere zaak en die verkoopster maakte daar absoluut geen probleem van,ze mochten ze zelfs is meebrengen om te zien of alles goed pastte bij elkaar. Dat noem ik service. groetjes, Evy


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info