Nu Online
Momenteel zijn er 150 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidswinkel

  11-5-2007 12:59:11
Hallo, even een vraagje, is er iemand onder jullie die hun trouwoutfit bij pierre yves in aalst heeft gekocht? Zijn jullie tevreden over de service?
Alvast bedankt
Groetjes

nathalie
15-6-2012
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 941


Lies
27-10-2007
 Meld misbruik11-5-2007 13:35:06

Dag Nathalie,

Mijn jurk komt van bij Pierre Yves in Aalst. Tot hiertoe is de service heel goed geweest.
Het zijn natuurlijk wel typische verkoopsters. Maar als je een beetje kordaat zegt wat je wel en niet wil, komt het zeker goed.
Voor mij hebben ze echt alles bovengehaald omdat ik maar niet vond wat ik zocht. Toen ik een kleed gevonden had, wou ik het dan in een andere kleur, en dan zijn ze met 2 bezig geweest om een stof in die kleur rond mij te draperen, zodat ik toch een idee zou hebben hoe het er ging uit zien.
De eerste keer was ik onmiddellijk al helemaal overtuigd, maar ik wou nog eens met mijn moeder langsgaan voor ik de knoop doorhakte. Toen probeerden ze natuurlijk wel om mij de jurk al te verkopen. Ik heb toen op mijn strepen gestaan en ze maakten daar dan ook geen probleem van.
Ook de keer daarop dat ik dan met mijn moeder ging passen, hebben ze weer met twee alle moeite gedaan en heb ik toch nog andere dingen gepast, weer zonder problemen.
Ze zijn wel eerlijk en cru (als een jurk duurder is, zeggen ze dat ook, als iets je niet flatteert, idem). Als je daar geen probleem mee hebt, is PY zeker een goed adres! Als je daar toch gevoelig aan bent zal je waarschijnlijk wel af en toe even moeten slikken.

Veel succes alleszinds!

Groetjes

Lies

ps: 23 juni mijn eerste pasbeurt (spannend!), als je wil, hou ik je op de hoogte!



nathalie
15-6-2012
 Meld misbruik11-5-2007 13:57:05

Hey Lies,
Ik ben voor de eerlijke aanpak,dus ik denk wel dat ik daar content zal zijn. Morgen heb ik een afspraak bij pierre yves, ik vind het best wel spannend, ik kijk er al naar uit. Hopelijk vind ik mijn jurk daar,ik ga wel niet voor de originele trouwjurk,maar ik wil eerder iets met een kleurtje, ik heb dan ook gevraagd of ik in de winkel naar de suitekledij mocht kijken,ik zou graag iets vinden waarvan ik het topje dan nog achteraf kan dragen. Ik heb schrik dat ik niet meteen mijn zin ga vinden,als het wow gevoel niet direct in me opkomt,dan wordt het niets. Het moet liefde op het eerste gezicht zijn! Toch wat mijn trouwoutfit betreft. Wanneer gaan jullie trouwen?
Groetjes!



E
13-10-2007
 Meld misbruik11-5-2007 14:51:13

hey Nathalie,

ik ben ook bij pierre yves in aalst geweest. en ik vond het fantastisch dat ze eerlijk waren. ik ben ervoor ook in andere winkels geweest en die vonden alles wat ik mooi had 'zo beeldig' 'om door een ringetje te halen' enz. ik werd er echt zot van. ik heb geen perfect figuur (wie wel), en bij pierre yves zei de mevr onmiddellijk jij moet iets hebben dat zo en zo is, want je hebt wel een beetje kont op en eigenlijk niet veel boezem (de waarheid) en ze liet me ook dingen passen waarvan ze op voorhand zei dit zal niet goed zijn, maar ik wil toch dat je het ziet...
ze probeerde ook niet van schoenen/een stola/ondergoed (lingerie ;-) ) te verkopen of zo.

ik was wel op voorhand al naar hun site gegaan (en naar de sites waarvan ze kleren hebben) en ik wist al wat ik leuk vond. Ze haalde het kleed en toe ik het aan had was het liefde op het eerste gezicht... (of honderste want had het al een paar keer op het internet gezien) ;-)

ik hoop dat je je droomjurk vindt!!!



E
13-10-2007
 Meld misbruik11-5-2007 14:59:24

wat ik ook nog wou zeggen:
bij andere winkels zeiden ze ook nooit iets over de prijs
bij pierre yves zeiden ze voor elk kleed hoeveel het was of in welke prijsklasse het zat. dat vond ik eigenlijk ook wel belangrijk, de eerlijkheid in prijs.

groetjes



ilse
18-8-2007
 Meld misbruik11-5-2007 15:28:31

Hoi Nathalie

Ikzelf ben voor mijn trouwkleed niet bij Pierre Yves geweest maar mijn zusje is voor haar suitekledij wél bij Pierre Yves geweest en over de service kunnen wij niet klagen. Het is wel een beetje een speciale situatie t.t.z. wij trouwen op 18 augustus en mijn zus is uitgerekend om rond 2 augustus te bevallen van haar 2de kindje, dus suitekledij kopen voor haar was niet evident want hoe dik/mager gaat ze nog zijn na de bevalling, da's natuurlijk de vraag.
We zijn op een woensdagmorgen bij Pierre Yves binnengevallen zonder afspraak of iets en hoewel het er goed druk was zijn we onmiddelijk vriendelijk verdergeholpen en die verkoopsters waren héél attent! Mijn zus had op hun site iets gezien dat ze graag zou hebben en ze mocht dat zonder probleem passen en ook dat ze in augustus pas moet bevallen is geen probleem. Ze hebben de stof van haar outfit al gereserveerd en de week vóór de trouw (dus nadat ze bevallen is uiteraard) moet ze teruggaan naar de winkel, worden haar maten genomen en wordt haar outfit naar haar wensen gemaakt en op een paar dagen zou die klaar zijn, ik denk niet dat iedere winkel zo soepel zou zijn...
Moest ik nog geen trouwkleed hebben, ik zou niet twijfelen in welke winkel ik zou gaan en ook ons mama zou daar gaan voor suitekledij want ze hebben er écht wel veel keuze vonden we...

Veel succes én plezier bij het kiezen en hopelijk vind je jouw droomjurk!

Groetjes, Ilse (18.08.2007)



catherine
22-9-2007
 Meld misbruik11-5-2007 20:46:37

Ik ben niet in Aalst geweest, maar in Brussel. En eerlijk of rechtuit zou ik hun aanpak niet noemen. Het woord is gewoonweg grof. Ik apprecieer niet dat er achter mijn rug commentaar geven wordt, en ze kunnen er beter niet van uit gaan dat iemand die frans spreekt geen nederlands verstaat. Ik ben er echt niet goed geholpen, en ga er ook nooit meer terug, maar ik hoop echt wel dat je wel een goeie service krijgt.
Groetjes,
Cat
22/09/07



vanessa
1-9-2007
 Meld misbruik12-5-2007 8:00:42

Hoi Nathalie,
Ik ben bij Pierre Yves geweest in Aalst en ben ook helemaal niet tevreden van hun service. Toen ik de winkel binnen ging dacht ik "Wow, als ik hier mijn kleed niet vindt, vindt ik het nergens!" Eerlijkheid apprecieer ik ten zeerste en ik ben helemaal geen moeilijke klant of zo, maar bij PY waren ze helemaal niet vriendelijk! Terwijl ik aan het passen was stonden ze dan ook nog eens te roddelen over het meisje dat aan de andere kant van de winkel stond te passen. Ik heb er dan ook mijn kleed niet gekocht.
Een goede vriendin van mij heeft er wel haar kleed gekocht, maar was ook achteraf helemaal niet tevreden.
Ik ben bij Mia Monta in Brakel geweest. Ziet er van op straat een heel ouderwetse winkel uit, maar ze hebben prachtige dingen en zijn echt supervriendelijk!
Veel geluk met het uitzoeken van je trouwjurk!
Groetjes,
Vanessa



Tania
3-5-2008
 Meld misbruik12-5-2007 11:11:31

Ik ben er nog niet geweest, maar een goeie vriendin van mij heeft er haar trouwkleed gekocht en was eigenlijk heel tevreden. Ze had tevoren ook negatieve commentaar gehoord, en was er dan toch naartoe geweest (al voorbereid op het ergste), maar ze heeft er haar droomjurk gevonden. Ze was ook best tevreden over de service, ze was er in totaal 5 keer geweest (3 pasbeurten) en ze zijn nooit bot of grof geweest. Ik denk dat het er gewoon wat vanaf hangt...

Groetjes,
Tania



Lies
27-10-2007
 Meld misbruik14-5-2007 14:54:59

Hey Nathalie,

Hoe ging je afspraak?
Ik trouw ook in een kleurtje: rood! En jij? Schrijf je eens een kort verslagje!

Groetjes,

Lies



nathalie
15-6-2012
 Meld misbruik14-5-2007 15:26:14

Hey Lies,
Oh tof in het rood trouwen,ik vind rood ook een mooie kleur en had al iets mooi roods zien hangen,maar ik sta er niet mee. Ik heb nu gekozen voor turkoise en donkerbruin. In de winkel heb ik op een halfuur mijn droomoutfit gevonden! De verkoopster voelde perfect aan wat ik wou en waarmee ik het beste stond. Dus ik ben heel tevreden.Op 16 juni mag ik terug voor de eerste pasbeurt,ik kijk er al naar uit.Het ontwerp dat ik heb gekozen is een creatie van de ontwerper. Heb jij daar een jurk uit de collectie gevonden of ook een eigen ontwerp?Wij trouwen op 17 augustus, wanneer trouwen jullie, als ik dit mag vragen?
Groetjes Nathalie



Lies
27-10-2007
 Meld misbruik16-5-2007 10:14:52

Hey Nathalie,

Sorry dat ik nu pas antwoord (is hele tijd terugbladeren naar dit berichtje). Als je wil, kan je me altijd mailen (liesenbram@gmail.com). Turquoise en donkerbruin lijkt mij ook heel erg mooi. Hangt er een beetje van af welk type je bent he, welke kleur mooi is voor jou!
Mijn kleed is ook gebaseerd op de eigen creaties van de 'huis-ontwerper', maar ik heb er nog allerlei dingen laten aan aanpassen. Ik heb pas 23 juni mijn 1ste pasbeurt!
We trouwen natuurlijk pas 27 oktober, dus we hebben nog iets meer tijd.

Groetjes!

Lies



Lies
27-10-2007
 Meld misbruik22-5-2007 13:55:10

Hey Nathalie,

Ik heb je het verkeerde emailadres gegeven! Het is bramenlies@gmail.com.

Sorry!

Groetjes

Lies


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info