Terug naar overzicht
beste valerie,Ik heb wel onlangs iets gelezen van hen. En ik vond het niet schoon van hen dat ze zich moeien met andere hun financiele kanten en andere aspecten.
Beste , Bedankt voor uw interesse in discobar Erima. Zo'n 2 uur voor de aanvang van het avondfeest beginnen wij op te bouwen. Steeds bouwen wij ons materiaal in discretie op, zodat u géén hinder van ons ondervind. Onze muziekgenres: van 60 tot heden. House en techno kunnen aangevraagd worden.De keuze van muziek bepalen wij niet enkel, maar eveneens het bruidspaar. U krijgt de mogelijkheid om ons een lijst te bezorgen van uw voorkeur van muziek en -genres. Steeds staan wij ter uwer beschikking om het verloop van de avond te bespreken. Dit kan telefonisch, indien uw wenst kunnen we samen even rond de tafel zitten hiervoor. Mocht er panne zijn, hebben wij steeds een oplossing bij de hand. Wij werken namelijk met een dubbele cd-speler. En hebben telkens onze laptops bij. Wij staan op een feest steeds enkele uren op voorhand paraat, dit om enkele geluid- en lichttesten uit te voeren. Bij mogelijke problemen kunnen we dan korter op de bal spelen om dit uit de weg te ruimen. Steeds zijn we met 2 dj's aanwezig. Dirk neemt het geluid op zich en ikzelf de belichting. Dus mocht één van ons abrupt wegvallen, is de ander steeds aanwezig. De laatste jaren worden we meer en meer gevraagd bij huwelijken, en nog andere evenementen. Ondertussen zijn wij zijn nu zo'n 8 jaar bezig met muziek. De locatie is voor ons geen probleem, wij gaan zelfs tot aan de kust en hiervoor vragen wij géén extra tarief. Indien u verder nog vragen en/of opmerkigen hebt hieromtrent, kunt u ons steeds mailen of telefoneren op het nummer 0496/80 15 26. Nogmaals bedankt voor uw interesse. Discobar ErimaDj Eric en Dj Dirk
Hallo,Er moet iets van mijn hart i.v.m. de allereerste reactie : het was een complete misvatting over het moeien enz. Dit is ondertussen reeds lang opgelost tussen Thierry en mezelf en beruste volledig op een misverstand ! Wat wel is : Thierry en ikzelf (Daniel van discobar Bigdaddy) hebben een afspraak gemaakt om samen te werken indien één van ons beiden bv. ziek is of verhinderd. Zo kan Uw mooiste dag zonder problemen steeds muzikaal verzorgd blijven. Wat Thierry zelf betreft : ik ken weinig collega DJ's die zo professioneel werk afleveren. Vraag maar eens naar zijn referenties : deze zijn stuk voor stuk meer dan positief. Als het aan mij zou liggen : geen twijfel - ga met hem in zee. Je zal er geen spijt van hebben.Mvg