TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Bianca
16-6-2007
|
28-4-2007 21:30:59
Hoi Maaike,
ons avondfeest is in het thema Disney, dus nemen wij waarschijnlijk So this is love uit assepoester. Maar er zijn zoveel liedjes waar je uit kan kiezen dat je inderdaad het bos door de bomen niet meer ziet. Misschien heb je ook een soort thema rond je dag, en kan je aan de hand daarvan een liedje kiezen...
Groetjes Bianca 16/06/2007
|
|
Evi
|
30-4-2007 11:08:19
Wij hadden het lied fiesta van the sunclub,ons lievelingslied, de dj zorgde ervoor dat het wel het beste swingende stuk was. Ook veel gehoord is safri duo met played alive, dat hadden wij bet het dessertenbuffet. Wij wouden liedjes die echt swingend waren :-) Les lacs du connemara hebben we ook gedraaid tijdens 2 gerechten in en dat brengt de nodige ambiance. Groetjes evi www.kenny-evi.com
|
|
An
16-6-2007
|
30-4-2007 12:34:05
Hey
de Mendelsohn march gaan wij gebruiken om binnen te komen,kvind die echt geweldig ,heb het al bij een vriendin van mij gezien, dat brengt echt een leuk gevoel mee :)
groetjes
|
|
Maaike
18-8-2007
|
30-4-2007 13:50:04
Bedankt voor jullie reacties! Spijtig genoeg heb ik nog niet gevonden wat ik zocht. "Les lacs..." wil ik ook wel draaien voor de ambiance, maar niet bij het binnenkomen. "Payed alive" werd een maand geleden door vrienden gebruikt als intredelied, dus wil ik dat liever niet. De mars van Mendelssohn gebruiken wij al bij onze huwelijksmis. Het nummer "Fiesta" ken ik niet. Waar zou ik dat kunnen beluisteren?
Groetjes Maaike
|
|
Anja
26-5-2007
|
30-4-2007 17:12:37
Wij zijn aan het twijfelen tussen starwars en eentje van kill bill ofwel een spaans liedje (ben de naam even kwijt, maar dat waar ze in sterren id dansvloer paso doble op dansten) omdat we zelf ook spaans zijn..
|
|
dierk
|
30-4-2007 17:30:33
Maaike,
Wat we ook regelmatig gebruiken bij het binnenkomen is Marco met Rood, wel starten op 1m47sec, waar het eigenlijk vollebak begint! ik kan je verzekeren de zaal staat in rep en roer! Mag ik je ook met enige fierheid onze eigen site voorstellen www.studiohappymusic.be neem gerust een kijkje,wij stellen dit ten zeerste op prijs! Vriendelijke groet, Dierk Van Paemelen
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|