TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Daniel
|
16-4-2007 8:27:22
Hallo Nicky Dat is inderdaad een mooie prijs, maar als ex-clubuitbater heb ik vroeger ook al wel eens zulke DJ's uitgenodigd. Wist je dat je (toen) zelf voor de platen moet zorgen ? Die jongens komen namelijk totaal zonder enig materiaal aan. Als je spreekt van installatie stel ik me bv. ook de vraag of er een lichtshow bij in hun prijs begrepen zit... Van hoe laat tot hoe laat spelen ze ? Hou er ook rekening mee dat deze mensen (vooral) de muziek van hun eigen zender brengen en slechts in mindere mate rekening (kunnen) houden met de wensen van zowel jijzelf als deze van de gasten. Een Stubru team zal geen Q Music gaan draaien en omgekeerd. Een "klassieke" trouwfeest DJ integendeel zal steeds proberen om alle aanwezigen op het feest een fijne avond te bezorgen en ieder genre muziek laten aan bod komen... Met vriendelijke groeten, Daniel. http://users.pandora.be/bigdaddy
|
|
Thierry
|
|
|
Bart
|
16-4-2007 11:55:35
Nicky,
weet je dan wie je krijgt, en tot hoe laat die draait ? Want bijvoorbeeld Gerrit K, of opzwepend geweld van Peter Van De Veire erbij betaal je die prijs ongeveer per uur.
cheers, bart http://www.djlebart.be
|
|
nicky
30-9-2007
|
16-4-2007 21:04:55
we zouden iemand van stubru krijgen die vooral voor huwelijken en ook soms fuiven instaat. we moeten toch nog eerst met die mens babbelen (ik weet wie het is, maar vernoem zijne naam liever ni) en dan een beslissing nemen.
|
|
Ilse
12-5-2007
|
17-4-2007 8:56:40
Nicky,
Ik stel me ook wel vragen bij een StuBru of Donna of Q-music DJ... (en ik ben zelf geen DJ ;-) ) Wij hebben op onze website een pagina waar de mensen hun muziek top 3 kunnen ingeven. Deze geven we dan door aan de DJ. Daar zit inderdaad vanalles tussen en niet enkel StuBru of Donna of Q-music nummers...
De prijs van onze DJ is tot 4u (bijbetalen per uur erna) en de prijs valt goed mee, ook omdat hij ook eigen materiaal/installatie meebrengt. Ook hier kunnen we ook zeggen wat we wensen. Ik kan bvb niet goed tegen 't licht van een stroboscoop, dus die blijft achterwege...
Bespreek zeer goed wat jullie willen, wat kan en wat jullie verwachten. Kijk ook zeker eens naar jullie gastenlijst, welke muziekgenres zij prefereren: dat iedereen toch zeker één keer op de dansvloer staat é ;-) Vraag ook wat ze precies van materiaal verwachten: lichten, geluid, rookmachine, stroboscoop, draaitafel, ...
Groetjes, Ilse 12 mei 2007
|
|
kris
|
17-4-2007 12:35:18
ik zou zeggen: probeer het eens....ik hoop dat je niet ontgoocheld zal zijn. Een bekende dj van een radiostation kost een bom geld! En meestal te boeken via een "Agency".Zoals LeBart hier zegt: die hebben een vraagprijs per uur en dat is een prijs die kan tellen! Verwacht dus geen bekend gezicht van Stubru op je trouwfeest die daar nog een hele nacht gaat draaien.En voor 125 Euro zal je ook geen mega-installatie krijgen, zal zuiver een basic zijn met een paar pars. Laat via dit forum weten hoe het afloopt. Groeten Kris
|
|
kathy
21-10-2007
|
25-4-2007 12:47:54
Wij hadden twee vrouwelijke dj's die al hel wat jaren draaien en nu ook een eigen zaak aan het opstarten zijn... Super! Echt waar, we hebben ervan genoten! Kristen en Isabel 0485/503683
|
|
kathy
21-10-2007
|
25-4-2007 12:49:24
Ps: 350 euro voor ganse nacht (tot6.45u bij ons!!!)met materiaal en licht van hen!
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|