TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Daniel
|
4-4-2007 20:49:56
Als ouwe rot in het vak (geloof me of niet maar ik ben reeds 50) keer ik na het dancing en club gebeuren terug naar mijn eerste liefde : de huwelijks- en familiefeesten ! Ik verzorg je feest van A tot Z met aangepaste muziek en ben reeds aanwezig vanaf de start van de receptie en niet zoals de (veelal) jongere collega's van 22 uur. Voor deze en eventuele andere "overuren" wordt je helemaal niets aangerekend. Mijn prijs is werkelijk all-in. Wat muziekgenre betreft is het uiteraard aan jou om een eerste keuze te maken - het is tenslotte JOUW feest. Wat je ook kiest : oldies, disco, techno, zachte lounge of keiharde boenk : ik draai alle muziek met even veel plezier en inzet om van de avond een onvergetelijk feest te maken.
Wat betreft installatie kan ik maar één ding zeggen : geen goedkope witte producten, maar kwaliteit ! Heb je behoefte aan een lichtshow ? Dat kan meegebracht worden ZONDER enige meerprijs !
Heb je interesse ? Geef dan een belletje of stuur een mail - dan spreken we af en leg ik tot in de puntjes uit hoe we van jouw (huwelijks)feest samen een succes gaan maken. Anders dan andere DJ's heb ik vooraf steeds een gesprek om je wensen te kennen - aankomen op een feest zonder overleg en dan maar "de beuk" erin heeft al te dikwijls bewezen niet goed te gaan : bel/mail me voor info !!!
Het belangrijkste is uiteraard de prijs : 300 euro. Deze prijs is ALL-IN van .... tot .... uur - muziek en eventueel lichtshow !!!!
|
|
Bart
|
4-4-2007 21:32:51
Voor de 300 euro die daniel vraagt zal je blue moon team niet krijgen.
maar je kan steeds een kijkje nemen om mijn website als je een iets goedkoper alternatief zoekt. http://www.djlebart.be
Bart
|
|
Véronique
16-6-2007
|
5-4-2007 9:45:39
Hallo Sofie,
Ik heb hen al eens aan het werk gezien in het Kasteel van Brasschaat en die dj was niet slecht. Er stonden toch veel mensen op de dansvloer. Op sommige momenten vond ik wel dat hij wat recentere muziek had mogen spelen maar dat bepaal je als bruidspaar natuurlijk zelf. Je hebt zowiezo een voorafgaand gesprek met jullie dj van keuze. Dan kunnen jullie ook zien of het wel klikt. Op dat moment kan je bespreken hoe jullie jullie feest zien en geeft de dj ook wel wat tips. Dat was toch zo bij ons.
Nog veel plezier bij het voorbereiden.
Groetjes, Véro 16/6/2007
|
|
Evy
18-8-2006
|
5-4-2007 15:15:25
Daniel,
Kan je mij jouw email-adres doorsturen??
Groetjes Evy
|
|
jonny
|
5-4-2007 15:31:51
mijn email is daniel.houtput@pandora.be - alvast bedankt voor het vertrouwen
|
|
jonny
|
5-4-2007 15:32:05
mijn email is daniel.houtput@pandora.be - alvast bedankt voor het vertrouwen
|
|
Daniel
|
|
|
Thierry
|
|
|
Daniel
|
10-4-2007 21:39:51
Tweede nick = probleem met inloggen op werk en snel andere alias aangemaakt. Commentaar op andere DJ : goede raad gegeven om je website leesbaarder te maken. Raad die je trouwens ondertussen hebt opgevolgd...proficiat veel leesbaarder ! Slechts één grote opmerking : "anonieme" dreigtelefoontjes neem ik niet mijn beste pro dj. Ook geen klachten over mijn prijs en de markt kapotmaken. Ik wil de trouwers geen extra geld uit hun zakken kloppen...
|
|
Daniel
|
10-4-2007 22:52:29
Hallo allemaal, RECHZETTING TEN OPZICHTE VAN THIERRY !!! Ondertussen is gebleken dat Thierry van discobar Imagine Music niet de anonieme beller is. Mijn excuses voor dit ongelukkige misverstand. Na een persoonlijke gesprek hebben we zelfs vastgesteld dat er een mogelijke samenwerking kan zijn tussen ons beiden. Nogmaals mijn excuses. Daniel
|
|
Eva
17-5-2008
|
13-4-2007 22:23:39
Hallo Wij hebben ook contact opgenomen met Blue Moon aangezien die een beetje verbonden is aan onze feestzaal in Boechout. We gaan papieren thuisgestuurd krijgen. Maar de eigenaar van de feestzaal heeft er altijd goeie contacten mee gehad. Tegen ons hebben ze aan de tel gezegd dat het 550€ kost, inclusief installatie, inclusief vervanger (als dj ziek zou vallen, of ongeluk heeft,...) voor 7 u te komen draaien. Groetjes Eef
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|