Terug naar overzicht
wij hebben DJ Ludwigs (www.ludwigs.be ) en betalen ongeveer 500€ voor lichtmateriaal, rookmachine en draait van 19.30 tot 3u. Het is misschien niet 1 van de goedkoopste maar je kan hen vertrouwen dat in geval de DJ er niet is dat ze een vervanger hebben.Onze zaal had die aanbevolen.Zij zijn gelegen dichtbij Wetteren.
Hoi ValérieWij hebben net als Marisa gekozen voor Ludwigs Discobar, ze zijn inderdaad niet van de goedkoopste maar ze bestaan al héél lang en ook de feestzaal had ze aan ons aanbevolen omdat wij ook geen flauw gedacht hadden wie we daarvoor moesten contacteren.Ondertussen hebben we al een voorbereidend gesprek achter de rug en dat was heel positief. Wij willen ook muziek voor ieder wat wils en aan de hand van de vragen- en keuzelijst die ze je geven hebben ze een heel goed idee van welke muziek jij verlangt op je trouwfeest.Groetjes en nog veel succes met de voorbereidingen, Ilse(18.08.2007)
---
Wij nemen Dj Dierk van Paemelen van Studio Happy music. Ik heb er het volste vertrouwen in! Wij betalen 400 euro voor de hele avond (van het begin tot het einde van het feest). www.studiohappymusic.be Nog veel succes!Annelieshttp://anneliesenchristophe.trouwen.com
Na jaren van DJ'en in dancings en clubs kom ik terug naar mijn eerste liefde : huwelijken en verjaardagen.Op gebied van muziek ben ik een echte kameleon oud, nieuw, zacht of boenk... je zegt het maar. Ik draai alles met even veel plezier. De echte specialiteit zijn de oldies en disco. Normaal ook als je ziet dat ik net even over de 50 ben. Voordeel van deze "gevorderde" leeftijd is wel de mensenkennis t.o.v. de veelal véél jongere collega's. En mensenkennis is soms wel nodig om een "lastig" publiek op de dansvloer te krijgen. Wat betreft materiaal : ik gebruik uitsluitend kwaliteitsmateriaal van bekende merken zoals JP Systems en Behringer. De uitgangwattage is 1200 watt stereo of zelfs 2500 watt mono (zeer geschikt voor buitenparty's). Op simpele vraag en zonder meerkost kan er ook een lichtshow met PAR's en scanners voorzien worden.De vraagprijs is all-in : desnoods vanaf het moment dat de receptie begint met zachte lounge/achtergrondmuziek tot en met het einde van de feest - hoe laat dat ook mag zijn !!! Geen beperking in uren of wat dan ook. VASTE PRIJS = GEEN VERRASSINGEN. Normaal 300 euro - nu slechts 250 euro - beperkte tijd geldig !!!!Alle bijkomende informatie : 0495.746060
Dag Valerie,ga eens naar www.discobarkarmelietje.net je kan mij aan het werk zien nu vrijfag 6 april in het cultureelcentrum van Sint Lievens-Houtemmuzikale groetjesPeterDj Karmelietje
Wij hebben dan weer gekozen voor Partysound.Hij is ook uit Wetteren en wij betalen net als bij Daniel ongeveer een 300€.In de muziek hebben we zelf volle inspraak en dat is wel belangrijk.Groetjes en succes in de zoektocht.
Wij hebben ook partysound geboekt.Mijn verjaardagsfuif en zus haar personeelsfeest was ook met hem. Steeds volle ambiance.Ik ben tevreden dat we hem boekten want zelfs al huwen we pas volgende zomer,steeds moet je er tijdig bij zijn als je je eigen keuze wil maken.Groetjes en tot de volgende keer.
geachte,kom gerust eens kijken op onze site.http://users.telenet.be/erima