Terug naar overzicht
hoi, wij schrijven ze zelf... maar als je je emailadres doorgeeft, wil ik je wel eens de ganse bundel van het pastoraal werk doormailen. Daar vind je heel veel voorbeeldjes in!Groetjes
Hoi Caroline,Zou je mij die bundel van het pastoraal werk ook eens kunnen mailen? Lijkt me wel interessant. Mijn mailadres: katrienheyman@hotmail.com. Alvast bedankt!Katrien
Mij interesseert dat ook wel. Kan je dit ook doormailen naar evi_lavendel@hotmail.com?Alvast bedankt!
Hey naamgenootje,Zou je ze mij ook willen doormailen? Wij willen ze ook zelf schrijven maar de inspiratie laat ons voorlopig een beetje in de steek.karolien_schruers@msn.comAlvast bedankt!Karolien
hey,als het gaat mag je ze naar mij ook doormailen. Daar zou je me heel veel plezier mee doen.Dank u!!!!!wendykes@hotmail.comgroetjesWendy
Zou het mogelijk zijn om het ook naar mij door te mailen? Alvast bedankt!Christelchforiers@yahoo.com
Hoi Caroline, als je me die bundel eens kunt doormailen dan? Mercikes in elk geval.wendi.diricx@telenet.be
Dag Caroline, Wij gaan ook stilaan beginnen aan de huwelijksbeloften. Zou je ze naar ons ook eens kunnen doorsturen? Enige inspiratie kan geen kwaad!Je mag ze versturen naar roel.lenaers@telenet.beBedankt!GroetenMarleen6.7.7
Dag Caroline, Je mag ze naar mij ook doormailen. Interesseert me wel!dana.van.laeken@telenet.beAlvast bedankt !21/09/2007
He carolineJe mag de teksten naar mij ook doorsturen als dit lukt voor jou!Heel erg bedankt!Kim18/08/2007
Hoi, Net hetzelfde als de rest. Laat de leuke ideetjes maar komen.Marijke Poelmarijke_poel_khb@hotmail.com
Hoi, Je mag ze ook naar ons doormailen !alvast bedankt.atalsma@hetnet.nl
ik ben volop bezig aan mijn huwelijksbeloften voor te bereiden, ik wil ook niet de traditionele beloften ik wil iets aparts, alle ideetejes zijn zeer welkomgrtj sonia
Hallo Caroline, wil je uw originele huwlijksbeloften ook naar mij doormailen aub? Kben nog op zoek naar originele trouwbeloften. Met veel dank,Liesbet