Terug naar overzicht
Beste bezoeker,met enige fierheid stel ik u op deze rubriek onze zonet compleet vernieude website voorwww.studiohappymusic.be Neem gerust een kijkje,wij stellen dit ten zeerste op prijs!Muzikale groeten,Dierk Van Paemelen
Dag Evelien,Ik ben nog vrij op die datumwww.discobarkarmelietje.net groetjesPeter (dj karmelietje)
Discobar infinity draait daar regelmatig ik denk dat hij daar de huis dj is bekijk eens zijn website www.infinity.be hij draait ook veel in Saint Germain in Diksmuide heb hem daar ook al een paar keer bezig gezien.
heywij hadden jan van jmc productions echt een aanrader.www.jmcproductions.be grtjs
---
ik ken een hele goeie DJ, 16 jaar ervaring.www.bartvandekeer.be,daar kan je eens een kijkje gaan nemen.Hij draait echt alle muziek,een goede aanrader.
hoi,ik doe al 20j trouwfeesten (DJ & fotografie trouwens)voor meer info kan je terecht op bibi77@hotmail.com.Veel succes nog met de voorbereiding van jullie trouwfeest.
Dag Eveline,Hopelijk lees je dit berichtje nog. Hoe is het trouwfeest bij jou verlopen in salons de vrede? Je kan het me persoonlijk mailen op: derijckeleen@hotmail.comBedankt!Leen