TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Bart
|
22-2-2007 11:57:07
Wat jullie vragen is toch perfect haalbaar. Het niet aanwezig zijn van de dj tijdens het diner heeft trouwens alleen maar voordelen. De dj komt fris en vrolijk toe en kan er direct invliegen, hij moet niet 3 uur ronddralen, af en toe een cdke versteken enz. en je moet geen eten voorzien voor de brave man. En qua dansen ... er zijn genoeg hedendaagse nummers die op een chacha, wals of whatever leest geschoeid zijn. Je kan altijd, vrijblijvend, eens een kijkje nemen op mijn website.
cheers, Bart http://www.djlebart.be
|
|
Jessika
27-7-2007
|
22-2-2007 12:00:29
ben dit vergeten te zeggen: wij wonen aan de kust..
|
|
Christel
30-6-2007
|
22-2-2007 14:52:41
Hey Jessica
Van heel die polemiek niks van aantrekken, we zijn der om mekaar te helpen als bruidjes ondereen, wat de anderen er ook mogen over denken
Onze dj komt ook maar toe hoor voor de openingsdans, ik denk dat dat wel vaker voorkomt Van al die negatieve reacties niks aantrekken jong, t is jullie feest en als jullie een dj wensen moet ge dat gewoon doen Een goede dj zal ook zowel de oudere als de jongere generatie op de dansvloer krijgen, volgens mij geen enkel probleem dus, ook niet voor die chachas en walsen
Nog veel succes met de zoektocht naar een dj en ..met de danslessen wij volgen er ook maar dan swing , rock and roll en boogie
Christel 160607
|
|
Peter
|
22-2-2007 20:48:49
Dag Jessika,
Mijn naam is Peter Qua huwelijksfeesten weinig ervaring gedaan qua goede commentaren zeer veel gekregen op alles wat ik doe.
reden: ik draai wat de mensen vragen, dit is mijn sterkste punt. wat walsen en dergelijk betreft. hier ben je op het goede adres.
www.discobarkarmelietje.net
groetjes¨ Peter (dj karmelietje)
|
|
Peter
|
22-2-2007 20:52:53
Oja, wij wonen nu wel in St Lievens Houtem, maar eigenlijk ben ik, oorspronkelijk van 't zeitje. waar ik ook enkele referenties heb zoals vzw basiel in Oostende
|
|
erik
|
23-2-2007 11:11:45
hoi
de taak van de DJ is juist zich aan de wensen van de klant aan te passen. Daarom dat ik het ook als DJ super belangrijk vindt om voorafgaandelijk MINstens 1x op voorhand alles goed te bespreken.
voor meer info : djricky :20j ervaring met trouwfeesten : bibi77@hotmail.com
Veel succes toegewenst
|
|
kris
|
23-2-2007 15:08:20
hallo Jessica
Trek je niks aan van die polemiek, dit forum dient om vragen te stellen en we zijn er om je te helpen! Een "feestdj" zal zich aanpassen aan jouw wensen en zal altijd op voorhand een verkennend gesprek vragen. Zeg hem wat je wil, voor iemand met ervaring in huwelijksfeesten zal dit geen probleem zijn. Een trouwfeestendj heeft dergelijke dansstijlen zeker in zijn repertoire zitten. Ik sluit me ook aan bij dj Lebart en vind het een voordeel als de dj op het einde van het diner toekomt en er direct kan invliegen. Ik raad dat ook elk koppel aan....achtergrondmuziek kan perfect gedraaid worden door de zaal. Het is voor de dj niet leuk om daar uren op voorhand te zitten en af en toe eens een cd op te leggen. Die verveelt zich te pletter en moet zich dan volledig weer opladen als het uiteindelijke dansfeest begint... Veel succes met jullie feest. Groeten, dj Kris
|
|
Rob
|
23-2-2007 16:10:20
Hallo Jessika Vanaf 200 euro heb u Geluid en dj voor heleavond excl reiskosten
En met Lichtshow erbij vanaf 350 eur voor heleavond excl reiskosten
Artiesten is ook mogenlijk bij ons.
Voor foto's kan u vinden op onze website: www.mbm-drive-in-show.nl
Vriendelijke groeten van Rob Hukema
|
|
ann
13-4-2007
|
4-3-2007 13:36:55
ga eens kijken op www.bartvandekeer.be Een echte aanrader!! Hij past zich aan aan alle leeftijden. Zeker doen.
|
|
freek
|
10-3-2007 18:08:10
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|