Terug naar overzicht
Dag Caroline, ik hoor van de meeste mensen 100 als aantal, ik denk dat we er zelf 120 à 130 gaan voorzien. Ik heb onze genodigdenlijst eens overlopen en zo proberen inschatten hoeveel mensen er waarschijnlijk zullen komen. (hebben in totaal 350 genodigden voor receptie en feest samen) Ik hoop dat we toekomen en als dat niet het geval is, wordt het één misboekje per koppel ipv per persoon. Ik vind het ook heel moeilijk om in te schatten hoeveel kindjes er naar de mis zullen komen voor de snoepjes voor na de mis, maar die over zijn eet ik zelf wel op :)groetjes,Wendy5.5.07
Hallo, wij hadden ook ongeveer 350 genodigden voor recepetie en trouw samen en we hebben 150 boekjes genomen. We zijn net toegekomen, dacht ik. Misschien hebben er een paar met 2 gekeken, geen idee ? Succes ermee !Katleen23/12/06
Hoeveel boekjes zou ik dan moeten voorzien? Want wij hebben +/-200 personen uitgenodigd, maar hoor maar steeds meer en meer mensen zeggen dat ze komen kijken. Ikzelf had eigenlijk 60 boekjes gemaakt, zou ik er nog meer moeten bijmaken? We trouwen nl. volgende maand en heb niet zoveel tijd meer!Ann