Terug naar overzicht
Hallo Marisa, Het is natuurlijk ook te zien of jij en je vriend, of de ouders gekend zijn in Izegem. Dan komt er sowieso ook volk naar de mis die niet gevraagd is op het feest hé
niet het geval, ik ken hooguit 4 personen in Izegem.
Hallo Marisa,Ik vind dat inderdaad ook moeilijk om in te schatten. Wij hebben een receptie met 190 genodigden en avondfeest met 175 genodigden. (waarvan 25 mensen op zowel receptie als avondfeest zullen zijn) Maar een groot deel van de genodigden zal zeker niet naar de mis komen (wegens te ver). Wij gaan er waarschijnlijk 125 drukken, we gokken dat we zo 1 boekje per persoon zullen hebben maar als er meer volk is, wordt het 1 per koppel.groetjes,Wendy5.5.07
Hallo, Wij trouwen op een vrijdag dus verwachten we niet veel volk in de mis mits de meeste mensen aan het werken zijn. De pastoor zei tegen ons ook van 60 boekjes af te drukken .Groetjes
Hallo,Ons probleem is dubbel.Wij hebben 250 genodigden voor de receptie en 190 voor avondfeest (waarvan 50 voor receptie en avondfeest).We denken dat er van de receptie wel de helft zeker niet komt, maar mijn ouders en ikzelf zijn wel gekend in ons dorpje, dus zullen er zeker zijn die niet gevraagd zijn naar 't feest.We denken aan een 300 man/vrouwMAAR er zijn maar 150 stoelen in de kerk :-sWe gaan 100 boekjes drukken (koppeltjes kunnen samen kijken é :-p ) en hopen dat er toch geen 300 maar eerder 200 mensen zullen zijn...Groetjes,Ilse12 mei 2007
Hallo,60 lijkt mij echt wel weinig.Waarschijnlijk hebben jullie ook een vaste kost voor het drukken en komt daar dan per boekje iets bij. In dat geval zijn 20 extra boekjes niet zo duur hé. Ik zou toch minstens 80 boekjes drukken. Mensen nemen graag zo een boekje mee naar huis hé.Ciao