Nu Online
Momenteel zijn er 124 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

misboekjes - hoeveel keer drukken?

20-2-2007 14:40:06
hoi,

hoeveel keer drukken jullie de misboekjes? Er worden bij ons 25 personen gevraagd op de receptie en ongeveer 110 personen voor het avondfeest maar de helft van mijn familie (en mijn familie is groter dan die van mijn vriend) zal waarschijnlijk niet aanwezig zijn bij de mis aangezien zij van ver komen (antwerpen, vlaams-brabant en de mis is in Izegem, west-vlaanderen).

Zou ik dan toekomen met 60 exemplaren of druk ik er meer?

Marisa
7-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 485

lies
7-7-2007
 Meld misbruik20-2-2007 14:42:57

Hallo Marisa,
Het is natuurlijk ook te zien of jij en je vriend, of de ouders gekend zijn in Izegem. Dan komt er sowieso ook volk naar de mis die niet gevraagd is op het feest hé

Marisa
7-7-2007
 Meld misbruik20-2-2007 14:47:58

niet het geval, ik ken hooguit 4 personen in Izegem.

Wendy
5-5-2007
 Meld misbruik20-2-2007 15:06:45

Hallo Marisa,
Ik vind dat inderdaad ook moeilijk om in te schatten. Wij hebben een receptie met 190 genodigden en avondfeest met 175 genodigden. (waarvan 25 mensen op zowel receptie als avondfeest zullen zijn) Maar een groot deel van de genodigden zal zeker niet naar de mis komen (wegens te ver). Wij gaan er waarschijnlijk 125 drukken, we gokken dat we zo 1 boekje per persoon zullen hebben maar als er meer volk is, wordt het 1 per koppel.

groetjes,

Wendy
5.5.07

Wendy
5-5-2007
 Meld misbruik20-2-2007 15:07:13

Hallo Marisa,
Ik vind dat inderdaad ook moeilijk om in te schatten. Wij hebben een receptie met 190 genodigden en avondfeest met 175 genodigden. (waarvan 25 mensen op zowel receptie als avondfeest zullen zijn) Maar een groot deel van de genodigden zal zeker niet naar de mis komen (wegens te ver). Wij gaan er waarschijnlijk 125 drukken, we gokken dat we zo 1 boekje per persoon zullen hebben maar als er meer volk is, wordt het 1 per koppel.

groetjes,

Wendy
5.5.07

Ann
10-8-2007
 Meld misbruik20-2-2007 16:12:44

Hallo,
Wij trouwen op een vrijdag dus verwachten we niet veel volk in de mis mits de meeste mensen aan het werken zijn. De pastoor zei tegen ons ook van 60 boekjes af te drukken .
Groetjes

Ilse
12-5-2007
 Meld misbruik20-2-2007 16:40:57

Hallo,

Ons probleem is dubbel.
Wij hebben 250 genodigden voor de receptie en 190 voor avondfeest (waarvan 50 voor receptie en avondfeest).
We denken dat er van de receptie wel de helft zeker niet komt, maar mijn ouders en ikzelf zijn wel gekend in ons dorpje, dus zullen er zeker zijn die niet gevraagd zijn naar 't feest.
We denken aan een 300 man/vrouw

MAAR er zijn maar 150 stoelen in de kerk :-s

We gaan 100 boekjes drukken (koppeltjes kunnen samen kijken é :-p ) en hopen dat er toch geen 300 maar eerder 200 mensen zullen zijn...

Groetjes,
Ilse
12 mei 2007

eveline
31-3-2007
 Meld misbruik20-2-2007 18:10:07

Hallo,

60 lijkt mij echt wel weinig.
Waarschijnlijk hebben jullie ook een vaste kost voor het drukken en komt daar dan per boekje iets bij. In dat geval zijn 20 extra boekjes niet zo duur hé. Ik zou toch minstens 80 boekjes drukken. Mensen nemen graag zo een boekje mee naar huis hé.
Ciao

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info