Nu Online
Momenteel zijn er 121 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

farah love. ronduit slechte ervaring mee

  28-7-2017 22:44:47
Mijn klachtenbrief aan hun adres,
Dames, pas op als jullie met farah love in zee gaan! eerste x zijn ze super vriendelijk, nadien is het een drama!!

mevrouw,
op aanraden van een vriendin heb ik eind oktober jullie winkel voor de eerste maal bezocht en vond ik meteen ook mijn droomkleed, dit mits enkele aanpassingen die volgens jullie zonder enig probleem konden uitgevoerd worden. Bij deze pas heb ik ook meteen mijn schoenen uitgekozen.

Bij de volgende pasbeurt half mei, kreeg ik bij het binnenkomen al meteen te horen dat de gekozen schoenen niet meer in het gamma waren, maar dat u een alternatief had klaarstaan. Deze schoen had een open tip, wat ik zeker niet gekozen zou hebben. Na dit meermaals gezegd te hebben kreeg ik uiteindelijk toch de schoen te zien die ik in oorsprong gekozen had. Hier was ik zeer blij om, zeker doordat deze in het goud gekleurd was.

Die dag bespraken we verder alle aanpassingen aan mijn kleed. Een hartvormig decolleté, een uitgesneden rug in punt vorm, versmallen, inkorten … . Niets wat niet kon aangepast worden verzekerde u me. Verder werden er die dag ook alle accessoires besproken zoals een onderrok, lingerie … . Doordat ik graag een dieper uitgesneden rug had werd er me een plak-bh aangeraden, deze kon echter niet gepast worden. Bij het terug thuiskomen bekeken we de bestelbon en zagen we dat de prijs omhoog gegaan was. Na een telefoontje bleek die prijsverhoging te wijten te zijn aan bijkomende accessoires zoals de onderrok, jartellen, kousen … . Dit is in de winkel nooit gezegd geweest. Ook hadden we die dag de indruk dat alles zeer snel moest gaan want zo zijn we maar 25 minuten binnen geweest om dit alles te bespreken en te passen. Mijn schoonmoeder was bij deze pas aanwezig en had geen goed gevoel bij het op maat spelden van mijn jurk.

Tijdens de oorspronkelijke ophaaldag (6 dagen voor mijn huwelijk) bleek dat geen van de gevraagde verstellingen correct uitgevoerd waren. Zo was mijn rug wel dieper uitgesneden, maar dit in een ronde in plaats van een punt dat een heel ander zicht geeft. Ook mijn decolleté was geen mooi gevormde hartvorm, maar hier was slechts een kleine driehoek uitgesneden. Mijn kleed bleek onder mijn oksels ook nog steeds veel te groot te zijn. Wanneer ik dit aankaartte kreeg ik te horen dat het kleed comfortabel moet zijn en dat ik zeker niet meer mocht afvallen. mevrouw, ik ben gedurende al die maanden geen enkele kilo bijgekomen of afgevallen! Wederom vroeg ik of het toch niet mogelijk was om een plak-bh te passen maar dit ging absoluut niet. We vroegen dit nogmaals doordat de bh een c-cup was terwijl ik al gezegd had maximum een b-cup te hebben, ook hierbij werd er me gezegd dat die cup zeker wel ging passen. Als laatste punt hing de voile vooraan aan mijn linkerbeen helemaal niet mooi in zijn plooi, waardoor je het stiksel zag. Dit werd allemaal genoteerd en ik mocht de dag voor ons huwelijk mijn kleed komen afhalen, wat een extra rit en 3 uur van onze tijd innam die we anders hadden kunnen besteden aan andere nodige taken in verband met ons huwelijk.

De dag voor mijn huwelijk kwam ik uiteindelijk vol verwachting mijn kleed halen.
Ik kreeg meteen te horen dat hij onder mijn oksels langs beide kanten 3 cm versmald was. Bij het aandoen zag ik dat mijn rug en hartvormige decolleté mooi versteld waren, alsook de voile vooraan aangepast was. Mijn kleed bleek echter nog steeds te groot te zijn, maar wederom kreeg ik te horen dat ik niet meer mocht afvallen, want dat ik nog afgevallen was (wat NIET het geval was). Ook werd er me gezegd dat ik gerust mocht zijn want dat het met de plak-bh wel goed zou aanpassen … . Het gebruik van de plak-bh werd me bij deze pas goed uitgelegd. Zo nam ik uiteindelijk met een gerust gevoel mijn kleed mee naar huis.

Dan was het eindelijk zo ver en mocht ik mij helemaal optutten en mijn kleed aan iedereen laten zien. Echter werd, bij het aandoen van mijn lingerie en kleed, al snel duidelijk dat mijn kleed wel nog veel te breed was. De plak-bh plakte bovendien helemaal niet. Wij (ikzelf, de fotograaf, mijn moeder, mijn getuigen en de filmjongen) sloegen toen echt in paniek. Vermits de bh absoluut niet paste moesten we hier in eerste instantie een oplossing voor zoeken. Mijn man zou om 10u toekomen en voordien was er geen enkele lingeriewinkel open, dus ben ik zelf tussen mijn lingerie gaan zoeken naar een oplossing. Deze heb ik gevonden door een strapless bh te knopen met een lint van een zwangerschapskleed, door dit lint vast te knopen aan de uiteinden van mijn bh en 2 maal rond mijn buik te wentelen kwam mijn slotje van mijn bh lager te zitten.

Vervolgens kwam mijn schoonzus op de kamer, zij zag ook dat het kleed te groot was en wij radeloos waren maar stelde al snel voor haar grootmoeder op te bellen om mijn kleed in te nemen. Gelukkig was deze vrouw thuis en kon zij hals over kop langskomen om mij uit de nood te helpen. Zij heeft mijn jurk onder mijn linker oksel nog VIER CENTIMETER versmald. Doordat alles zo snel moest gaan, mijn man was ondertussen al toegekomen, is dit niet zeer nauwkeurig kunnen afgewerkt worden. Ook kwam mijn bh steeds piepen in de punt van mijn rugopening, waardoor familieleden en mijn getuigen voordurend mijn bh dieper in mijn jurk moesten duwen.

Door uw fout heb ik mij heel mijn trouwdag moeten ergeren aan een jurk waar ik zo naar uitkeek om aan te doen.

mbg,
Lien

Lien

Meld misbruik



Reacties: 0 | Gelezen: 1163

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info