Nu Online
Momenteel zijn er 273 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Le Chapeau Antwerpen

  2-10-2016 11:39:50

Dag bruidjes,

Ik heb gisteren een afspraak gemaakt om trouwjurken te gaan passen bij Le Chapeau Antwerpen in de Carnotstraat. De dame aan telefoon zei mij op het einde van het gesprek dat ik zo snel mogelijk € 50,00 diende te storten op hun rekening als waarborg, zodat ik zeker zou komen opdagen op de afspraak. Ze bevestigde mij dat ik deze € 50,00 zeker zou terugkrijgen als ik geen kleed zou vinden.

Echter lees ik hier heel wat negatieve ervaringen met Le Chapeau. Enerzijds dat de verkoopsters moeilijk zouden doen om deze waarborg terug te geven als je geen kleed zou vinden. Anderzijds dat de verkoopsters een verkeerde maat van jurk bestellen en dat je bijgevolg heel wat kosten dient te betalen voor de retouches.

Wie is er nog recent naar Le Chapeau geweest? Wat is jullie ervaring met deze winkel?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Groetjes!


Caroline
30-9-2017
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1649


Britt
8-10-2016
 Meld misbruik2-10-2016 17:18:16

Hallo Caroline!

Ik ben zelf niet naar Le Chapeau geweest, maar mijn schoonzus wel.
Zij was daar heel tevreden van. Het is echt een supergrote winkel met alle mogelijke soorten trouwjurken, dus de kans dat je niets vindt is redelijk klein :).
Over de service achteraf weet ik natuurlijk niets. Ik ben zelf bij een kleinere winkel meer in de buurt geweest. Had ik daar niets gevonden, had ik ook een afspraak gemaakt bij Le Chapeau.

Groetjes
Britt



Jolien
1-7-2016
 Meld misbruik2-10-2016 18:38:23

Ik ben daar ook geweest. Ze nemen goed hun tijd om te bespreken wat je juist zoekt enz, maar op het moment dat ik een favoriet kleedje had gevonden( maar toch nog twijfelde) werden ze heel erg pusherig. Echt verschrikkelijk. Puur daarom alleen al geb ik het kleedje niet gekocht. Ik heb mijn waarborg wel terug gekregen.



Femke
10-9-2016
 Meld misbruik3-10-2016 14:23:08

Hallo Caroline,

Vorig jaar ben ik ook bij Le Chapeau geweest. Het was de 2de winkel waar ik kwam. Ook ik vond het vreemd van de 50 euro, maar heb het maar braaf overgemaakt. Ook vroegen ze mij een moodbord te maken van jurken die ik mooi vond. Dan hadden zij voor de pasdag al een idee van wat je mooi vindt.

Ik werd daar vriendelijk geholpen, en heb ook echt veel jurken aangehad. Dit was allemaal geen probeem. Helaas had geen 'say yes to the dress' gevoel. Er was 1 jurk die wel ok was, maar ik twijfelde nog hard. Ik wilde een jurk met kleur details erin. Deze hadden ze niet voorradig op het model dat ik gepast had. Dus ik zou me er een voorstelling van moeten maken. Dat is nogal lastig op een jurk van een duizend euro.
Toen ik wegging met het twijfelende gevoel hebben ze geprobeerd om de 50 euro te behouden. Mocht ik toch terug komen, dan kon het gebruikt worden als aanbetaling. Ik heb aangegeven de 50 euro terug te willen hebben, en dat was toen ok.

Van vriendinnen heb ik goede reacties gehad over deze winkel. Het personeel is heel vriendelijk en hebben een goed luisterend oor. En er is heel veel keuze. Helaas was het geen winkel voor mij, ook omdat ik geen voorstelling van de jurk met kleur kon maken.

Heel veel pasplezier!



Kelly
17-9-2016
 Meld misbruik5-10-2016 23:39:04

Ik heb mijn jurk daar ook gekocht. Ben er zeer tevreden van. Alleen was door de drukte tijdnood om mijn jurk op tijd af te krijgen, maar het is hen gelukt. Ik kan deze winkel zeker aanraden, ze staan trouwens ook gekend als dé bruidswinkel met de mooiste collecties.



ann
21-5-2016
 Meld misbruik8-10-2016 9:32:57

Nadat ik eerst bij JPC was geweest (en niet tevreden was) ben ik ook naar Le Chapeau geweest. Ook aan mij vroegen ze die 50 euro maar ik heb die gewoon niet betaald en daar is ook nooit iets over gezegd geweest... :)
Ik had daar een super verkoopster waar niets teveel voor was!
Nadien is ook alles zeer goed verlopen. Ik zou daar zeker teruggaan!
Waar wij wel absoluut niet tevreden van waren was hun winkel voor suitekleding! Deze zou ik aan niemand aanbevelen!
Veel succes nog!



Karine
17-12-2017
 Meld misbruik11-10-2016 20:27:09

Ik heb daar niet zo goede ervaringen mee gehad. Mijn vriendin haar mama heeft er ook super veel extra moeten betalen voor een kleine stomme retouche.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info