Nu Online
Momenteel zijn er 69 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

BBQ traiteur gezocht

  8-8-2016 10:14:07
Hallo

Wij trouwen volgende zomer en willen geen traditionele maaltijd. Nu zijn we op zoek naar iemand die Bbq voorziet. Op internet hebben we al veel formules gevonden, maar hoe weet je of ze goed zijn? Hebben jullie ervaringen met bepaalde traiteurs regio Oostende?

Een andere optie zou zijn om een paar food trucks te laten komen, maar ik begrijp niet hoe het juist werkt! Misschien iemand die me wat meer uitleg kan geven? Ik vind 1 food truck te weinig, maar als ik een paar laat komen hoe gebeurt de afrekening dan? Want ik las dat ze meestal bijvoorbeeld 3 uur voorzien. Als ik bv 2 trucks laat komen, Moet ik dan bij beiden voor 100 mensen betalen al eten mensen niet bij beiden?

Anna
26-8-2017
Meld misbruik



Reacties: 14 | Gelezen: 2653


WWW.DISCOVIDEO.BE

 Meld misbruik8-8-2016 12:18:01

Ik denk dat je het antwoord omtrent het betalen en afrekenen van de foodtrucks het beste bij hen zelf zult vinden.
Indien je geen lange wachtrijen wilt buiten (regenen kan ook altijd)...
Indien je geen chaotisch heen en weer geloop wilt van mensen...
Dan kies je best voor een traditionele maaltijd.
Wat niet wil zeggen dat een trouwfeest met foodtrucks een negatieve ervaring oplevert.



Anna
26-8-2017
 Meld misbruik8-8-2016 14:00:15

Ja met foodtrucks had ik al gedacht dat het lang kan duren en wil niet dat mensen lang in de rij moeten aanschuiven. Vandaar ook gedacht aan bbq...
Traditionele maaltijd ligt boven ons budget gezien we de trouw volledig zelf financieren.



Peter

 Meld misbruik8-8-2016 15:08:39

http://www.chefvalentijn.be/ (Verschillende oplossingen, Ichtegem)
http://www.amuza.be/ (Foodtruck, Staden)

Traiteur Miguel Maddelein (specialiteit barbecue, regio Kortemark)



Valerie
20-8-2016
 Meld misbruik8-8-2016 18:20:16

Hey!

Ik kan je niet echt helpen met de vraag van bbq-traiteur. Ik lees alleen dat je zegt dat een traditionele maaltijd boven budget ligt. Let daarmee op. Wij zeiden ook: we doen een bbq want dat is goedkoper, maar dat was totaal verkeerd gedacht. De meeste prijsoffertes die we vroegen waren even duur als een klassiek buffet met warme en koude maaltijden. Wij hebben er uiteindelijk voor gekozen om een frietkraam te laten komen, omdat dat het meest budgetvriendelijk was. Frietjes en vleesjes a volonte voor 7euro pp.
Ik wil niet zeggen dat je dat ook moet doen natuurlijk, maar informeer je goed. Want wij hadden offerte gekregen die goed meeviel, was 12euro pp met 3 stukjes vlees. Maar als we brood en salades wilden dan was het 8euro pp erbij. Dus was het al snel 20euro.
Veel succes in de zoektocht en aarzel vooral niet om bij veel verschillende prijsoffertes te vragen en goed te vergelijken.
Liefs, V.



Peter

 Meld misbruik8-8-2016 18:47:04

Aanvulling, voor contact met traiteur Maddelein:
0494 69 04 21 Traiteur Culinair grote veldstraat 84 - 8840 Staden



Jovita
24-6-2017
 Meld misbruik8-8-2016 19:26:26

Een echte aanrader voor een BBQ - huwelijk: Xavier Wynendaele van Art-catering uit Zottegem. Altijd super in orde! En budgetvriendelijk



sofe
3-9-2016
 Meld misbruik8-8-2016 21:32:57

Een bbq met vlees-groenten-aardappelen-brood-sausjes betalen wij ook 20 euro pp, vind ik nu niet echt teveel hoor.



Anna
26-8-2017
 Meld misbruik8-8-2016 21:40:11

Bedankt voor jullie reacties.
Ik vind het zo moeilijk om alles te vergelijken. We hebben inderdaad al verschillende bbq formules gevonden rond 20-25 euro, maar dan moet ik natuurlijk de prijs van onze zaal bijtellen en dan zit ik toch aan een goeie 40 euro de man alleen voor het eten, zonder aperitief en dessert!
Maar het voordeel aan een eigen zaal is dat we ons eigen drank kunnen voorzien en ik denk dat het toch goedkoper zal zijn dan werken met drankenforfaits van de feestzalen zelf...

Peter over Maddelein vond ik niets op internet, klopt het?



Anna
26-8-2017
 Meld misbruik8-8-2016 21:42:20

Valerie we zijn niet echt liefhebbers van frituur, wel interessant van prijs maar hier geen optie.



Anna
26-8-2017
 Meld misbruik8-8-2016 21:50:11

Bedankt voor jullie reacties.
Ik vind het zo moeilijk om alles te vergelijken. We hebben inderdaad al verschillende bbq formules gevonden rond 20-25 euro, maar dan moet ik natuurlijk de prijs van onze zaal bijtellen en dan zit ik toch aan een goeie 40 euro de man alleen voor het eten, zonder aperitief en dessert!
Maar het voordeel aan een eigen zaal is dat we ons eigen drank kunnen voorzien en ik denk dat het toch goedkoper zal zijn dan werken met drankenforfaits van de feestzalen zelf...

Peter over Maddelein vond ik niets op internet, klopt het?



kimberley
27-5-2017
 Meld misbruik8-8-2016 21:59:17

Ooit naar een trouwfeest geweest met bbq int notelaarshof in Opwijk en dat viel goed in de smaak ...



Peter

 Meld misbruik9-8-2016 9:18:07

Maddelein heeft inderdaad geen website. Maar ik maakte al enkele keren feesten met barbecue door hen verzorgd mee.



arold
2-6-2017
 Meld misbruik14-8-2016 10:00:12

Hey Anna,

Ga eens langs bij Hoeveslagerij verstraete in Wingene ze zijn erg goed in traiteur / bbq op locatie en ze zijn echt niet duur.
Ik denk dat je tussen de 14 en 17 euro pp al een heel eind kan komen.
Succes!



Pieternelle

 Meld misbruik15-8-2016 22:14:45


www.barbelicious.be Livar vlees en zelfs eend en kreeft maar ook gewoon een heerlijke barbecue.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info