Nu Online
Momenteel zijn er 140 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

1ste pasbeurt trouwkleed

  4-4-2016 10:23:42
Dag bruidjes,

Ik vroeg mij af wanneer jullie de eerste pasbeurt hebben/hadden. Wij trouwen namelijk op 11/06/2016 en mijn trouwkleed is nog steeds niet binnen zeggen ze. Ik vind dit toch allemaal wel laat, zeker omdat ik weet dat er veel retouches nodig zijn. Drie weken geleden ben ik langsgegaan om schoenen te kiezen, ze vertelden me toen dat ze gingen beginnen met de bruidjes van juni en dat het nog 2 a 3 weken zou duren voor mij. Toen ik net belde zei de persoon aan de telefoon dat ze nog volop bezig zijn met de bruidjes van mei. Dit klopt ook allemaal niet en maak me toch wat zorgen hierover. Mijn kleed heb ik zeker ook niet te laat besteld, want heb deze al in de 3de week van augustus vorig jaar gekocht. Goed op tijd denk ik toch.

magali
11-6-2016
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1524


Kim
13-8-2016
 Meld misbruik4-4-2016 10:31:01

Hi Magali,

ik heb mijn eerste pasbeurt 2 maanden voor de trouw.

(11/06 voor 13/08)

Dat werd ook meteen ingepland toen ik het kleed gekocht had. Net zoals wanneer ik het kleed definitief kan ophalen (twee weken voor de trouw).

Dus bij u zou het toch in de komende twee weken moeten zijn.

Groetjes

Kim




laurke
18-6-2016
 Meld misbruik4-4-2016 11:19:23

Hey,


Ik trouw 18 juni en heb mijn eerste pasbeurt 4 weken geleden gehad.
4 juni moet ik terug en kan ik het normaal ook meenemen

groetjes




KIM
1-8-2016
 Meld misbruik4-4-2016 16:41:20

Ik denk dat dit wat afhangt van winkel tot winkel. Wij trouwen op 1 augustus en ik ga volgende week vrijdag al voor de 2de keer aanpassingen gaan doen...

Mijn beste vriendin trouwt 1 maand achter mij en die heeft nog maar net haar kleed gaan kiezen.

Maar ik denk niet dat je je zorgen moet maken, bel hen binnen een tweetal weken nog eens.





Kathleen
13-8-2016
 Meld misbruik4-4-2016 18:25:10

Exact, maar dan ook echt exact zoals bij Kim, heb ik mijn eerste pasbeurt 2 maanden voor de trouw.
(pasbeurt op 11/06 en wij trouwen ook op 13/08). En ook bij ons werd deze datum onmiddellijk ingepland toen ik het kleed gekocht heb.



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik5-4-2016 8:49:35

Maak je inderdaad geen zorgen. Veelal gebeurt de eerste pas een 4-tal weken voor de trouwdag. De retouches die moeten gebeuren, kunnen dan zeker nog op tijd gedaan worden. Een laatste pas vindt dan plaats enkele dagen voor de trouw.



Saartje
8-10-2016
 Meld misbruik5-4-2016 14:27:58

Hoi Magali,

Ik heb mijn eerste pas 4 weken voor de trouw. Er moeten bij mij ook wat aanpassingen gebeuren...

1 week voor de trouw kan ik mijn kleed dan gaan ophalen.

Volgens mij is het ook erg verschillend per winkel.




anne
6-5-2016
 Meld misbruik6-4-2016 23:26:58




anne
6-5-2016
 Meld misbruik6-4-2016 23:30:17

Hallo,

Ik werk zelf in een bruidsmodezaak en dat er nu nog een speld afspraak gepland zou moeten worden komt wel vaker voor en is niets om je zorgen over te maken.

Waar ik me echter wel af vraag... Ik augustus gekocht?
Dat zijn 10 maanden?! En je jurk is nog niet binnen? Welk merk jurk heb je gekocht als ik vragen mag?
Dan is er zeker wat mis gegaan want de leveringen van de jurken zijn maximaal!! 6 maanden... Misschien toch maar even na vragen? Neem nog eens contact op met de zaak..


Succes



magali
11-6-2016
 Meld misbruik7-4-2016 8:42:32

Dag bruidjes,

Bedankt voor jullie reacties. Ik ga nog 2 weken afwachten en dan nog eens contact opnemen met hen, maar hopelijk is dit niet nodig en hebben ze mij zelf al gecontacteerd.
Voor Anne mijn jurk is van Nicole Spose, ik vond het ook raar dat dit kleed nog niet binnen was, ben ruim op tijd gaan kiezen dus daar ligt het niet aan. Misschien hebben zij het kleed niet direct besteld? Ik weet niet hoe dat gaat in de bruidswinkels.

Groetjes



Sofie
11-6-2016
 Meld misbruik8-4-2016 15:08:26

Ik heb mijn jurk op 8/9 besteld. Ik trouw 11/6 en ben al 2 keer gaan passen. Een keertje voor de taille aan te passen en afgelopen dinsdag voor de lengte. Vermoedelijk moet ik nog minstens 2 keer gaan passen alvorens ik hem definitief naar huis krijg.
Ik vind dat ik al vaak en goed op voorhand moet gaan maar ik vind het best leuk om hem al zo vaak aangehad te hebben :-)



magali
11-6-2016
 Meld misbruik8-5-2016 14:54:44

Hallo,

Even een update hier. Over een maandje trouwen we dus, maar ik heb mijn pasbeurt nog altijd niet gehad. Hebben al terug gebeld mijn kleed zou 2/5 aankomen in de bruidswinkel, we bellen 4/5 naar de winkel, maar mijn kleed is zelf nog niet onderweg. Ze hebben me nu verteld dat mijn kleed volgende week binnenkomt. Dit is toch wel erg laat. Ik wil mijn kleed 1 week op voorhand thuis hangen hebben (wat normaal is denk ik toch). Dit wil zeggen als mijn kleed volgende week binnenkomt dat ze slechts 3 weken tijd heb en om alle retouches in orde te maken. Ik hoop dat alles in orde zal zijn en dat mijn kleed inderdaad volgende week binnenkomt, anders zie ik dit niet goedkomen.



vanessa
16-10-2016
 Meld misbruik10-5-2016 12:54:50

Echt niet mee inzitten, ik bestelde zonet mijn kleed voor 8 oktober 2016, De jurk zal begin/half september binnenkomen en in 3 weken zullen ze dan alle retouches doen. Dit lukt hun écht wel omdat ze dan natuurlijk jouw jurk voornemen op alle anderen. Ik ken er nog waarbij het zo gegaan is. No stress. Hij zal dan trouwens ook super zitten omdat je hem nog niet 1 maand hangen hebt.... want stress doet veel met je figuur. Veel succes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info