Nu Online
Momenteel zijn er 48 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidsjurk - twijfel of het de juiste keuze is

  25-10-2015 12:43:01
Hallo

Gisteren op het onverwachts gaan shoppen om een bruidsjurk en er ene gevonden.
Spontaan tranen in de ogen bij mijn zus, mama en mezelf.
Nu een dagje later begin ik opeens enorm te twijfelen, beetje angstig.
Heb ik wel de goede keuze gemaakt? Was het niet te vlug?

Nog bruidjes bij wie de twijfel opeens toeslaat?
Is dat normaal?

Ik had altijd het idee gehad om veel winkels te doen en nu is het er maar 1 geworden. Het was zo snel voorbij de ervaring van bruidsjurken te passen.

Groetjes
Nele

nele
9-7-2016
Meld misbruik



Reacties: 15 | Gelezen: 1822


Joyce
9-7-2016
 Meld misbruik25-10-2015 13:45:34

ik heb juist dezelfde ervaring gehad. Nooit het gevoel gehad van dit is hem. Maar het besef is wel gekomen na een tijdje dat als iedereen die mee was dat het mooiste kleed vond, het wel de juiste keuze moet zijn. Nu kijk ik echt al uit naar mijn eerste pasbeurt!

Twijfel is normaal, het gaat ook niet over een gewoon kleed en meestal ook niet over een klein bedrag he.



Tine
2-7-2016
 Meld misbruik25-10-2015 14:11:35

Herkenbaar!
Ik heb de winkel gevraagd om me nog wat foto's te mailen en dat heeft me terug helemaal gerust gesteld. En inderdaad ook nog eens de bevestiging van wie mee was.



Brenda
10-9-2016
 Meld misbruik25-10-2015 14:52:53

Zeer herkenbaar!!
Vorige week naar de opendeurdag van de bruidswinkel geweest en ik zag daar zo'n mooie kleedjes!!
In het begin was ik steeds fout met het gepaste model te vinden en toen gaf ze mij de juiste jurk.
Ik heb meteen ja gezegd ipv in dat model verder te kijken.
Dus heb ook maar 6 jurken gepast in 1 winkel en meteen de jurk gekocht.
Vorige week had ik er spijt van nadat ik al die prachtige kleedjes zag op de opendeurdag. Heb ik te snel beslist, ik weet het niet..
Ze hebben mij op de opendeurdag wel geschminkt en mijn kapsel gedaan. + de gepaste juwelen en ik voelde mij al iets beter toen ik de jurk nog eens paste maar toch twijfel ik nog steeds..



AN
14-5-2016
 Meld misbruik25-10-2015 18:40:02

Ik had hetzelfde gevoel onlangs. Had me al voorgenomen om niet veel winkels te doen. En opeens deed ik een jurk aan waarvan ik dacht'die voelt zaalig', buitengekomen dacht ik 'waaw,that's him' en ook beslist,ik was toen overtuigd,want bleef ermaar over wrijven en draaien voor de spiegel. Zag het helemaal zitten..Maar andien,grote twijfels,nu soms nog zelf. En mijn getuige was mee en had foto's getrokken en die deden me nog meer twijfelen....Ik probeer me op te trekken aan mijn 1ste gedacht en aan de foto's op de site met een model erin, overtuigen me meer . Onlangs deed ik een styling,waarin me rekening houdend met mijn stjil,karakter en kleed me een kapsel en juwelen aangeraden werden,en mijn zelfvertrouwen heeft weer een boost!



Sjoeke
3-7-2015
 Meld misbruik26-10-2015 9:00:14

Hier ook gehad.
Maar van zodra ik de eerste pasbeurt had en hem aan de kapstok zag hangen van zodra ik binnen kwam: alle twijfels weg!

En ik heb hem ondertussen al voor mijn grote dag aangedaan en iedereen vond het een echt 'Sjoeke-kleed'! Awel, dat was voor mij de beste bevestiging: uw eerste gedacht is altijd het beste! ;-)




nele
9-7-2016
 Meld misbruik26-10-2015 11:59:45

Hallo

Bedankt voor alle reacties!
Ik ben blij dat ik niet alleen ben bij wie de twijfel opeens toeslaat.
Ik vind het wel spijtig dat de zoektocht zo rap gedaan was, had wel nog wat kleedjes willen passen.
Maar waarschijnlijk maakte ik hopelijk wel de juiste keuze.
Waarschijnlijk wat stress voor niets en komt alles goed bij de volgende pas.
Want eerste gedacht is waarschijnlijk wel ook goed.
Misschien dat ik eens een foto toon aan een vriendin om te luisteren wat zij ervan vind. Al is het wel te laat indien ze het niet mooi zou vinden.

Groetjes
Nele



Tine
21-5-2016
 Meld misbruik26-10-2015 21:58:08

Hier hetzelfde. Maar naar 1 winkel geweest en er maar 6 gepast. Ook nog een heel andere stijl dan dat ik in gedachten had maar aangezien ik tijdens het passen een krop in mijn keel kreeg en bijna moest wenen, dacht ik dat deze het wel zou zijn. Ik vind het ook spijtig dat dit zo snel om is gegaan en heb ook getwijfeld. Aangezien ik nooit beslissingen direct neem en hier wel, zal het vlgs mij wel de juiste keuze zijn geweest. Het komt wel in orde!!!



Jolien
24-9-2016
 Meld misbruik28-10-2015 8:20:49

Vorige vrijdag ben ik gaan passen bij JPC en Pierre-Yves. Waarschijnlijk wel 40 jurken gepast die dag maar geen enkele had de wauw... Ik had een heel mooi kleed aan van Cymbeline waar alle aspecten inzaten waar ik naar op zoek was maar ik vond de kant ECHT niet mooi... Dan hadden mijn mama en getuige een jurk gevonden voor mij ( bustier, wat ik echt NIET wou en er stonden ook wat steentjes op, ook wat ik niet wou ). Zij vonden die jurk de wauw hebben maar ik dacht enkel : menen jullie dit nu ?
Ik ben helemaal ontmoedigd thuisgekomen. Nu zaterdag heb ik terug afspraken bij Elena in Deinze en La Sposa in Roeselare... Hopelijk kan ik deze keer wel Say yes to the dress zeggen, anders weet ik het helemaal niet meer !



eline
17-9-2016
 Meld misbruik30-10-2015 16:45:36

Hier was het ook van de eerste keer prijs terwijl ik anders zo een twijfelmie ben.
Bij JPC in Antwerpen even door de boeken gebladerd en aangeduid wat ik mooi vond, de verkoopster (Shaiana, de zaakvoerster) wist meteen goed wat ik wou en liet me dan op dat idee verschillende modellen en stofkeuzes passen.
En jurk 3, dat was hem!
ik heb dan nog doorgepast tot en met jurk 6 maar telkens dacht ik, neen die ene was mooier.
Achteraf dacht ik ook even van: ben ik niet vlug geweest? en had ik ergens anders moeten gaan kijken?
Maar als ik mezelf er dan op betrapt tot en met 2 weken nadien hem elke dag eens op internet op te zoeken en er nog eens naar te kijken dan weet je dat het goed zit.

Als het de jurk is die je in gedachten had en dat past dan nog eens mooi zou ik niet twijfelen, ga ik zelf dus ook niet doen ;) ik die anders altijd twijfel ben best trots dat ik deze keer zo zeker van mijn stuk kon zijn. En als jij je jurk graag ziet, dan straal je sowieso die dag en wees maar zeker dat iedereen je er dan prachtig in vinden zal!



nele
9-7-2016
 Meld misbruik9-11-2015 21:38:49

Hallo

Ik ga woensdag het kleed nog eens opnieuw gaan passen want ik zit er echt mee in
dat ik verkeerd heb gekozen.
Hoezeer ik mezelf er ook van probeer te overtuigen dat het wel goed zal zijn...
Het lukt me niet.
Hopelijk vind ik het woensdag wel goed. En zo niet tjah dan heb ik denk ik een groot probleem want het kleed is al besteld. Je kunt waarschijnlijk niet zomaar een ander kleed kiezen zeker?

groetjes
Nele



Brenda
10-9-2016
 Meld misbruik9-11-2015 22:57:01

Ik heb die vraag ook gesteld in de bruidswinkel door mijn twijfels. Het kleed wordt ook pas in februari geleverd maar is jammer genoeg te laat..
Wat je wel hebt, is wanneer je je haren hebt laten doen en juwelen aan hebt dat het gevoel er al meer is omdat je het in zijn geheel moet bekijken..



nele
9-7-2016
 Meld misbruik11-11-2015 19:47:14

Hallo allemaal,
Ik ben vandaag nogmaals mijn kleed gaan passen want de twijfels werden steeds maar groter. Maar dit was voor niets nodig, ik deed het opnieuw aan en denk dat het wel goed is! Nu geen andere kleedjes meer opzoeken zodat ik niet meer begin te twijfelen!
Groetjes



Valerie
20-8-2016
 Meld misbruik7-12-2015 14:06:03

Hallo,
ik heb wel 3 verschillende winkels gedaan en had ook bij geen ene jurk echt HET gevoel. Bij de tweede winkel was er wel 1 jurk waarbij ik me echt goed voelde, in straalde en die ook iedereen mooi vond. Toch nog twijfels... Dus nog derde winkel gedaan en die vrouw liet me wel veel jurken zien die op men inspiratieblad stonden. Maar toen ik die aan deed voelde dat helemaal niet goed. Dus dag erna terug naar de tweede winkel voor die jurk, nogmaals gepast en ik had er weer een heel goed gevoel bij. Niet het gevoel dat ik had verwacht maar een fijn gevoel. En iedereen zegt dat ik de juiste keuze heb gemaakt dus dat zal ook wel zo zijn.
Heb nu een jurk in een totaal andere stijl dan wat ik eerst gezegd had, maar hij was wel echt mooi!



sandra
9-7-2016
 Meld misbruik14-12-2015 14:53:16

@jolien: hoe waren de ervaringen in die bruidswinkels? Want ben nog aan het zoeken naar welke ik zou gaan :)



Nadine
23-7-2016
 Meld misbruik25-2-2016 10:55:15

Ben blij dit allemaal te lezen, want ik ben gaan passen omdat vriendinnen zeiden dat ik toch eens een trouwkleed gepast moest hebben. mijn plan was eigenlijk gewoon een echt chic en duur avondkleed ipv trouwkleed, omdat dat ook super mooi kan zijn en stuk minder geld kost.
Maar dan toch naar een bruidswinkel verschillende modellen gepast, omdat ik niet wist welk iets voor mij zou zijn. Eerste 5 waren maar niets. 6de vond ik al meer "mij" omdat het heel soepel en speels was. Dan toch nog 7de gepast en dat was ook zo van wow, chic, helemaal ik. Dat vond m'n getuige ook. Maar bleek dat de verkoopster een fout had gemaakt en het boven mijn budget was. Ze ging dan praten met de bazen en ze mocht een korting geven. In mijn enthousiasme meteen ja gezegd.
Halve dag later begonnen de twijfels, ook omdat ik meteen de jurk gekocht ipv in hetzelfde genre nog enkele andere te passen. En de foto's vond ik echt niet goed, en ik had zelf niet getest hoe ik ermee kon dansen en zo...Maar nu is het te laat.
Hopelijk komt dat nog goed!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info