TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
bieke
18-5-2007
|
10-2-2007 9:45:51
Wij hebben onze dj uit onze kennissenkring gehaald (Beerse). Is een vriend van vroeger, die we nu nog wel regelmatig aan het werk zien. Hij heeft bv ook gedraaid op het 25 jarig huwelijksfeest van mijn ouders en de dansvloer heeft daar de hele avond vol gestaan. Wij weten dus dat we ons in t genre kunnen vinden. Ik zou zeker nooit iemand nemen, waarvan ik nog nooit iets goed gehoord had. Met zo'n dj valt of staat je hele avond vind ik!
veel succes met je zoektocht. groetjes Bieke 180507
|
|
Thierry
|
|
|
dierk
|
10-2-2007 14:47:56
Beste Ilse,
Met enige fierheid stel ik u op deze rubriek onze zonet compleet vernieuwde website voor,www.studiohappymusic.be,neem gerust een kijkje,wij stellen dit ten zeerste op prijs!Met muzikale groeten,Dierk Van Paemelen
|
|
Bart
|
|
|
Sandra
17-6-2008
|
10-2-2007 17:25:59
Ons feest gaat door in "Ten Ast" in Kampenhout en gebeurd samen met Partysound.Wij zagen hem al eens aan het werk bij vrienden op een fuif en mede langs dit forum gingen we bij hem langs. Zijn tarief en persoonlijk aangesproken voelen door hem,geeft wel een goed gevoel. Neem eens een kijkje op zijn site...ik denk wel dat hij er ééntje zal hebben.
Eén ding staat vast eender welke het zal worden: -Ga zelf eens langs bij eender wie je denkt te nemen en vergelijk de prijzen. -Ga slechts in zee met iemand als je er vertrouwen in hebt en niet zomaar wildeweg om iemand te hebben.
Succes en groetjes,Sandra.
|
|
Bert
|
10-2-2007 20:13:17
Neem eens een kijkje op de website van het Antwerp Deejay Team: www.adt-online.be . Wij zijn niet ouwbollig zoals de meeste trouwdj's maar jonge en ervaren dj's met zéér degelijk materiaal. Wij praten alle stappen van het feest feilloos aan elkaar en zorgen voor de juiste muziek op het juiste moment. Feestelijke groetjes,
Bert (Antwerp Deejay Team)
|
|
Dominique
|
14-2-2007 23:27:13
Goeieavond,
Jullie mogen steeds contact opnemen met me. De datum staat nog steeds vrij in mijn agenda en wil graag (vrijblijvend) met jullie rond de tafel zitten.
Jullie kunnen al meer info terugvinden op mijn site www.musicandlight.be
En een aantal mixen van mezelf kan je gerust beluisteren op de site www.oradio.org/djnick
Ik heb ook een vaste locatie waar ik huis dj ben, en dat kan je terugvinden op www.meersdael.be
Met vriendelijke groeten en misschien wel tot binnenkort,
DJ Nick
|
|
erik
|
23-2-2007 11:17:24
hoi
ik heb 20j ervaring met trouwfeesten. Ben van Mechelen. Heb jaren regelmatig feesten verzorgd in Merksem. meer info : bibi77@hotmail.com
|
|
igor
|
23-2-2007 16:37:54
bezoek onze site www.2-friends.be je zal vinden wat je zoekt. Wij zorgen voor een spetterende ambiance op uw feest. Onze prijs voor gans de avond muziek met duo ambiance dj team is 350euro all in
|
|
Kelly
6-6-2008
|
15-3-2007 16:35:29
Hey Ilse,
Wanneer trouwen jullie? Welke DJ heb je nu gekozen? ( Als je al getrouwd bent, was je tevreden over de DJ? )
Laat je me iets weten? Ik ben ook nog op zoek naar een goede DJ.
Groetjes, Kelly kelly.vannoten@telenet.be
|
|
I
24-3-2007
|
15-3-2007 17:56:42
Kely,
Wij hebben nog steeds niemand gevonden en zijn nog op zoek. Trouwen 14 juli dus nog even tijd, maar ook weer niet zoveel. Hoop dat we vlug iemand vinden. Groetjes Ilse
|
|
marc
|
29-3-2007 12:39:37
Hallo, ik speel voor jullie ,voor een vaste prijs,vervoer ,licht ,alles inbegrepen. zie www.djmarc.be
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|