Nu Online
Momenteel zijn er 162 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodigingen

  9-9-2015 15:58:45
Kent iemand een goede graficus die uitnodigingen kan maken?
We willen ook zelf een stempen met ons logo.
Suggesties?

Cathé
28-6-2016
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1574


dawn
6-9-2014
 Meld misbruik10-9-2015 9:17:43

Wij hebben onze stempel laten maken door iemand op Etsy. Nog geen €10 betaald en stempel was perfect!



Elien

 Meld misbruik10-9-2015 9:43:47

wij hebben onze stempel laten maken door durftestempelen.nl :) TOP service en kwaliteit! Je krijgt er ook gratis inkt bij
Ons logo heb ik zelf ontworpen en de andere grafische dingen gaat een goede vriend van ons doen die hier wat mee bezig is.



nina
19-9-2015
 Meld misbruik10-9-2015 10:26:43

Hallo, wij hebben samengewerkt met sofie mus van mustique in gent, zij heeft al ons drukwerk ontworpen (misboekjes, uitnodigingen, menu's, stickers voor onze bedankingen etc) allemaal in wit & goud. Heel tevreden van haar werkwijze en ontwerp, ook de drukker waar ze mee samenwerkt is goed (de kwaliteit van onze prints zijn echt goed)

Denk dat je wel sowieso prijziger af bent als je het op die manier doet dan idd via etsy iemand te zoeken of via een drukkerij zelf te werken. Tis maar waar je zelf je gading vindt en hoe creatief je zelf bent (ik wist perfect wat ik wou maar mijn creativiteit is 0 :) ) maar als je zelf creatief bent en/of goed kan werken met indesign of photoshop kan je zelf veel doen hoor! succes alvast!




angela
10-9-2016
 Meld misbruik10-9-2015 12:30:10

Dag Dawn,

Kan je even laten weten via wie dat was via Etsy? En heb je douane of import moeten betalen (bv. als het van de US komt).

Bedankt

Groeten,

Angela




dawn
6-9-2014
 Meld misbruik10-9-2015 13:02:54

Wij hebben via haar besteld:

https://www.etsy.com/shop/Cre8tiveRubberStamp

We hebben wel ongeveer zelf een ontwerpje gemaakt, zeer eenvoudig.

Geen douanekosten, enkel $3 verzendkosten.



Sophie
21-11-2020
 Meld misbruik10-9-2015 21:19:57

Douanekosten heb je vanaf 22 euro. Dus gewoon zoveel mogelijk apart bestellen/versturen.


Hier meer info: http://www.zdnet.be/article/146479/wat-met-douanekosten...



Katrien
23-5-2015
 Meld misbruik11-9-2015 9:07:30

Wij lieten onze uitnodigingen maken door een bevriend grafisch ontwerper (op internet/facebook te vinden onder: Joey Stijven Graphics). We waren er super tevreden van, hebben veel positieve reacties gekregen. Regio = Limburg.



angela
10-9-2016
 Meld misbruik11-9-2015 10:11:01

thanks ladies!

angela




Karen
10-10-2015
 Meld misbruik12-9-2015 20:58:10

Hallo,

wij hebben onze uitnodigingen laten maken door Wederik De Meersman, iemand uit regio Leuven.
Vraagt maar €50 voor het ontwerp, hoeveel aanpassingen je ook laat doen! Hij heeft onze kaarten en een voorpagina voor het misboekje ontworpen.
Echt een aanrader!

Groetjes,


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info