Terug naar overzicht
Dag wendyproficiat met jullei verlovingga eens kijken op www.discobarkarmelietje.net Wie weet spreken we elkaar nog wel
Sorry wendy ik heb het telaat gezien maar deze datum is reeds bezet
misschien bij partysoundal denk ik dat voor deze datum er moeilijk één zal te vinden zijn
misschien es even bellen naar Guido Hofman Discobar guide de lacher 03/789.06.49 of 0475/64.00.18Vraagt 350 euro voor de ganse avond , heeft meer dan 25 jaar ervaring . Heb hem al verschillende keren op trouwfeesten aan het werk gezien en is echt fantastisch maar of deze datum nog vrij zal zijn daar twijfel ik aan ik denk dat je nog heel hard zal mogen zoeken .Groetjes Kelly29/09/2007
Wij zoeken er ook nog een, ook Oost Vlaanderen, en ook 7/7/7... Zucht... Zal nog lastig worden vrees ik :-(
hoi wendy,mijn vriend is dj en nog vrij op deze datum, hadden die dag zelf eerst gepland om te huwen, maar is nu 13/4 geworden.stuur maar een mailtje voor meer info. adl29@hotmail.com
---
Beste Wendy,Ik ben van discobar studio sensation en voorlopig nog vrij op 07.07.07 voor de snelle beslissers aantrekkelijke prijs dj in voor west en oost-vlaanderenwww.studio-sensation.be info@studio-sensation.be
Een goedkope dj die nog vrij is op 07/07/2007 het is hier geen kerlis he !
beste,niet duur en een spetterende ambiance, onze prijs is vervoerskosten inbegrepen en wij draaien van begin tot einde van uw feest zonder extra meerprijs.bezoek ons via 2-friends.be of mail naar info@2-friends.beOnze prijs zal jullie kunnen bekoren. Er is zelfs nog een vroegboekkorting.