Nu Online
Momenteel zijn er 112 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Locatie huwelijksceremonie binnen of buiten Antwerpen

  1-6-2015 11:50:51
Dag bruidjes! Wij hebben onze feestzaal reeds vastgelegd en zouden daar eventueel ook onze ceremonie kunnen houden (wij trouwen niet voor de Kerk, maar willen wel graag een huwelijksceremonie). toch zijn we nog aan het uitkijken naar een andere locatie om deze ceremonie na het burgerlijke huwelijk te houden. We trouwen in het stadhuis van Antwerpen dus het zou ideaal zijn moest dit ergens in de buurt zijn. Bij voorkeur een binnenlocatie, maar een leuke buitenlocatie die we zelf kunnen aankleden zou ook leuk zijn! Hebben jullie tips/ervaringen? Alvast bedankt!

Helene
7-5-2016
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1738


max
10-9-2016
 Meld misbruik3-6-2015 23:16:39

hoi,

Ben er zelf ook naar op zoek, maar is niet makkelijk.
Felix pakhuis kan je doen (in dat middenstuk, de lichtstraat), maar dan moet je €3000 betalen voor de zalen (als je onder de 5000 zit voor catering...).
Ga je er een receptie bij doen?
Wat ook leuk is, is AMUZ. Een "kerk" in de Kammenstraat. Dit is een voormalige kerk en wordt nu als feestzaal gebruikt en kan je dus gewoon je ceremonie houden met eigen ceremoniemeester zonder dat het gelovig wordt. Enige nadeel is dat je dit maar max. vier maanden op voorhand kan vastleggen.
Ruimte daar afhuren was voor acht uur €800.



Helene
7-5-2016
 Meld misbruik11-6-2015 14:19:29

Hey Max, bedankt voor de tips! We willen er graag een kleine afsluitende drink bij doen. €3000 voor het Felixpakhuis vind ik wat veel vermits we later op de dag ook al een uitgebreid feest met receptie, eten en dans hebben. Amuz lijkt dan geschikter! Gaan we eens achter horen!



frieda

 Meld misbruik24-8-2015 15:38:41

Amuz is zeker de moeite. Mooie omkadering voor een ceremonie.
Hebben jullie ook al stilgestaan bij de keuze van de muziek? In zo'n kader is live muziek natuurlijk wel schitterend.
Wij zijn White Coffee en brengen oa gospels, traditionals met zowel kippenvelmomenten als ambiance. Neem even een kijkje op onze website :
www.white-coffee.be of bel mij gerust even op : Frieda 0486/102293 om een repetitie bij te wonen. Altijd welkom.
Veel plezier bij de voorbereidingen van jullie huwelijk.
Groetjes, Frieda


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info