Nu Online
Momenteel zijn er 159 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwen op sneakers

  23-5-2015 17:33:22

Hoe denken jullie er over zijn er hier? Zijn er hier bruidjes die dit ook plannen of echt gedaan hebben?. Je ziet de schoenen toch bijna niet dus waarom niet lekker comfie op zo een lange dag?



http://cdn.theperfectwedding.nl/uploads/640/640_roze-sneakers-bruid.jpg




Veronique
25-6-2016
Meld misbruik



Reacties: 16 | Gelezen: 2423


Cedric

 Meld misbruik23-5-2015 19:10:40

Veronique,

Mijn ervaring als huwelijksfotografe kan je alleen maar vertellen dat veel bruidjes sneakers en ander soort schoeisel dragen onder hun rokken. Of het nu van het begin van de dag is of later op de avond.

Gewoon doen waar JIJ je goed bij voelt!

Grtjs,

Isabelle
Cedric Alexandre Photography



ine
1-8-2015
 Meld misbruik23-5-2015 19:47:53

Ik ga dit doen :)



Céline
9-5-2015
 Meld misbruik23-5-2015 20:31:50

Ik heb mijn witte sneakers aangedaan van zodra de openingsdans voorbij was :-)
Je moet er wel rekening mee houden dat je kleed dan wat te lang wordt omdat het op hakschoenen is aangepast... was niet echt praktisch!



Elien

 Meld misbruik23-5-2015 21:09:33

Ik heb ook al gele vans gekocht ;)
En ik ga ze tussendoor aandoen want ik kan zelf niet lang stilstaand rechtstaan dus dan wissel ik liever af.
Van mij mogen ze dan de hakken wel zien onder het kleed dus denk ik dat het ga laten afspelden op sneakerniveau ;)



Tiny
20-6-2015
 Meld misbruik23-5-2015 22:04:07

Ik heb voor overdag schoenen met een hakje van 3cm en voor 's avonds heb ik sneakers.



Mich
4-7-2015
 Meld misbruik23-5-2015 23:13:17

Ik wilde aanvankelijk all stars laten maken voor het dansfeest, zowel voor mij als voor mijn ventje. Maar hij wilde niet :-p dus overdag zijn het mijn supermooie gouden high heels en ik hoop ’s avonds ook nog, maar als plan B heb ik mij dan maar sandaaltjes met diamantjes aangeschaft ipv sneakers... maar vind het wel jammer eigenlijk.



Stephanie
21-1-2017
 Meld misbruik24-5-2015 11:12:08

Ik ben serieus aan het overwegen gewoon witte Vans te dragen onder mijn kleed =) . Ik ben geen hakken-drager, helaas. Ik vind hakken écht prachtig, maar kan ze nooit lang dragen, zelfs niet met kleine hak. En als mijn voeten pijn beginnen doen, word ik gewoon doodongelukkig =) ... Dus liever comfortabele schoenen!



Kiekske
14-6-2014
 Meld misbruik24-5-2015 14:28:47

Bij het minste dat ik 1 cm hak draag heb ik na een half uur rugpijn en na een tijd ook pijn aan mijn voeten.

Ik heb het met mijn trouw geprobeerd (sandalen met een hak van 3 cm ofzo), maar na een uur of 1.5 à 2 verging ik toch echt wel te hard van de pijn.
Blij dat ik mijn sneakers nog mee had!

Bij de foto's 's middags heb ik er wel een erezaak van gemaakt om dat op hakken te doen. (Kort daarna heb ik ze tot 5 minuten voor 't avondgedeelte uitgesmeten.)



Tanja
14-8-2014
 Meld misbruik24-5-2015 17:31:54

Doen! Ik heb all stars laten personaliseren. Overdag een mooi hakje, Savonds m'n all stars. Kleed valt dan idd langer. Dit hebben we opgelost door Savonds een hoepelrok onder m'n kleed te doen. Heel de avond goed kunnen dansen al der pijnlijke voeten. Zalig!

Groetjes
Tanja



Tanja
14-8-2014
 Meld misbruik24-5-2015 17:33:27

Moet dus zijn: zonder pijnlijke voeten :)



Jolien
5-9-2015
 Meld misbruik24-5-2015 22:39:50

Ik trouw op all stars. Deze heb ik zelf gepersonaliseerd. Mijn vriend draagt geklede schoenen. Hij is echt geen fan van sneakers dusja. Maar wij vertrekken de volgende dag op reis waardoor ik echt geen blaren wil hebben. Vandaar mijn keuze. Bovendien wil ik comfortabel kunnen feesten.



Tinne
3-7-2015
 Meld misbruik25-5-2015 11:08:28

Overdag heb ik een hakje aan van ongeveer 4cm, voor 's avonds heb ik sandaaltjes gaan halen die ik (mogelijk) aandoe wanneer het feest écht losbarst. Aangezien ik trouw in een kort kleedje, vond ik hakjes overdag het mooiste :). Maar die schoenen heb ik gekocht in november, vlak nadat ik mijn kleedje had gevonden en loop ik sindsdien al in, dus echt pijn ga ik niet meer hebben ;)



Veronique
25-6-2016
 Meld misbruik25-5-2015 12:21:38

Dank je wel dames nu weet ik dat het toch geen gek idee is van mij :-)

Ik ga het al gek vinden voor mij in een trouwkleed te zien(ben altijd sportief gekleed, draag misschien 2x per jaar een hakje) en dat overweldigd mij een beetje.

Een kleed aan doen en dan nog eens een hakje ik zou mij heel de dag oncomfortabel voelen denk ik.

Waar hebben jullie jullie sneakers laten personaliseren?


Grtjs




cindy
8-8-2015
 Meld misbruik25-5-2015 12:40:07

Overdag draag ik witte schoenen met een hakte. Op het avondfeest zijn het er witte met een kleine hak. Ik wil mij goed voelen die dag en niet dat ik zere voeten ga hebben. Dus gewoon doen.



evy
20-5-2016
 Meld misbruik26-5-2015 11:27:59

Ik heb witte all stars gekocht met zilveren tip om te dragen vanaf het moment dat de dansfuif begint :) Ik trouw wel in een korte jurk, dus je gaat ze echt wel zien :D



Katrien
23-5-2015
 Meld misbruik26-5-2015 16:38:18

Tip voor hakkendragers: ga bij de schoenmaker een zooltje kopen wat de bal van je voet ondersteunt. Ik heb zo eentje last-minute gekocht en afgelopen zaterdag in mijn trouwschoenen (witte pumps van Gabor) gedragen, en het zat perfect! Nergens pijn! Wel preventief ook een blaren-pleister gekleefd op mijn hielen.
Ik vond wel dat je mijn schoenen geregeld zag, gezien je soms toch je jurk een beetje opheft (trapje, ...). Maar ieder moet natuurlijk voor zich uitmaken wat je draagt, het is jouw dag, en jij moet je op je best voelen!


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info