Nu Online
Momenteel zijn er 134 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verhuizen van zaal

  17-5-2015 23:05:49
Beste,

Wij zijn op zoek naar een zaal en momenteel hebben we een zaal waar we een optie op hebben,
Het grote nadeel aan de zaal is dat we voor het dansfeest moeten verhuizen naar de zaal ernaast.
Zijn er hier mensen die hier ervaring mee hebben?
Onze grootste schrik is dat het de sfeer zou verbreken.

Alvast bedankt op voorhand

jos

Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1279


WWW.DISCOVIDEO.BE

 Meld misbruik18-5-2015 11:28:58

Je moet daar wat geluk mee hebben.
Het kan inderdaad gebeuren dat de sfeer gebroken is.
Het voordeel echter is, dat iedereen zich nu in de dansfeestruimte bevindt, met het doel op dansen.
Nu kunnen je gasten dus minder blijven zitten keuvelen aan de eettafels en zijn ze min of meer verplicht om zich op het dansfeest te focussen.
mvg



Carmen
20-8-2016
 Meld misbruik18-5-2015 11:41:08

Persoonlijk vind ik dat helemaal niet leuk. Mijn droomzaal dezelfde opstelling maar toch omwille van die reden zijn we ergens anders naartoe gegaan.



INFINITY.be (DJ Peter)

 Meld misbruik19-5-2015 8:33:09

Heb ik meegemaakt. Dat is wel even wennen voor de gasten, en er is inderdaad wel een drempel. Het hangt wel ook van je publiek af. In het geval dat ik herinner (paar jaar terug) wat het meteen knallen. Succes.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info