Nu Online
Momenteel zijn er 46 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verloofde heeft kleed gezien :(

  7-5-2015 10:26:54
Gisteren een kleine 'ramp' gebeurd... Door een stomme vergissing heeft mijn vriend per ongeluk een foto gezien van mezelf met mijn kleed aan. Aangezien hij heel bijgelovig is, is hij daar echt niet goed van. Dat bijgeloof maakt me niet zo veel uit maar ik vind het wel super erg :( Nu ja, ik weet dat er ergere dingen zijn maar het blijft in mijn hoofd rondspoken...

Marijke
6-6-2015
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1776


rita 29 08 2015

 Meld misbruik7-5-2015 11:15:57

Dat is helemaal niet erg binnen enkele dagen is hij dat toch vergeten hoe het jurk er uit zag tot jullie gaan trouwen .mijn verloofde heeft mijn jurk ook al gezien en eigenlijk is dat maar een gezegde van heel vroeger dat de man het jurk niet mag zien. Heb de laatste tijd op TLC tv gezien met my wedding dress dat er veel toekomstige mannen met hun verloofde mee gaan kijken naar een trouwjurk .



Kelly
11-7-2015
 Meld misbruik7-5-2015 11:37:12

De toekomstige is hier mee het kleed gaan kiezen ....
Maar ik kan mij voorstellen dat als jullie dat niet hadden gewild dat deze ervaring nu niet leuk is maar inderdaad, binnen enkele tijd is hij dat vergeten.
De verloofde kan zich nog maar vaag voortellen hoe de jurk eruit zag en ook mijn papa is details vergeten.
Op de grote dag ga jij er nog steeds schitterend voor hem uitzien.



Sandra
22-8-2015
 Meld misbruik7-5-2015 11:39:41

Heel jammer dat dit gebeurt is maar ik kan Rita alleen maar bijtreden. Waar ik mijn kleed gekocht heb zeiden de verkoopsters mij dat er al heel veel bruidjes komen met hun aanstaande en samen het kleed kiezen. Ik wil ook niet dat mijn aanstaande mijn kleed ziet en probeer angstvallig mijn foto's ook verborgen te houden maar moest hij het nu toch zien dan zou ik dat niet zo heel erg vinden,alleen zou ik het jammer vinden dat het verrassingseffect weg is. Ik twijfel nu heel hard omdat mijn aanstaande zeker geen wit kleed wou zien bij mij.Het is een witte bustier met een smalle lange licht blauwe rok. Ook heel moeilijk voor hem om het bruidsboeket te kiezen,want ik wil er toch wel blauw in verwerkt zien en zeker geen rood want dat past niet bij mijn kleed. Dus heb ik de smoes gebruikt dat ik de spreuk,Something old,something new,something borrowt,something blue wil toepassen. Het komt allemaal goed meid,dat zullen nu ook wel een beetje de zenuwen zijn die jullie parten spelen.



Inge
7-8-2015
 Meld misbruik7-5-2015 16:04:31

Kan je hem niet wijsmaken dat dat een ander was dat je gepast had? Of is het daar al te laat voor?
Indien te laat, ik sluit me sowieso aan bij de vorige dames. Het is jammer, maar ongeluk zal het niet bieden hoor. Dat bijgeloof stamt uit de Middeleeuwen. Een bruidegom mocht de bruid nog niet zien, omdat hij anders misschien af zou zien van het huwelijk (dat gearrangeerd was door de ouders). Gelukkig heeft ie je nu wel al gezien en is ie nog niet gaan lopen :D
Geen ongeluk dus :) En helemaal opgemaakt en live zal het toch nog een verrassing zijn. Geniet ervan!



Elke
7-6-2014
 Meld misbruik7-5-2015 17:04:12

Ben vandaag binnen een maand 1j gelukkig getrouwd en mijn man had ook kleed gezien en alles dik in orde zenne Ik wou dat hij het zag dan wist ik of ik goed gekozen had en kon ik desnoods nog verwisselen.



Kathleen
13-8-2016
 Meld misbruik7-5-2015 18:25:06

Yep, mijn husbie to be vergezelt me ook naar de bruidswinkels en geeft zijn mening. Ik zou het niet anders willen.
Ik hoop dat je hem van zijn bijgeloof kan afhelpen.



cindy
8-8-2015
 Meld misbruik7-5-2015 19:13:20

Een kleed nu zo zien op foto als je het aan hebt of op de dag zelf van jullie troyw is toch nog iets magischer en speciale. Dan word je die dag omgetoverd als een echte prinses en word je in de watten gelegd. Je haren die gedaan worden jouw make up en de aangepaste trouwschoenen en jouw trouw juwelen. Hij zal maar een klein detail hebben kunnen zien van je kleed op foto maar hij zal pas glunderen als je op en top mooi bent aangekleed en opgedoft bent voor jullie trouw. Dus take it easy. X



Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik7-5-2015 20:09:33

Toon hem een hele reeks met trouwkleedjes, wie weet vergeet hij dan hoe die van jou er uit zag?

Mijn man heeft ook al verschillende keren het kleed gezien (op internet, of bij mij op foto). Hihi. Ik kan echt niets geheim houden!
Maar ik moet hem niet vragen hoe het er precies uit zag hoor... Die weet dat niet meer, denk ik. Omdat het altijd fracties van seconden zijn hé



Bianca
13-8-2016
 Meld misbruik7-5-2015 22:49:19

Hier eigenlijk hetzelfde..Ik ben het kleed gaan kiezen en nadien heb ik mijn ventje de foto's getoond die tijdens de pasbeurt zijn genomen en hij vond het mooi. Indien ik in een (witte) pyjama zou hebben geposeerd, was het ook mooi geweest. Of hij nu nog echt weet hoe de jurk eruit ziet...betwijfel het ;) maar ik kan begrijpen dat als je hier een geloof aan hecht, het nu echt niet zo leuk moet aanvoelen. Echter gaat het toch nog zoveel anders zijn op de grote dag zelf en zal je zo hard stralen in de jurk, waardoor zal blijken dat de angst van dit bijgeloof voor niets nodig is geweest :-)



evy
20-5-2016
 Meld misbruik8-5-2015 14:11:33

Marie! Ik ben mee geweest toen ge uw kleed hebt ge kozen... als in: ik heb dat in het echt gezien en ik weet het zelfs al niet meer helemaal hoe het eruit ziet. De dag zelf wordt sowieso opnieuw spannend! You'll see. Maak u eerst maar zorgen over uw vrijgezellenfeest morgen ;-) Mhihihihihi



Marijke
6-6-2015
 Meld misbruik10-5-2015 19:34:29

Hey iedereen, merci voor de leuke reacties allemaal! Intussen is er nu enkele dagen over gegaan en zijn we er beiden toch al wat meer over :) Leuk is het nog altijd niet en het echte verrassingseffect zal weg zijn (qua soort kleed dan) maar inderdaad, de dag zelf zal hij zich misschien niet al te veel meer kunnen herinneren.

@Evy: vrijgezellen was top :D



cindy
8-8-2015
 Meld misbruik11-5-2015 0:44:28

Hè marijke , een vraag wat hebben ze met jouw vrijgezellenavond of avond gedaan? Ik heb de mijn 18 julli maar niemand die iets zegt. Ik weet ook niet wie er gaat komen. Heb enkel een brief gehad met hoelaat ze me komen afhalen en wat ik moet meenemen. Geniet nog verder van de voorbereidingen en natuurlijk ook van jouw dag want lang is het niet meer. Groetjes cindy



Marijke
6-6-2015
 Meld misbruik11-5-2015 16:33:19

Dag Cindy, eerst gaan brunchen, dan moest ik me verkleden (engelvleugels en duivelsoortjes), daarna langs de Grote Markt en winkelstraat. Dan naar vriendinnen thuis voor retro workshop (haar en make-up) -> was superleuk! Daarna kreeg ik een mand vol cadeautjes van m'n vriendinnen en moest ik raden van wie het kwam. Daarna ontzettend lekker gaan eten, nog een opdrachtje en daarna naar cocktailbar en uit geweest. Ik wist op voorhand ook van niets, is spannend hé! Maar het was echt TOP!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info