Nu Online
Momenteel zijn er 158 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ben ik Bridezilla aan het worden?!?

  22-4-2015 16:01:52
Bruidjes, graag had ik toch even jullie gedacht geweten...Wij trouwen op 27/06/2015. Perfectionistisch zoals ik ben, ben ik reeds zeer vroeg op zoek gegaan naar mijn perfecte bruidsjurk. Ik vond hem in september 2014. Nu we zijn April/2015 en ik hem nog geen enkele keer mijn jurk kunnen passen?! Ik heb reeds telefonisch contact gehad met winkel met de vraag of ik deze vrijdag mocht komen passen daar ik in voormiddag try-out had van mijn kapsel. Ik kreeg gewoon de melding dat ik mijn beurt moest afwachten?! Daarop gezegd dat kapper enzo ook met hun agenda's zitten en ik graag een datum zou krijgen. Ze zouden me die zelfde dag terug bellen...ja, je raadt het al geen telefoon gekregen. En met 65 dagen op de teller maken ze behoorlijk boos...Voel me net een nummer!grrrrrrrrrr


Zara
27-6-2015
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1669


Sarah
29-8-2015
 Meld misbruik22-4-2015 18:02:39

Dat is wel raar. Ik heb mijn jurk in november gekozen en ik heb mijn 1e pasbeurt 13 april gehad. Mijn 2e pasbeurt is ergens de 1e week van juli en dan mag ik ongeveer 2 weken voor de trouw nog een derde keer passen en de jurk meenemen.
En wat zegt de winkel dan over wanneer je pasbeurt voorzien is?



eef
27-6-2015
 Meld misbruik22-4-2015 20:17:26

vind ik ook niet normaal.... wij trouwen ook op 27-06-2015. Heb mijn trouwkleed in juli vorig jaar gekocht, 2 maand geleden nog eens kunnen passen en de dinsdag voor het huwelijk mag ik 'smorgens nog eens gaan passen..... en indien nodig wordt ze nogmaals direct aangepast en mag ik die daarna meenemen.



Annelies
25-4-2015
 Meld misbruik22-4-2015 20:32:29

Ik heb hem maar 1 maand op voorhand gepast en vandaag nog eens. Wij trouwen nu zaterdag. Dus geen stress.. :)



cindy
8-8-2015
 Meld misbruik22-4-2015 21:48:30

Ik denk elke toekomstige bruidje stress heeft en ik begrijp jouw volkomen. Ik heb mijn kleed op 12 januari dit jaar gekozen en ze zei dat ze midden mei ging bellen voor de eerste pas. In maart werd ik al ongeduldig dus ik belde ze en ze zei heel vriendelijk dat ze me zelf zou belle en dat ik niet hoefde te stressen en ik zei haar dat ze wel weet wat ze doet. Begin april telefoon gehad de eerste pas is op 2 juni. En dan denk iik dan pas dat is nog maar 2 maand voor de trouw maar die mensen weten heus wel wat ze doen. Dus goeie raad niet stressen ook al is dat makkelijker gezegd dan gedaan. Alles komt goed.



Kelly
11-7-2015
 Meld misbruik22-4-2015 21:54:03

Ik heb mijn kleed in februari 2014 gekocht en ben het begin maart 2015 voor de eerste keer gaan passen. Eindpassing en afhaling is 22 juni.



Katrien
23-5-2015
 Meld misbruik23-4-2015 12:42:44

Wat stom! Ik ben begin oktober gaan kiezen, en ben eind februari voor een eerste pasbeurt geweest. Ik wist wel dat er redelijk wat retouches aan moesten gebeuren, en mijn tweede pasbeurt was dan eind maart. Dit was een serieuze tegenvaller (zie ergens eerder op dit forum), maar dit hebben ze dan vorige week donderdag rechtgezet met een prima pasbeurt!! Jurk is nu goedgekeurd, blijft in de winkel hangen tot woensdag voor mijn huwelijk. Dan nog één keertje aandoen, en zoals hier nog al gezegd werd: als er nog iets kleins moet veranderen doen ze dat dan meteen. Daarna mag ik mijn jurk meenemen.



Karen
30-5-2015
 Meld misbruik23-4-2015 12:58:58

Wij trouwen 30/05, jurk gekocht in November 2014.
Toen hadden ze al gezegd dat de jurk zou toekomen eind maart (dus 2maand op voorhand), dus dat dan mijn pas zou zijn.
Uiteindelijk belde ze eind februari al dat de jurk al binnen was, en dat ik een afspraak kon maken, uiteindelijk eerste pas op 7 maart gehad.

2maand op voorhand is dus niet vreemd voor 1e pas, maar ik was wel blij dat ik iets van tijdschema had gekregen van de winkel. Uiteindelijk rekenende ze ook ruim met levering, en was ik dus extra blij dat het vroeger kon.

Ik zou terugbellen en vragen naar een tijdschema, wanneer verwachten ze dat de jurk aankomt is toch wel het minste dat ze je moeten kunnen zeggen?



Inge
7-8-2015
 Meld misbruik23-4-2015 15:48:35

Ik ben een last minute bruid. Heb vorige week kleed gekozen en mag voor 1e pas op 29 juli. Heb afspraak al gehad. Tweede pas moet snel daarna, want ik trouw al de zevende :)
Dus, dat komt wel snor ;)



Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik23-4-2015 18:01:22

Ik mocht mijn jurk 4 maanden na de keuze gaan passen
Iedere keer als ik het nog eens wou aandoen of een proefkapsel had, mocht ik gewoon binnen springen. Ik vrees dat jouw winkel wat moeilijk doet en niet zo klantvriendelijk te werk gaat... Uiteindelijk verdienen ze toch mooi geld aan jouw jurk!



Lorena
26-8-2017
 Meld misbruik28-4-2015 16:01:55

Ik heb mijn jurk vorig jaar eind Maart aangekocht, bij de aankoop werd ook onmiddelijk mijn eerste pas afspraak gepland voor januari dit jaar.
In januari heb ik dan uiteindelijk ook mijn eerste pas gehad, mijn 2de pas staat nu voor donderdag (30 April) gepland , en als alles goed zit zou ik hem in feiten al kunnen meenemen. Wij trouwen 27/06/15!!!!

In welke winkel heb jij je jurk gekocht? ant ik vind de service die ze jou verlenen alles behalve klantvriendelijk. Ik zou zeker nog eens bellen en echt aandringen op een afspraak!
,m



Zara
27-6-2015
 Meld misbruik29-4-2015 9:37:32

Hey bruidjes, merci voor jullie raad/ervaringen...Ondertussen heeft mijn beste vriendin nog eens telefonisch contact opgenomen ( ikzelf al 2 maal en 1 keer langsgeweest, pfff). Geen datum gekregen maar gezegd dat ik binnen 2 à 3 weken pas voor de eerste keer kan passen...
Het is idd geen echte klantvriendelijkheid en/of service naar de klant toe. Ik voel me echt een nummer :-(...



Julie
6-6-2015
 Meld misbruik2-6-2015 16:23:06

Ik heb hetzelfde voorgehad en kan al bijna raden waar je je kleed gekocht hebt. Niet leuk hé. Een mens koopt maar 1 keer in haar leven zo'n kleed en dan vind ik het toch de taak van de winkel om je als een prinses te behandelen en niet als een nummer.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info