Nu Online
Momenteel zijn er 59 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidslingerie lage rug

  30-3-2015 19:57:45
beste bruidjes
ik heb sinds februari mijn jurk aangekocht.
In de winkel rade ze mij aan om onder mijn jurk geen bh of torselet te dragen omdat mijn jurk een iets diepe rug uitsnijding heeft.
Nu na een tijdje nadenken weet ik dat ik mij toch veiliger ga voelen met iets eronder. Ik heb het merk bruidslingerie opgezocht van in de winkel maar zij verkopen enkel torselets met een hoge rug.

Wie kan mij goede moddelen aanraden met een goed uitgesneden rug. Het zou onder deze jurk moeten gaan.
http://www.sinceritybridal.com/wedding_dress/3821
Ik heb ook de schouderbandjes laten verwijderen waardoor alles echt wel goed moet kunnen blijven zitten.

Dank je wel :)


tessa
18-6-2016
Meld misbruik



Reacties: 14 | Gelezen: 2306


Brenda
10-9-2016
 Meld misbruik30-3-2015 20:55:07

Kan je geen BH in uw jurk laten maken want dat doen ze toch?
Wel een prachtige jurk!!



Ymke
10-7-2015


Elena
29-8-2015
 Meld misbruik30-3-2015 21:49:01

Hey Tessa,

Ik kan je niet helpen met de juiste lingerie. Maar wil even kwijt dat dit echt een prachtig kleedje is!!

groetjes



deborah
16-7-2016
 Meld misbruik30-3-2015 23:12:07

Vind em ook prachtig helemaal mijn smaak!!



Chantal
3-5-2014
 Meld misbruik31-3-2015 8:12:12

Ik had een plakbh van Eve's bra. Gekocht in een lingeriewinkel bij ons in de buurt en vooraf 1x geprobeerd. Die blijft echt super goed zitten! En dat is ook met maten A cup - B cup - ... (ter info: kostprijs 50 euro)
Dus op onze dag was dat ook echt goed om te dragen. Ik had een kleedje met een volledige rug in kant, dus bij mij was het ook dit of niets :-) En ik moet zeggen, ik gebruik dit nu ook nog soms onder een kleedje.
Succes in elk geval!



Sofie
27-6-2015
 Meld misbruik31-3-2015 10:12:22

Hey,
Prachtig kleed!
Ik heb ook een lage rug (ladybird 34037)
Ik heb gekozen. Voor een torselet van poirier,maar de dame van de winkel vertelde me wel dat ze bh had ook.
Grtjes Sofie



Stephanie
24-4-2015
 Meld misbruik31-3-2015 10:59:15

Hey Sofie .. ik heb hetzelfde kleedje als jij .. maar ik heb er gewoon een plakdingetje onder gedaan :) zit ook goed :) zalige jurk .. ik kijk al uit naar 24.04 .. dan kan ik hem eindelijk een hele dag dragen :p



Sofie
27-6-2015
 Meld misbruik31-3-2015 12:34:35

wow Stephanie wat heb jij smaak

ik kijk er ook enorm naar uit,ben over een paar weken gaan passen en...Wat voelde ik me goed, ik heb gekozen voor de torselet alles zit goed vast en dan voel ik me in mijn hoofd wat veiliger,en na 2kids mag da wel

grtjes sofie




Floshken

 Meld misbruik31-3-2015 13:10:44

Hey,

Ik heb ook een kleed met uitgesneden rug. In mijn kleed is reeds een voorgevormde bh en toch blijf ik het raar vinden :-) Dus ben ik maar in de Hunkemöller achter een plak beha geweeest.

Komt tijdens de zomer ook steeds goed van pas :-)




tessa
18-6-2016
 Meld misbruik31-3-2015 21:19:30

dank jullie wel voor de tips ik ga ze zeker in overweging nemen en al eens uit testen die plak bh :)



Carolien
28-9-2013
 Meld misbruik4-4-2015 12:16:12

ik had ook sincerity bridal (3720) en had eerst een dure torselet gekocht van Marie Jo van 170 euro... en bij het passen van mijn jurk kwam ik tot de conclusie dat ik er veel slanker uitzag als ik de jurk zonder bh aanhad! misschien is zo een plakbh nog een oplossing als je graag toch iets aandoet. De jurken van Sincerity bridal zijn eigenlijk met ingebouwd corset met een bepaalde vorm, waardoor het er heel raar kan uitzien als je daaronder een volledig torset draagt met ook een bepaalde vorm. De kleedjes van sincerity bridal geven zowieso een ideale vorm aan je borsten, ik zou dus voor niets gaan...



Tanja
24-1-2015
 Meld misbruik6-4-2015 16:27:38

Hallo!
Heel prachtig kleed Tessa, lijkt enorm op mijn bruidskleed (http://www.demetriosbride.com/wedding-dresses/ultra-sop... )!!!
Ik heb ook vanalles geprobeerd: plakBH, torselet, niets, ... maar die zaten niet goed (plakbh geeft geen steun, torselet leek ik dikker in, niets is ook maar niets...) dus heb ik cups laten naaien in het kleed zelf, zodat mijn borsten toch iets opgetild werden en het toch uitzag alsof ik iets aanhad. En het stoorde me niet dat ik niet echt een bh aanhad ofzo...
Hoor dus eerst bij de naaister want iets ingebouwd blijft altijd beter zitten; een aparte BH of corset kan altijd loskomen of even komen piepen en dat wil je niet op foto hebben ;-)
Veel succes!



Synthia
1-8-2015
 Meld misbruik17-4-2015 13:15:26

Ik heb mijn lingerie besteld bij Le Boudoir de Lola.

Er terecht gekomen na een tip van de fotografe achter OurSecretzz (boudoirshoot bij haar gedaan in 2013 en bruidsboudoir staat gepland jiiiieeeppiiiieee)
Een toffe dame met een superieur winkeltje. Ze heeft zelfs een koopjeshoek, altijd meegenomen...



Synthia
1-8-2015
 Meld misbruik17-4-2015 13:16:10

Superleuk winkeltje.... die spelling checker....



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info