Nu Online
Momenteel zijn er 133 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

E&R wedding Beringen - ervaring

  27-3-2015 6:59:53
Morgen ga ik voor een eerste pasbeurt naar E&R wedding in Beringen. Zijn er nog bruidjes die ervaring hebben met hen? We zijn ook reeds langsgeweest bij Linx Hasselt maar heb hier zo slechte commentaar over hen gelezen dat ik het niet volledig meer vertrouw. We hadden gelukkig nog geen bestelling geplaatst. En vandaar mijn beslissing om toch ook eens ergens anders te gaan kijken.

Kathleen
13-8-2016
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1884


cindy
8-8-2015
 Meld misbruik27-3-2015 7:38:43

Deze heeft blijkbaar wel heel goeie commentaar. Ik'denk dat je zelf heel veel geluk daarmee moet hebben want ik ken iemand die in hasselt is geweest e heel goed is geholpen en die was zeer te vreden. Bij chapeau ben ik geweest maar heb daar alleen de etalage gezien want de kleedjes die ik zag waren echt niet mijn ding. Ik hou niet van een kleed met allemaal lagen en zo opgelost en gelukkig deelt de vriend die mening ook. Ik zou zeggen ga daar langs voel je je niet wat het moet zijn in de winkel dan gewoon weer weg gaan. Succes.



Katrien
23-5-2015
 Meld misbruik27-3-2015 9:14:13

Je moet er wat geluk mee hebben denk ik. Ik heb mensen gehoord die niet tevreden zijn van E&R, ik heb er gehoord die er supertevreden van zijn.
Tot mijn vorige pasbeurt was ik wel heel tevreden van Linx, ik hoop dat ze het nog rechtzetten :).

Ik vind ze in elk geval wel een mooie collectie hebben bij Linx, waar ik mijn ding tussen vond. Daar moet je ook wat naar kijken natuurlijk!



Kathleen
13-8-2016
 Meld misbruik27-3-2015 9:20:35

Inderdaad Katrien. Maar ik vind mijn ding zowel bij E&R als bij Linx. 😊



Lorena
26-8-2017
 Meld misbruik27-3-2015 9:34:26

Ik heb geen goede ervaring Bij E&R.

Ik ben vorig jaar bij le Chapeau in Bree geweest ondanks ik er niet gerust in was door vele negatieve commentaren.. Echter werd ik daar heel vriendelijk onthaald en niks was hun teveel. Er werd mij vooraf gevraagd wat ik precies in gedachten had, wat mijn budget was en als ik al een bepaald model in gedachten had.
Ik had daar aangegeven dat ik 1 model echt in gedachten had, maar dat ik een beetje van alles wou passen omdat er toch heel verschillende jurken bijzaten waarvan ik echt WAUW zei. Uiteindelijk heb ik daar 23 jurken mogen passen, kreeg hele goede raad en de verkoopster was echt super vriendelijk!
Het leuke was dat ik daar in mijn kleedkamer volledig werd klaargemaakt, dus de jurk werd al volledig op maat genomen met klemmen, de jurk werd goed gelegd voordat ik dan effectief getoond werd aan de groep die mee was! gewoon dag en nacht verschil met E&R.

Bij E&R:
Ik had vooraf hun website eens bekeken omdat ik alleen maar een jurk van Pronovias wou. Op hun site stond dat zij reseller waren van dit merk. Ik heb voor de zekerheid dan toch nog eens gebeld naar de winkel om te vragen als ze dit merk ook wel effectief hadden in hun winkel. Dit werd mij bevestigd door de verkoopster waarop ik dan ook onmiddellijk een afspraak heb gemaakt.

Daar aangekomen werden we onmiddellijk onthaald door een verkoopster, Ook hier weer de standaard vragen, wat ik precies mooi vond, en als ik al iets in gedachten had? Ook hier heb ik aangegeven dat ik enkel op het merk Pronovias wil gaan en dat ik hiervoor ook al reeds gebeld naar de winkel om te vragen als ze dit merk hebben. Waarop de verkoopster zegt, ja we hebben enkel de zustercollectie van Pronovias "La sposa".
Ik zeg maar aan de telefoon werd mij bevestigd dat jullie de hoofdcollectie hadden,want daar kom ik eigenlijk voor. Kreeg ik onmiddellijk heel astrant te horen ,dan hebben ze je verkeerd geïnformeerd want wij werken enkel met la Sposa.

toen haalden ze een boek uit van La sposa, duid mij hier maar op aan wat je wilt passen. Ik zeg sorry maar ik wil er gene passen omdat de jurken die hierin staan niet hetgeen is wat ik zocht, waarop de verkoopster zei dan kan ik je niet verder helpen ofwel moet je hier eens in de showroom kijken en misschien vind je dan wel iets wat je mooi vind.

Wij dus de showroom in, uiteindelijk dan 5 jurken gezien waarvan ik zei ja deze wil ik wel eens passen... waaop ik te horen krijg sorry maar 5 jurken zijn teveel om te passen ge moogt er 2 uit kiezen en die trekken we dan ook aan... Ik was ongelofelijk kwaad en heb het ook aangegeven dat ik ze allemaal wou passen en dat ik geen selectie wou maken, hier was de verkoopster echt niet blij mee. uiteindelijk dan toch mijn zin gekregen, pas kamer in. ja doe u maar uit ik kom zo.
heb ik 10 min moeten wachten in mijn lingerie vooraleer ze terug was. kreeg ik een VUILE onderrok toegestopt "hier trek dit maar aan" aangezien ik dit bij Le chapeau niet heb moeten doen vroeg ik moet ik dit echt aantrekken, waarop de verkoopster echt uit de hoogte deed, ja dit moet onder elke jurk.

Uiteindelijk jurk 1 aan getrokken, werd helemaal niet met klemmen vastgemaakt, waardoor de jurk veeeeeel te groot was. moest ik met de hele jurk door de showroom lopen vooral eer ik op het opstapje moest gaan staan. en toen werd het zowat met haar hand aangetrokken en zei ze van kijk zo gaat het zijn als die op maat is.... echt waar het trok gewoon op niets. De jurk was helemaal niet mijn ding dit ook aangegeven, terug de paskamer in, waar ik totaal geen hulp kreeg bij het uitrekken van de jurk.
Jurk 2 aangetrokken ook weer veel te groot ,weer door heel die zaal moeten lopen. ook hier werd het gewoon aangetrokken met de hand. de jurk werd niet goed gelegd... ik kreeg alleen te horen van de verkoopster ohhh wauw dit staat je echt super goed, terwijl het leek alsof ik een zak patatten aanhad... " ja ik zou echt niet verder zoeken dit is het." ik zeg nee dit vind ik echt niet mooi, het is ook veel te groot en het lijkt gewoon een zak op mij. Waarop ik te horen krijg ja dan gaat ge hier niks vinden als ge dit niet mooi vind.

En toen ben ik uit mijn sloffen geschoten en heb haar eens goed mij gedacht gezegd. dat dit echt niet kon,ze totaal geen service verlenen, de mensen voor de gek houden en dat ik hier al zeker niet zou kopen. ik ben me gaan omkleden en ben vertrokken met heel mijn aanhang. en daar zullen ze mij ook nooit meer terug zien.
uiteindelijk ben ik terug naar le Chapeau gegaan en heb ik daar mijn jurk gekocht.



Kathleen
13-8-2016
 Meld misbruik27-3-2015 9:52:36

Oh boy! Wat een verhaal! Ik heb morgen een afspraak. Zal mijn ervaring dit weekend hier ook meedelen.



Lorena
26-8-2017
 Meld misbruik27-3-2015 10:00:32

Hou ons op de hoogte!



cindy
8-8-2015
 Meld misbruik27-3-2015 11:25:31

Ooh ik werd op handen gedragen waar ik ben gegaan. Alle kleedjes waren op paspoppe zo had je een mooi overzicht. Ik mocht beginnen met 3 kleedjes te kiezen. Het eerste is het geworden. Ze heeft klemmen gebruikt zodat het meer zijn vorm kreeg op mijn lichaam. Het derde kleed had iets wat ik graag op mijn eerste kleed wou. Ze was oprecht eerlijk. Ze hielp mij op het podium en we moesten zelfs vaak lachen want ze kreeg electrische stoten als ze mij aanraakte. Ze zei weet je wat cindy doe je eerste kleed terug aan en ik neem dat wat jij wil weg van het derde kleed en gebruiken het dan op je eerste kleed. Zo gezegd zo gedaan. En wij allemaal. Wauw dat is het. Ze heeft toen nog een lint genomen om iets te proberen bij het kleed dus een lint in de nek maar dat had ik niet nodig zei ze omdat ik mooi slank ben was dit kleed het nu volledig. Ik ben verliefd op mijn kleed en ben vriend vertrokken en met tranen in de ogen van geluk. In mei mijn eerste pas.



Deborah
5-9-2015
 Meld misbruik27-3-2015 16:54:57

Ik heb ook al zowel positieve als negatieve dingen van E&R gehoord. Ik ben er toch gaan kijken, maar ging ook binnen met het gedacht van "ik ga nog ergens anders kijken"... maar uiteindelijk heb ik wel mijn droomkleed gevonden en had ik een vriendelijke verkoopster dus heb ik wel al beslist.



tessa
18-6-2016
 Meld misbruik27-3-2015 21:56:48

ik heb mijn jurk ook van e&r. Heel vriendelijk onthaalt en mocht zo veel passen als ik wou. Uiteindelijk kwam wel al snel het juiste model eruit en zijn er enkele jurken weggelaten. En de eerste jurk is het geworden. Omdat ik toch nog twijfelde tussen mijn nu gekozen fishtale model en een echt wijd prinsessenkleed heeft ze mij dit toch ook nog eens laten passen. Maar onmiddenlijk verkocht.
Ze zetten geen klemmen op de jurken maar spelden het zo al vast maar ik kon hier echt al wel goed mee rondlopen hoewel ik een kleine maat heb zonder dat deze afviel ofz. Ze laten je altijd ook wel een onderrok passen omdat dit gewoon het mooiste is bij de jurken dan valt het het mooiste door. Heb mijn jurk ook gepast zonder onderrok op het laatste en dit maakt echt een verschil.

Nu onmiddelijk eerste winkel eerste jurk gekozen. Supper happy:) . Savonds thuis foto's nog eens aan het kijken en opeens grote paniek alles ging plots te snel. Dag erna gebeld en ondanks dat ze opendeur hadden en het moeilijk ging ben ik toch zondag opnieuw mogen gaan passen. En weer supper happy met mijn jurk en met de service tot nu toe. Ik heb 2 verkoopster gezien op de 2 dagen en beide dames hebben mij goed ontvangen, goed voortgeholpen en vooral de laatste goed tot rust gebracht :)

Ik ben er goed ontvangen en voor ons was het een leuke ervaring. Nu je gaat van elke winkel positieve en negatieve elementen horen dus het beste is zelf kijken en zelf ervaren. Succes alvast en hou ons zeker op de hoogte



silke
11-9-2015
 Meld misbruik27-3-2015 22:53:29

Ik ben naar de modeshow bij e&r geweest met mijn moeder.dit was een heel leuke ervaring.je ziet dan de jurken bij modellen,dit toont veel beter dan gewoon aan een kapstok.onthaal was zeer vriendelijk met lekkere hapjes.uiteindelijk wel geen afspraak gemaakt om te passen maar wel een mooie winkel hoor.



Bruidje
5-9-2015
 Meld misbruik28-3-2015 13:49:18

Ik heb de mijne besteld bij e&r!
Ik werd onthaald door de zaakvoerster kitty. Ze was vriendelijk en vloog wel direct tussen de rekken en liet me vanalles zien. Ze had vooraf niet gevraagd wat ik zocht..
Ik had het staan op een kleedje van oreo sposa dat ik gezien had op hun site. Nadat ik een paar keer nee had gezegd bij de kleedjes die ze uit de rekken haalde vroeg ik haar naar deze collectie en toonde haar de foto. Ja dat is een vorige collectie zei ze.. Toen vertelde ik haar wat ik zocht en op aanraden van mijn moeder paste ik een aantal kleedjes. Maar eerste gevoel zat niet juist.ze vloog snel tussen de rekken en ze had na mijn weinige ja's moeten vragen wat ik juist mooi vindt.
Ik hou niet van bling bling en wijde jurken. Toen ik mijn eerste kleed aanhad begon ze wel te luisteren naar wat ik wou en haalde ze jurken bij.
Uiteindelijk is het iets anders geworden dat ik in gzdachte had maar uiteindelijk was ze wel vriendelijk zn behulpzaam. Ben benieuwd naar de verdere service..



Marijke
4-10-2014
 Meld misbruik28-3-2015 14:52:10

Ik zeer sterk ontgoocheld en werd daar heel slecht ontvangen. Ben daar snel terug buitengegaan en negatieve mail naar hen gestuurd.... Zal er inderdaad van afhangen. Kan maar 1 ding zeggen: heb 7 zaken bezocht en de 2 zaken in Nederland waren een heel andere ervaring. Daar worden bruiden op handen gedragen en word je echt ontvangen als in de film :) Heb mijn kleed ook gevonden in Leiden in de Bruidshoek :)



Kathleen
13-8-2016
 Meld misbruik29-3-2015 9:31:32

We zijn in eerste instantie heel goed ontvangen en Kitty haalde meteen een heel aantal jurken uit de rekken die aan mijn idee voldeden. Uiteindelijk ook een aantal jurken gehaald die ik niet onmiddellijk zelf zou gekozen hebben en deze stonden me duidelijk veel beter. De laatste jurk die ik heb aangehad vond ik zelfs heel mooi. We hebben echter besloten om nog even te wachten met bestellen aangezien ik eerst nog een andere winkel wil doen en misschien toch ook even wil wachten tot de nieuwe collectie uitkomt maar dat hebben we natuurlijk niet meegedeeld. We hebben gezegd dat we nog even bedenktijd wilden. Tegen traditie in was mijn husband to be ook meegegaan en toen we vroegen of het mogelijk was om ook voor hem ook een aantal kostuums te bekijken zei ze dat we gerust mochten rondkijken maar liet ons aan ons lot over. Dat gaf echt totaal geen goede indruk. Ons eerste bezoek aan Linx daarentegen enkele weken geleden gaf een veel beter gevoel maar daar heb ik wel nog geen jurken gepast.
Ik heb voor de pasbeurt bij E&R geen onderrok moeten aantrekken en ze heeft ook geen klemmen gebruikt om de jurken een betere vorm te geven. Ze hield ze gewoon met haar handen dichter.
Ik denk binnenkort toch even een afspraak in te plannen bij Linx voor een pasbeurt en dan zie ik wel waar ik het beste gevoel heb.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info