Nu Online
Momenteel zijn er 118 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ervaring bruidswinkels Moderna - Maxim's couture - Couture Ann

  24-3-2015 14:24:57
Hallo iedereen,
Omdat ik zelf heel twijfelachtig was over de keuze van een bruidswinkel, wil ik graag even mijn ervaringen met jullie delen.

Winkel 1: Moderna in Schepdaal
We zijn hier zeer vriendelijk geholpen. De verkoopster nam echt haar tijd voor ons en het was zeer rustig. Ze was zeer geduldig en luisterde echt naar onze opmerkingen en vragen. Geen enkele moeite was teveel (ik mocht meteen wat bijpassende schoenen passen...). Ik heb bepaalde bruidsjurken verschillende keren aangehad omdat ik twijfelde en de verkoopster bleef even enthousiast en vriendelijk, zonder opdringerig te worden. Toen ik vertelde dat ik er nog eens wou over nadenken, bleef ze vriendelijk en gedienstig. Echt een top-winkel die ik warm kan aanbevelen. Helaas viel ik niet 100% in de collecties die ze hadden, dus heb ik hier mijn kleed niet besteld.

Winkel 2: Couture Ann in Aalst
Ik had een afspraak in deze winkel gemaakt omdat ik graag enkele jurken van ladybird wou passen en ze een enorm uitgebreide collectie hebben van dit merk in deze winkel. Wat een verschil hier! Het is op zich al een kleine winkel en het was enorm druk en we kregen amper een goededag toen we binnenkwamen. Alle bruidsjurken hangen op rekken, net alsof het goedkope strandjurkjes of vodjes zijn.

Dan was het aan ons en het was meteen duidelijk dat alles snel, snel moest gaan. De verkoopster was werkelijk enorm opdringerig. Ik had een kleed amper aan of ik moest meteen ja of nee zeggen. Ik moest ook meteen zeggen of het het kleed van mijn voorkeur was en de anderen werden meteen weggehangen. Toen ik uiteindelijk een kleed aanhad dat me wel beviel stond de verkoopster al meteen met de bestelbon in de handen, terwijl ik het amper 2 minuten aan had. Bovendien was de verkoopster drie mensen tegelijk aan het helpen, waardoor ik precies in een supermarkt stond. Ze probeerden me in een bepaalde richting te duwen en toen ik vragen stelde over de lengte van het kleed, zeiden ze meteen dat ik me zorgen maakte over niets. Terwijl ik gewoon een antwoord wou op mijn vraag. Ik heb hier een zeer slechte ervaring mee (net als een aantal van mijn vriendinnen) en zou deze winkel absoluut niet aanraden. Bovendien heb ik van vriendinnen gehoord dat het bij de pasbeurten na bestelling nog erger is en ze nog meer gehaast is.

Winkel 3: Maxim's couture in Aarschot
De derde winkel die ik heb geprobeerd was Maxim's couture in Aarschot. Hier hebben ze eveneens een aantal jurken van Ladybird. Maxim's couture is echt een prachtige winkel. Zeer vriendelijk en rustig personeel. Ze hebben een mooie collectie jurken en nemen hun tijd om je alles te laten passen. We kregen ook meteen een drankje aangeboden. Ze hebben zeer ruime paskamers en een super grote mooie spiegel. Ik heb twee jurken een aantal keer gepast omdat ik twijfelde en de verkoopster bleef geduldig en vriendelijk. Ze luisterde naar wat ik wou, maar bleef wel eerlijk in haar opmerkingen. Het was duidelijk dat ze wou dat ik een mooi kleed vond voor mijzelf en ze probeerde niet enkel te verkopen. Het was een superleuke ervaring en hier heb ik uiteindelijk mijn droomjurk gevonden en besteld. Over het verdere verloop kan ik nog niets vertellen aangezien mijn eerste pas in augustus is voorzien. Spannend allemaal.


Hopelijk heb ik toch een aantal mensen geholpen met deze ervaringen in het kiezen van een bruidswinkel.


Katrijn

Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1666


Melissa
18-7-2015
 Meld misbruik24-3-2015 16:47:59

Dag Katrijn

Kan je gevoel alleen maar beamen. Mijn kleed komt van Moderna in Schepdaal en echt een zeer goede service. Niet gehaast of opdringerig, maar ze nemen echt de tijd om te luisteren naar wat je wil. Idem voor de suitekledij van mijn mama. En geen 'chichi'-gedoe zoals ze bij ons zeggen ;-), je voelt je direct op je gemak.





Kim
27-6-2015
 Meld misbruik24-3-2015 20:24:18

Ik ben in tegenstelling tot jou wel héél erg tevreden van Couture Ann. Ik heb nog andere winkels gedaan en daar waren ze echt heel eerlijk. In tegenstelling tot vele andere waar alles 'mooi' was, ook al zag ik eruit alsof ik een zak aanhad... Ik had ook wel iemand nodig die me hielp beslissen. Voor mij was ja-nee echt wel goed en ik heb dus zeer goede ervaringen bij Couture Ann. Ze kunnen ook alles aanpassen, dus je moet je echt geen zorgen maken. Zo heb ik daar mijn droomjurk gevonden. Zaterdag ga ik voor mijn 2e pas en ik kijk er al enorm naar uit! Ik zou Couture Ann dus wel aan veel mensen aanraden, vooral aan enorme twijfelaars zoals ik. :-)



Inge
23-5-2009
 Meld misbruik24-3-2015 22:10:43

Maxim's Couture is top!! Ik heb er zelf mijn kleed gekocht, 6 jaar geleden, mijn zus heeft het hare er nu ook besteld.



Sarah
29-8-2015
 Meld misbruik26-3-2015 21:07:11

Ik heb mijn kleed ook bij maxim's couture gekocht, maar wel in hun vestiging in Mechelen. Ook ik ben er heel tevreden van. Ik had een vaste verkoopster die mij de hele tijd geholpen heeft, ook met het aan en uitkleden wat wel handig was! Zij liet mij zelf zeggen of ik een kleed mooi vond, maar als ik twijfelde over iets zei ze haar mening.
Op 13 april heb ik mijn 1e pas!! :-) spannend!!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info