Nu Online
Momenteel zijn er 126 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Geen locatie voor de viering!

  21-3-2015 20:58:14
Pfff... miserie, miserie! We vinden maar geen locatie om onze viering te houden!
Ik had hier een tijdje geleden al gepost, maar geen reacties...
Heeft er dan echt niemand een idee waar je een niet-kerkelijke viering kan houden in de regio Oost-Vlaanderen/ Waasland ? Kasteel Walburg was een goede optie, maar die zijn van concessiehouder veranderd en nu zijn die dus nog niet open.
Alle tips zijn welkom!

Evi
4-7-2015
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 2107


Patrick

 Meld misbruik21-3-2015 21:01:41

Bedoel je dan een feestzaal?



Patrick

 Meld misbruik21-3-2015 21:10:29

Kasteel Sanderling in De Pinte is anders een mogelijkheid, zie filmpje...
https://vimeo.com/70273682



Evi
4-7-2015
 Meld misbruik21-3-2015 21:35:02

Nee, een feestzaal hebben we al. We willen een viering, maar niet in een kerk. In de feestzaal gaat ook niet, want dat is te ver van waar we wonen en we willen niet iedereen heen en terug laten rijden.



WWW.DISCOVIDEO.BE

 Meld misbruik21-3-2015 23:00:58

Wanneer je voorafgaand de receptie, in je feestzaal de viering doet?
Of heb ik het mis en lukt dit ook niet?
mvg



benny
30-5-2015
 Meld misbruik22-3-2015 2:53:42

Oude kapel op den Dries in Sinaai (naast service-flats)



Amber
8-8-2015
 Meld misbruik22-3-2015 9:41:13

Ik had hetzelfde probleem met een oude schuur te zoeken in de buurt van Gent.
Uiteindelijk heb ik de brouwerijschuur in Latem gevonden. Een soort cultureel zaaltje van Latem zelf. Je moet wel inwoner zijn om het te kunnen huren.
Waar gaat jullie feest door? Misschien vind je daar in de buurt ook zo'n zaaltje.



Amber
8-8-2015
 Meld misbruik22-3-2015 9:44:40

Dit was onze eerste keuze: http://www.locatie.be/index.html maar was jammer genoeg al bezet.



lindsey
20-6-2015
 Meld misbruik22-3-2015 9:50:44

misschien een optie om het gewoon in de tuin te doen, of in de tuin van je ouders , of het lokale park?



jacky

 Meld misbruik22-3-2015 10:48:46

Ik heb vaak een huwelijk met voorafgaand een viering en dit gebeurt altijd in de feestzaal zelf (aparte ruimte) of bij heel mooi weer in de tuin van de feestzaal.
De gasten blijven dan ook want kort na de viering start dan de receptie.



Steven
22-8-2015
 Meld misbruik22-3-2015 15:57:05

wij doen het ook gewoon in de feestzaal. De gasten komen aan om 16uur, ze krijgen al een hapje en een drankje aangeboden (receptie dus) en tegen 17uur is onze ceremonie in de zaal. Iedereen is er bij en om 18uur beginnen we met het eten... Als alles een beetje uitloopt ook geen probleem: de cateraar is aanwezig, je gasten zijn aanwezig... veel handiger dan een ceremonie op nog een andere locatie vind ik zelf! Maar natuurlijk iedereen zijn dag dus zijn goesting :)



joke
19-9-2015
 Meld misbruik22-3-2015 19:53:27

Bloemen helianthus in bazel doet dat ook. We hebben met die vrouw gesproken op de trouwbeurs in Gent en zij gaan naar mee beginnen. Zelf geen ervaring want wij doen het zonder viering. Misschien eens de moeite om te bellen en informeren.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info