TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ann
4-8-2007
|
2-2-2007 8:06:04
Dit is onze DJ. Hij komt zeker naar Gent, want ons feest is ook in het Gentse. We waren ook op zoek gegaan naar een dj die niet babbelt en Donna/StuBru-muziek draait. Misschien kan je bij hem terecht... Kristoph Denoo tel: 0475/52.47.70
|
|
Peter
|
2-2-2007 11:04:32
dag K,
ik ben nog maar een jaartje bezig, zeker niet oubollig
meer informatie? www.discobarkarmelietje.net
Wanneer is de datum?
ik kan je nu al zeggen dat ik maar een paar referenties heb waarvan ééntje die te maken heeft met een huwelijksfeest. (zie website)
muzikale groetjes Peter (Dj Karmelietje)
|
|
Bart
|
2-2-2007 11:12:32
kijk gerust op http://users.telenet.be/lebart
allround is my game, disco, 70-80-90, top 40, stu bru op een hoop gemixt zonder dat daar een micro aan te pas komt. Referenties over gans vlaanderen
cheers, bart
|
|
Thierry
|
|
|
Chantal
1-9-2007
|
|
|
Evi
|
2-2-2007 23:18:56
Hallo, Ik kan jullie zeker en vast onze dj aanraden dj cartouche, we hebben een prachtig feest gehad iedereen danste tot half acht 's morgens. Onze dj draait ook op de radio, doet house party's trouwfeesten, speelt steeds voor de rotaryclub etc. Het is ook geen dj die babbelt tussendoor. Hij heeft ook zijn eigen studio( een grote en een kleine). Iedereen stoeft over zijn feesten. Foto's van ons feest kan je vinden op www.kenny-evi.com Meer info over de dj www.djcartouche.com of je mag me ook mailen evi@blowreactor.com, hij is van Oudenaarde 15 min van gent
|
|
dierk
|
3-2-2007 14:58:35
Beste, Met enige fierheid stel ik u op deze rubriek onze zonet compleet vernieuwde website voor, www.studiohappymusic.be , Neem gerust een kijkje,Wij stellen dit ten zeerste op prijs! Met muzikale groeten, Dierk Van Paemelen
|
|
Daniel
|
3-2-2007 15:09:33
Hallo, ik heb begrepen dat u een DJ zoekt voor uw trouwfeest. Wij hebben al 5 jaar ervaring, 5 DJ's en een installatie voor tot 1000 man te entertainen. En voor de laagste prijzen. Contact: Zie www.discobarexclusive.be
|
|
Phaedra
17-6-2008
|
8-2-2007 20:56:53
Wij werken met dj Partysound als dj.Het is op aanraden van een vriend en ook langs dit forum.
Toen we langsgingen om een gesprek te hebben met hem,klikte het direct en zoiets geeft vertrouwen.Of hij nog vrij is kan ik je natuurlijk niet garanderen hé,maar eens luisteren staat altijd vrij he. Succes.
|
|
Johan
|
15-2-2007 13:03:36
Hallo,
Mijn naam is Johan Synaeve en ik ben reeds jaren beroepshalve bezig met muziek. Ik heb zowat overal gedraaid, Versuz, Hasselt beach, transit-east, trouwfeesten, bedrijfsfeesten... Ik breng een mix van alles wat jullie wensen op een vlotte manier. Ik ben van Hasselt en moet bijvoorbeeld in de zomer 2 feesten draaien in Lochristi dus de mensen zijn echt wel tevreden als ze mij terugvragen.
met vriendelijke groeten,
Johan Synaeve
|
|
Johan
|
15-2-2007 13:05:04
sorry...
johan.synaeve@telenet.be, is altijd handig als jullie meer informatie wensen.
groetjes,
Johan
|
|
Rob
|
23-2-2007 16:17:24
Hallo K Vanaf 200 euro heb u Geluid en dj voor heleavond excl reiskosten
En met Lichtshow erbij vanaf 350 eur voor heleavond excl reiskosten
Artiesten is ook mogenlijk bij ons.
Voor foto's kan u vinden op onze website: www.mbm-drive-in-show.nl
Vriendelijke groeten van Rob Hukema
|
|
igor
|
24-2-2007 15:05:26
beste, wij zorgen voor een spetterende ambiance op uw feest. Bezoek onze site 2-friends.be voor alle verdere inlichtigen. 300euro en wij draaien van begin tot einde van uw feest en dit zonder extra meerprijs.
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|