Nu Online
Momenteel zijn er 187 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

misboekje

  10-2-2015 14:45:54
beste bruidjes,

ben al eens op zoek naar mooie teksten voor onze viering maar buiten een mooie bedanktekst voor de ouders ben ik nog niet geraakt. weet eigenlijk ook niet goed hoe eraan te gaan beginnen. dus tips en leuke voorbeelden zijn altijd welkom

alvast bedankt

kelly
20-5-2016
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 2108


bjorn
10-7-2015
 Meld misbruik10-2-2015 18:20:38

hey kelly,
ik ken jullie verhaal van beiden niet ,hoe je elkaar leren kennen hebt , enz...
maar als je bouwt op wat je voelt voor je man dan zal dit wel goed komen .
bv wij houden tijdens ons drinkje (receptie) een kleine viering uit onszelf , wij zijn er op voort gegaan om alles zeer symbolisch en uniek te maken .
wij hebben elk een tekstje voor elkaar geschreven :hoe we ons voelen , wat we verwachten van ons leven samen , en wie we dankbaar zijn dat ze zoveel voor ons doen tijdens moeilijke momenten.
wij maken er ook een klein momentje van voor mijn papa die er niet meer bij kan zijn en voor mijn oma die er zo graag had geweest maar te ziek is om te kunnen komen .
ik ga vooral af op mijn gevoel als je mij wil bereiken of raad wil rond tekstjes geef ik je snel effe mijn mail: steffiserpieters@gmail.com
je zegt me maar wat je exact wil dat erin voorkomt en voor welk moment je nog tekstjes wil.
ik help je alvast met veel plezier



cindy
8-8-2015
 Meld misbruik10-2-2015 19:38:53

Heel mooi Bjorn, zo zijn wij het ook van plan. En gelijk je zegt, zet je gevoel erin of laat je gevoel en hart spreken en je krijgt heel mooie woorden op papier. Ik weet dat er bij ons traantjes zullen vloeien maar zo zijn wij. Gevoelig en heel oprecht. Mensen die er altijd voor ons waren die zullen wij nooit vergeten en zullen hun dan ook danken op onze trouw. Hun naam worden genoemd op onze trouw en ook de reden wat ze voor ons hebben gedaan en ze krijgen dan ook een bedankje. Dus Kelly zeg hun wat je hun altijd wou zeggen en zonder je af met rustige muziek en dan komen de mooie woorden wel. Succes ☺



Tinne
3-10-2015
 Meld misbruik11-2-2015 10:59:13

Ik denk dat ze juist al wel een mooie bedanktekst heeft, maar voor de rest niet goed weet hoe zo'n boekje eruitziet en is opgebouwd.
Daarvoor kan ik maar 1 tip geven: "Alles over het misboekje" via www.misboekjemaken.be en www.facebook.com/misboekje . Superduidelijk uitgelegd en Vicky kan ook helpen om het boekje samen te stellen enz.
Succes in elk geval :-)



kelly
20-5-2016
 Meld misbruik12-2-2015 13:39:59

Hey ja heb dat boekje besteld en heb al mooie voorbeelden gekregen dus kan al een eind op weg. Dat boekje is zijn geld waard



cindy
8-8-2015
 Meld misbruik12-2-2015 21:54:03

Fijn om te horen Kelly. Succes nog.



daisy
8-8-2015
 Meld misbruik14-2-2015 12:21:46

Dag bjorn,

Mijn ouders zijn ook niet meer en ik zoek ook woorden:tekst dat ik zou gebruiken

kan je me helpen


groetjes Daisy



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info