Nu Online
Momenteel zijn er 171 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Teleurgesteld in trouwjurk....

  15-1-2015 13:25:59
Hoi allemaal,
Een aantal maanden geleden heb ik bij Youniek een trouwkleedje laten maken volledig naar mijn wensen omdat ik nergens vond wat ik wilde.
Nu heb ik vandaag een mailtje van Youniek aangekregen met een foto van mijn trouwkleedje op paspop.
Maar ik had helemaal geen waw-gevoel!! :-(
Meer nog: het eerste wat ik dacht was: "nee zo bedoelde ik het niet echt..."
Misschien als ik het kleedje ga passen; dat ik dan wel omver geblazen wordt??
Een beetje een tegenvaller en een teleurstellend gevoel momenteel.... ;-(
Afwachten voor de eerste pasbeurt....

Nadine
16-5-2015
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1565


petra
17-7-2015
 Meld misbruik15-1-2015 13:35:55

wanneer mag je passen?
als je het zelf aanhebt geeft een heel ander beeld dan op ee n pop.
zou nog even wachten. en anders met aanpassingen als het dan nog niet wauw voelt ?



Nadine
16-5-2015
 Meld misbruik15-1-2015 13:42:17

Heb nog geen datum voor een eerste pasbeurt.
Hoop echt dat het wat gaat meevallen
Slapeloze nachten weeral int vooruitzicht! ;-)



Sjoeke
3-7-2015
 Meld misbruik15-1-2015 13:44:24

Ik snap je teleurstelling, maar ik denk ook een beetje zoals Petra.

Op een pop en op je zelf is niet hetzelfde he... Ik heb een foto van mijn kleed op kapstok en ik moet zeggen het ziet er ook niet zo prinsesachtig uit als dat ik het aanhad.

Hopelijk kan je snel passen, en ben je dan ook snel zeker van je gevoel!




Elena
29-8-2015
 Meld misbruik15-1-2015 15:28:20

Oh arme, dat is wat je als bruid echt niet nodig hebt, teleurtselling in je jurk. Maar ik deel dezelfde mening: je moet het aan hebben! Veel kleedjes zien er echt anders uit tot je ze aan hebt...

Is er iets dat je kan aanpassen dat wel naar je wens zal zijn?

Ik heb zelf nog geen kleed gevonden die volledig naar mijn wens is en bij Youniek gaan ze zo'n kleed maken. Maar nu begin ik ook wat onzeker te worden...
Laat maar weten hoe het gegaan is met passen. Foto is één ding en in het echt is het echt anders! Ik duim alvast dat het toch je droomkleedje zal zijn!!



Debbie
23-4-2016
 Meld misbruik15-1-2015 16:47:08

Waarom bel je niet eens en vraag je of je zo snel mogelijk mag komen passen? Naar de commentaren die ik al gelezen heb over Youniek gaan ze u graag verder helpen denk ik... Ik denk dat ze u jurk graag nog aanpassen als er iets niet echt goed is.
Voor mij is het een uurtje rijden en na alles wat ik over Youniek gelezen heb lijkt het mij wel de moeite om tot daar te rijden. Hou ons in ieder geval op de hoogte, want ik hoop dat het wel je droomjurk is!



Nadine
16-5-2015
 Meld misbruik15-1-2015 17:53:44

Ik heb meteen teruggemaild en eerlijk gezegd dat ik geen waw-gevoel had bij de foto, maar dat ik natuurlijk de jurk 'aan' gezien moet hebben.
Ze heeft direct teruggemaild en daarna direct gebeld dat we alle retouches nog kunnen doen van korter maken enzo...
De kleedjes van Youniek worden in Azie ergens gemaakt door haar familie, dus de foto op de paspop is ginder getrokken. Als er nog grote veranderingen moesten gebeuren, kon dat ginder gebeuren; alle andere retouches in Turnhout.
Kleedje gaan ze nu opsturen naar Belgie; binnen 2 à 3 weken zou het in de winkel zijn en dan kan ik direct komen passen.
Het enigste waar ik over twijfel is het bovenstuk; het materiaal als de vorm.
We zien wel als we het gepast hebben ;-)
Hou jullie zeker op de hoogte!



Debbie
23-4-2016
 Meld misbruik15-1-2015 18:15:10

Leuk dat ze zo snel reageren! Ik denk dat je gerust mag zijn dat alles wel in orde komt :-)
Mag ik vragen wat je jurk kost? Ik denk dat het daar het goedkoopste is als ik vergelijk.



Elena
29-8-2015
 Meld misbruik15-1-2015 18:30:23

Hey Nadine,
Er wordt zo veel positiefs gezegd over Youniek. Ik ben er zelf ook geweest en kreeg echt het gevoel dat ze alles aan wilt doen om mij mijn droomkleed te bezorgen.
Het feit dat ze direct terugmailt en jouw kleed wilt aanpassen waar nodig, denk ik wel dat het echt goed komt!
Mijn tip: Doe je ogen dicht, denk nog eens na hoe je droomkleed eruitziet. Kijk nu naar de foto en zoek het verschil. Wat moet er veranderd worden? Geef dat nu door nu dat nog kan! Andere lengte, andere stof, meer steentjes, ...?
Veel succes en hou ons op de hoogte!



Nadine
16-5-2015
 Meld misbruik16-1-2015 8:22:16

Mijn jurk kost 750 euro.
Heb er natuurlijk vannacht over gedroomd
We zullen proberen ons 2 weken niet druk te maken totdat we een keer kunnen gaan passen!
Het enigste waar ik dus echt over twijfel is de stof van het bovenstukje. Tja...dat kan je niet veranderen want dan moet je een hele nieuwe jurk maken....
Maar alle retouches zitten wel bij in de prijs dus zal wel eens horen wat er allemaal kan. Van de rok ben ik zeer enthousiast; stukje eraf nog maar dit had ze int begin ook verteld (beter eerst wat langer maken zodat we het kunnen inkorten / is trouwens korte trouwjurk) Van de mouwtjes (kanten kapmouwtjes) ben ik ook tevreden.
Tja....enkel dat bovenstuk.
Dat het maar vlug 2 weken verder is.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info