Nu Online
Momenteel zijn er 61 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

said yes to the dress ;)

  10-1-2015 19:26:42
Hier ben ik weer lieve mensen...
Ik heb fantastisch nieuws want ik heb mijn jurk gevonden!!
Zo bang ben ik geweest en nachten lang heb ik gepiekerd dus daarom richt ik toch een klein beetje deze post aan de kleinere dames onder ons.
Met mijn 1m53 van lengte was ik onzeker. Ik zag al die mooie prinsessenjurken op Internet, op tv,in de boekjes allemaal afgebeeld op prachtige vrouwen met een mooi lang figuur en ik had zelfs geen zin meer om nog maar aan de zoektocht te beginnen.
En de dames die ik persee mee wou nemen hebben elk een verschillende stijl en uitgesproken meningen.
Nadat mensen me 2 eigen datn ik nu toch echt WEL eens mijn zoektocht mocht beginnen ben ik in 3 winkels geweest.
Bruidsmode Stevens. Trouwkleed die ik mooi vond koste 1500 zonder retouches en was geel van tint paste niet goed bij mij maar model was mooi. Toch geen waw gevoel.toen de verkoopster merkte dat ik twijfelde verdween ook haar vriendelijkheid. Ze heeft mij vooral laten passen wat ZIJ vond passen bij mij
Tweede winkel Azzurro in oostende. Ik mocht tonen in een boek wat ik mooi vond en haalde ook weer zelf uit wat zij vond dat paste. Wat ik eigenlijk wou was eens vanille passen zodat ik wist wat wel en wat niet. Beide winkels haalde beiden dezelfde stijl uit voor mij.een A lijn met effen stof. En ietwat van steentjes of pareltjes bovenaan. Ook hier een mooi klad aangehad deze koste mij 1300 met retouches. Mevrouw was vriendelijk maar bij het binnenkomen wist ze niet eens dat ik een afspraak had en ik kon niet rap genoeg weer buiten zijn. In beide winkels werd mijn onzeker gevoel alleen maar erger en dacht ik alleeeeeeeeee waarom heb ik geen waw gevoel ben ik nu zo zindelijk of moeilijk en de moed zakte me wat in de schoenen.
Last but not least Bruidsmode Youniek in Turnhout. Bijna 2 u rijden. Maar ik had hoop want ik had hier zoveel positief gelezen.
Toen ik binnenkwam zei de man: mevr Deboysere? Ik verwachte u al. Luister maar even mee naar de uitleg.
WAW wat een ontvangst een uitleg om u tegen te zeggen en dan kiezen maar. Wat haalde ik uit de rekken?rara effen stof met klein accent Alijn.... onzeker passen en weer geen waw gevoel.
Kom zegt de man kleren weer aan we smijten het over een andere boeg. Ik heb kleedjes aangehad niet normaal. Niets was hem teveel. Van a lijn tot wijd tot zeemeermin en hij zei je hebt een luxe probleem want je staat beeldig in alles. En dat met mijn lengte! !! toch was er 1 kleedje bij, waar ik mijn gedachten niet kon vanaf houden.toen in het eerder aanhad dacht ik al waw deze is mooi maar het passen was volop bezig en men dames wilden de andere modellen met kant en super lange sleep nog zien en was hij even aan de kant gegaan. Na veel passen en veel oooh's en aaaah's terug dat kleedje aangedaan. En HET was daar.. De mondjes die open vielen de bevestigende stilte en ik die met de bibber in mijn stem en met de tranen in mijn ogen é met de warmte in mijn hart zei : dit is het ik voel het ik ben zooooooo gelukkig.
De verkoper was gelukkig, men dames ook zelfs traantjes bij een van mijn besties. Dit was ze dan, MIJN jurk. E Hoe ziet ze eruit? nauw aansluitend, met massa's steentjes op de linker zijde die doorlopen in de rok die bestaat uit effen onderjurk met tulle erover. De achterkant sluit met koordjes en langs de koordjes lopen in een V nog meer steentjes en mijn sleep is asjeblieft 8 cm !!! ik heb me nog nooit mijn leven zo zeker gevoeld als toen ik in dat jurkje stond. Zo zie je maar kleine meisjes kunnen WEL een lange mooie jurk aan dus dames als ooit iemand je zegt dat je lengte een boosdoener is zoals vele mensen tegen mij zeiden ik toon jullie dat het tegendeel waar is!
lang verhaal maar was gebrand om het met jullie te delen

Veel liefs een zelfzekere kleine bride to be xxx

stephanie
14-8-2015
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1842


stephanie
14-8-2015
 Meld misbruik10-1-2015 19:40:49

Sorry voor typfouten maar touchscreen is nieuw voor mij haha. Mijn sleep is dus 80 cm en kleed kost nog geen 1000 met retouches.



Nele
15-5-2015
 Meld misbruik10-1-2015 20:11:34

Leuk dat je uiteindelijk dé jurk hebt gevonden Stephanie !



Tessa
1-10-2016
 Meld misbruik11-1-2015 7:55:39

Leuk te horen! Ben zelf van zin om bij Youniek te gaan en kijk er al naar uit.
groetjes



stephanie
14-8-2015
 Meld misbruik11-1-2015 9:21:50

Ik kan deze winkel alleen maar aanraden echt waar. Ik weet natuurlijk nog niet hoe de afwerking zal zijn en hoe het eerste pas moment zal zijn maar ik vond het nu al de kilometers waard. Veel succes bij het passen, ik ben zeker dat je er je jurk zult vinden
xxx



silke
11-9-2015
 Meld misbruik11-1-2015 17:04:00

Hey stephanie, wat zijn de gangbare prijzen bij Youniek. Klopt het dat je daar ook beterkoop jurken kan vinden? Is er veel keuze? Groetjes silke

Super fijn dat je uw kleed gevonden hebt:) Ik ga 31 januari passen..




Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik11-1-2015 17:55:25

Ik ben tot nu toe ook super tevreden over Youniek! En inderdaad zoals je schrijft Stephanie voor die man is niets teveel he!
Ik ben er al terug geweest toen mijn kleed binnen was en nu moet ik nog tweemaal terug voor te verkorten ( had normaal goed moeten zijn want had al bij het uitkiezen mijn schoenen bij! ) en keer erna voor te versmallen. Doen ze blijkbaar niet samen!
Mijn kleed kwam op 750 eur.
Silke je moet daar tussen de 500 en 800 eur rekenen....goedkoper kan er ook.



Elena
29-8-2015
 Meld misbruik11-1-2015 20:09:16

Ik ken dat gevoel!
Heb ondertussen veel winkels gedaan (7), veel kleedjes gepast en er waren veel mooie kleedjes, maar... er is altijd een maar.
Na veel positieve reacties hier op forum toch overwogen om naar Youniek te gaan. Ik was in de buurt van Antwerpen en dacht om er even naar toe te rijden. Ik had geen afspraak, maar werd toch zeer vriendelijk ontvangen. Er was een bruidje aan het passen, zodra ze klaar was zou ik verder geholpen worden.
Zoals hier beschreven wordt, zijn de mensen erg vriendelijk en helpen echt om je droomjurk te vinden .Doen zeer veel moeite! Ik heb minstens twee kleedjes nodig, eentje voor de burgelijke trouw (vindt plaats in mei) en eentje in augustus voor ons feest.
In outlet heb ik een prachtig kleed gekocht voor de burgelijke trouw. Was € 729 en nu € 399. En kleedje voor de trouw zelf had ik gevonden, maar vond dat er te weinig pareltjes waren en ik wil een langere sleep. Geen probleem!! Het zal volledig aan mijn wens worden aangepast! Fantastisch!!
Ben blij dat je je droomkleed gevonden hebt Stephanie!



Dunia
22-8-2015
 Meld misbruik12-1-2015 8:07:51

Een hele dikke proficiat met de jurk!!
Ik kan het gevoel enkel beamen.
Na een heel negatieve ervaring in een bruidswinkel besloot ik ook gewoon naar Youniek te rijden.
En dat noem ik pas service, een super ontvangst, je mag zoveel kleedjes passen als je maar wil.
Niets is hen te veel.
Ik was al een hele tijd op zoek naar een birdcage sluier, en had een afbeelding van hoe ik die wou, maar vond hem maar niet.... Bij youniek gaan ze deze gewoon maken.
Een echte aanrader!! Wij gaan ook voor de hubby zijn pak naar daar.
Gewoon super!



stephanie
14-8-2015
 Meld misbruik12-1-2015 10:35:29

Ik krijg kippevel bij het lezen dat er zoveel hun kleed daar vinden.
Hun vriendelijkheid, en service daarvoor alleen moet je al eens naar daar gaan.
Silke, hun maximun plafond is nu rond 900€, kleedjes boven dit bedrag bestaan daar niet. Ze kunnen echt alles, maken ook kledij op maat. Mijn schoonzus die in de suite loopt heeft een maatje meer en had een prachtig kleedje in boekje gezien en die kunnen ze daar gewoon namaken voor 400€ ofzo dacht ik.
Elk kleed kan je aanpassen zoals je zelf wilt in kan je 70verschillende kleuren bestellen als ik mij niet vergis.
Tis echt fantastisch wat die mensen daar verwezelijken. Ik zou niet twijfelen silke en gewoon een afspraak maken. Het is echt de moeite waard en baat het niet dan schaadt het niet.
Veel succes lieverd, laat ons weten hoe het passen verlopen is de 31ste !



silke
11-9-2015
 Meld misbruik12-1-2015 18:55:47

Nu heb ik nog meer zin om al te gaan passen:):)

Mijn moeder zegt zo; zoude ze die kleedjes dan ook niet gewoon via alieexpress of dergelijke bestellen? Want hoe kunnen ze anders de prijzen zo laag houden..

Het zijn natuurlijk geen merkjurken wat het al een stuk beterkoop zal maken he. Uiteindelijk wil iedereen een mooi kleed en liefst niet te duur denk ik dan. Ik wil me dus voorlopig nog niet laten verleiden in een sjiekere bruidsboetiek want daar weet je gewoon dat de prijzen dik boven de 1000 euro gaan uitkomen.

Op zich vind ik 900 euro al echt duur voor n kleed, waarschijnlijk omdat ik nog geen kleed naar mijn goesting heb aangehad, dit verandert misschien wel als ik MIJN jurk vind:)

Het kost allemaal al zo veel, vandaar dat ik dit kledingbudget toch een beetje wil beperken.


groetjes silke




tanja
28-5-2016
 Meld misbruik25-2-2015 21:28:44

Hallo iedereen,

Ik heb begrepen dat de dame van Youniek van Chinese afkomst is en dat de kledij in China gemaakt wordt door haar familie.
Ik ga er zeker ook naartoe als de tijd rijp is om aan mijn zoektocht te beginnen. Na het lezen van bovenstaande, kijk ik er al echt naar uit!

grtjes Tanja



stephanie
14-8-2015
 Meld misbruik22-3-2015 15:08:40

Zeker doen Tanja,
De dame is inderdaad van chinese afkomst.
Voor mij maakt dat niet uit van waar mijn kleed komt, ik weet dat er veel bruidjes zijn die dromen van een linea rafaelli of een ladybird.
Maar ik heb niet zoveel geld over voor een kleed die ik 1x aandoe en hier heeft Youniek mij enorm bij geholpen.
binnenkort moet ik gaan passen, ik hou jullie op de hoogte !


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info