Nu Online
Momenteel zijn er 194 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Misboekje

  12-12-2014 15:24:50
Hoi iedereen,
Ik zou graag aan mijn misboekje beginnen en heb al verschillende pogingen ondergaan, maar buiten de omslagtekst heb ik nog niks gevonden, ik weet niet hoe ik eraan moet beginnen... zijn er mss onder jullie die al een misboekje hebben dat ik eens kan nalezen om ideeën op te doen? mijn mailadres is krisendorothy2015@outlook.be.
Alvast bedankt voor de hulp!!
Groetjes

DOROTHY
20-6-2015
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 2087


Else
18-9-2015
 Meld misbruik12-12-2014 22:25:28

Ik heb hier wel 2 voorbeelden liggen maar die staan niet op de pc en kan deze ook niet inspannen. Van waar ben je ergens anders zou je het mss kunnen lenen. Kan je aan de pastoor geen voorbeeld vragen?



DOROTHY
20-6-2015
 Meld misbruik14-12-2014 11:46:38

Ik ben van Lebbeke, ik heb ook een voorbeeld van de pastoor maar dat vind ik iets te saai :), is moeilijker als gedacht om het zelf te make!!



Inge
22-8-2015
 Meld misbruik15-12-2014 7:19:10

Je kan heel veel mooie teksten vinden door gewoon op Google te zoeken naar 'misboekje' of 'teksten huwelijk'.
Succes :)



Else
18-9-2015
 Meld misbruik15-12-2014 18:24:50

Lebbeke dat is wat ver voor ons :) maar idd zoals Inge zei kan je ook heel mooie teksten op google vinden. Ken je geen mensen uit je omgeving die getrouwd zijn? Mss mag je hun misboeken ook wel even bekijken. Ge



Marieke
18-4-2015
 Meld misbruik30-12-2014 16:05:26

Zeker ook eens kijken op www.misboekjemaken.be en het boekje daar bestellen, heel nuttig! Veel succes :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info