Nu Online
Momenteel zijn er 106 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bloednerveus, het passen komt eraan ...

  12-11-2014 14:28:39
Dag lieverds allemaal,
vandaag ziek in de zetel maar zo had ik de tijd om eindelijk eens te bellen naar de winkels.
Ik heb het lang uitgesteld, tot iedereen me de oren van mijn lijf zaagde, "steph, je moet nu echt wel eens beginnen zoeken naar jou kleedje hoor..."
Eerst vermoeiend weg en weer ge'sms die niet leek tot een oplossing te komen om mij en mijn 3 belangrijkste meiden samen te krijgen.
Ik neem namelijk mijn oudste schoonzus, die zoveel als een zus is voor mij, en mijn 2 getuigen (beste vriendinnen) mee om te gaan kiezen.
met een 'doodle' te maken is het eindelijk gelukt.
Op 10/12 gaan we naar Azurro in Oostende, op 13/12 gaan we richting Turnhout naar Youniek.
Ik ben zooooooo nerveus, enthousiast ook, maar vooral nerveus en bang.
De drie dames die ik mee neem hebben elk zo'n uiteenlopende smaak en ik hoop dat ze eerlijk zullen zijn en zullen kiezen wat past bij mij en niet wat hun smaak is.
Hun niet meenemen wil ik niet want als 1 van hen het niet mooi zou vinden dan zou ik doodgaan ! Als zij het met 3 goed vinden, en ik ook, dan zal het wel goed zijn zeker ?
Ik ben bang om een verkeerde keuze te maken, bang dat ik misschien die klik waar iedereen over spreekt niet zal hebben en vooral bang om slecht te varen bij de winkels.
Ik hoop dat ik ervan zal kunnen genieten, dat het een leuke ervaring zal worden. En ik hoop vooral, dat ik binnen een grote maand zal kunnen vertellen aan jullie allemaal, dat ik gekozen zal hebben en gelukkig zal zijn met mijn keuze.
Ondertussen is het afwachten en hopen dat ik in de juiste winkels met de juiste begeleiding zal terecht komen !
Zijn er mensjes die in 1 van deze winkels gaan passen zijn en mij hun ervaring willen delen ?

tot hééél binnenkort , veel liefs van mij...

stephanie
14-8-2015
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1899


Karen
10-10-2015
 Meld misbruik12-11-2014 19:17:43

Hey Stephanie,

Je hoeft echt niet te stressen! Kleedjes gaan passen is super leuk!!
Echt waar, gewoon genieten, alles komt goed!

Volgens een vriendin van mij (die ook al getrouwd is) is die fameuze "klik" er niet altijd hoor. Zij vond haar kleed uiteraard wel heel mooi, maar ze zei dat ze toch niet dat gevoel had dat soms beschreven wordt.

Gewoon met een open geest er naartoe gaan, niet te veel verwachten, dan kan het alleen maar meevallen!

Veel plezier!
x



Deborah
5-9-2015
 Meld misbruik12-11-2014 21:08:25

Je moet vooral doen waar jij je goed bij voelt, en waar jij de klik mee hebt. Ik kwam op het begin helemaal niet overeen met wat mijn mama en zus schoon vonden. Zo had ik een kleed aan waarbij mijn mama en zus direct moesten wenen en ik "voelde het niet". Ik heb uiteindelijk iets heel anders aangedaan, waarin ik meer mezelf voelde, en bij nog een kleed van dit genre waren we alle 3 aan het wenen. Toen was de keuze dus ook snel gemaakt. Want toen mijn mama en zus dat ene kleed mooi vonden maar ik het niet mezelf vond, vond ik het ook wel moeilijk. Dus vooral blijven passen en zoeken naar iets waar je jezelf goed in voelt en je "achterban" zich ook in kan vinden. Want uiteindelijk ben jij het die het kleed zal moeten dragen!

Veel plezier! Want ik vond dat zo een fijne dag. Ik vind het nu soms zelfs spijtig dat ik niet nog eens kan gaan kiezen :D

Groetjes



Peggy
13-3-2015
 Meld misbruik13-11-2014 9:20:23

Hallo
Ik ben bij youniek geweest en heb daar mijn kleed gevonden .
Ik mag nu dinsdag terug naar daar want kleed is af en mag voor de eerste pas terug gaan
Hele vriendelijke mensen
Ben benieuwd voor dinsdag en wens je veel succes



Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik13-11-2014 11:55:16

Mijn kleed komt ook van Youniek! Heel vriendelijke mensen en alles kan daar kwestie van aanpassingen naar uw smaak...zalig!
Vooral genieten zou ik zeggen!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info