Nu Online
Momenteel zijn er 68 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Lingerie aansluitend kleed

  1-11-2014 19:30:38
Hallo iedereen!
Zijn er hier nog medebruidjes die net als ik een aalsuitend kleed hebben en waar je dus niet eender welk ondergoed kan onder dragen?
Het is ook nog eens met een open rug, waardoor ik zeker geen hoog broekje kan dragen om de 'probleemzone' een beetje weg te stoppen ;-)
Iemand ideeën? Liefst naadloos :-)

Bedankt!

Kelly
15-5-2015
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1963


Sylvie
14-3-2015
 Meld misbruik1-11-2014 20:45:35

Ik volg mee :-) ik ga normaal eind nov naar lingeriewinkel want heb 10 dec 1ste pas - ik hou je op de hoogte!! :-)



Lenntje
6-6-2015
 Meld misbruik1-11-2014 22:15:02

Hey Kelly

Ik heb gezien dat poirier zo'n torselet verkoopt met laag uitgesneden rug, die naadloos is en dus "onzichtbaar" onder de jurk. Een voorbeeld met de link: http://www.poirier.nl/Poirier/Torselet-426__607.html
Ik heb wel geen ervaring met hun lingerie, maar vermits het toch een "prestigieus" merk is, veronderstel ik dat het wel goed is?
Mag ik eens heel curieus zijn en vragen welk kleed je hebt gekozen hebt Kelly? Ik ben ook fan van "de lage rug" maar vond toch dat er (spijtig genoeg) not niet zo heel veel keuze was...
Ik hoop dat dit je kan helpen!



Kelly
15-5-2015
 Meld misbruik1-11-2014 23:34:44

Bedankt Sylvie! Ik hoor het wel ;-)

Tuurlijk mag je dit weten Lenntje. Mijn kleed is er 1tje van Linea Rafaelli. Al je op de site gaat kijken is het nummer B15 SET 16. Het is inderdaad niet zo simpel om een kleed te vinden met open rug. Ik had ook meer keuze verwacht en wou het al opgeven, totdat ik mijn kleed aanhad ;-) Veel succes nog in je zoektocht!



Karolien
12-6-2015
 Meld misbruik2-11-2014 13:57:06

Je moet anders eens gaan kijken op de site van Hunkemoller, zij hebben verschillende strapless bh's, ook voor open rug. Plus, zij hebben ook naadloos ondergoed, dat onzichtbaar is onder strakke kledij. En 't is betaalbaar :-)



Chantal
3-5-2014
 Meld misbruik3-11-2014 8:24:19

Dag Kelly,

Ik had een kleed met volledige kanten rug en laag uitgesneden, maw hetzelfde bh en slip probleem als jij. Ik heb uiteindelijk gekozen voor een bh van Eve's bra uit de lokale lingeriewinkel. Dat is een plakbh, maar beter dan de goedkopere die je vindt bij de ketens (deze kleeft echt veel beter, want ik heb vanalles geprobeerd). Eve's bra bestaat ook in verschillende cupmaten, dus dat is ook wel handig! En het blijft echt goed zitten! Kostprijs: 50€, dus dat valt ook goed mee.

Als slip heb ik gekozen voor een lage heupstring, zodat je echt niets zag. Panty's had ik stay ups van Falke. Ook super tevreden over en deze blijven ook goed kleven. Ze hebben bovendien een prachtige boord, wat je lingerie dan toch een beetje sexy maakt ;-)

Succes!



Els
30-9-2014
 Meld misbruik3-11-2014 19:23:27

Beste Kelly,

Mijn kleed was ook een trouwkleed met open rug van het merk pronovias.
Is er geen mogelijkheid om je bh in het kleed te verwerken?
Ik heb sowieso een balkonetta model gekozen waar ik de bandjes van kon afdoen.
M'n achterste stuk van bh werd in het kleed gestopt ( door middel van een bandje).
Zo zag je helemaal niks van m'n bh.

Natuurlijk, misschien voorziet niet elk merk zo een mogelijkheid...

Groetjes
Els



Mich
4-7-2015
 Meld misbruik3-11-2014 22:26:14

Weet iemand een winkel waar je die lingerie van Poirier kan kopen? Als ik die collectie bekijk, vind ik het echt wel de moeite! Maar lingerie, en al zeker die voor mijn huwelijk, wil ik echt wel kunnen passen en niet online kopen.



Lenntje
6-6-2015
 Meld misbruik4-11-2014 0:14:17

Hey Mich, ik heb een snel gekeken op internet en heb gezien dat ze in het bruidsparadijs (Merksem) en le coq (Lommel) al zeker poirier verkopen. Ik Weet natuurlijk niet van welke regio jij afkomstig bent.. Maar bij mijn weten verkopen ze dit wel in meerdere bruidswinkels zelf. Bel anders eens nar de winkel waar je je kleed hebt gekocht (of nog wat andere (grote/gekende) bruidswinkels? Die gaan je misschien meer info kunnen geven, want ik veronderstel dat je die daar ook wel kan passen. En anders, net over de grens in Nederland, daar verkopen ze dit merk precies veel...? Laat me maar weten wat het geworden is, ik ben nog niet aan deze stap, maar ga de info ook nodig hebben :-)



Joke
4-10-2014
 Meld misbruik4-11-2014 15:32:35

Ik had ook een aansluitend kleed met open rug. Uiteindelijk heb ik gekozen voor een huidkleurige naadloze slip van... Sloggi!
En oorspronkelijk ging ik geen bh dragen, maar op de laatste stek ben ik nog van gedacht veranderd en heb ik een plakbh gebruikt, die ik verstevigde met sporttape.

Sjans dat niemand door mijn kleed kon kijken. ;)



Kelly
15-5-2015
 Meld misbruik4-11-2014 21:44:45

Bedankt iedereen voor de vele tips!
In mijn kleed is er ook reeds een soort bh voorzien, maar ik twijfel toch nog of ik mij hiermee op mijn gemak ga voelen. Het is toch nog altijd iets anders als je 'iets' aanhebt :-)
Als slip heb ik ook al aan de naadloze sloggy's gedacht. Spijtig dat we dit niet thuis allemaal kunnen uittesten met het kleed aan ;-)



Sylvie
14-3-2015
 Meld misbruik4-11-2014 22:45:18

Hehe idd spijtig!! Ik ben ook eens benieuwd wat het gaat worden. Ik zou graag ook iets van shapewear aandoen maar dit zal mss ook niet zo evident zijn met de open rug ... wordt nog een fijne zoektocht :-)



Kelly
15-5-2015
 Meld misbruik4-11-2014 22:56:16

Inderdaad Sylvie! Ik heb mij ook al zot gezocht achter toch iets van shapeweaer, maar is inderdaad niet simpel met een open rug. De meeste shapewear broekjes komen redelijk hoog :-( En dan vind je 1tje die lager komt, maar met naden. Nooi goed dus ;-)



Synthia
1-8-2015
 Meld misbruik17-4-2015 13:22:33

Mijn zusje had destijds gewoon kanten ondergoed en viel helemaal niet op.

Ik heb nu mijn besteld bij Le Boudoir de Lola (leren kennen na tip van fotografe van OurSecretzz, boudoirshoot en loveshoot).
Stel je voor sloggy en dan een mooi kleed erover.... neen mag ook iets moois zijn onder het kleed. Trouw tenslotte maar 1 keer en onze mannen zullen t zeker niet erg vinden.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info