Nu Online
Momenteel zijn er 117 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidswinkels Limburg

  16-10-2014 19:19:47
Hoi iedereen,

Mijn zoektocht naar mijn droomjurk is ook stilaan van start gegaan. Ik heb voor volgende week al een afspraak vastgelegd bij E&R wedding in Beringen, maar na hier toch wel enkele slechte ervaringen met deze winkel gelezen te hebben, ga ik hier dus sowieso nog niet direct bestellen denk ik. Daarom ben ik dus nog op zoek naar winkels in Limburg die wel aan te raden zijn. :)

Ik wou nog eens bij Lecoq in Lommel, en mss le Chapeau in Bree gaan kijken. Iemand die hier ervaring mee heeft?

Andere tips zijn ook zeer zeker welkom!

Groetjes

Deborah
5-9-2015
Meld misbruik



Reacties: 18 | Gelezen: 1663


Kathelijne
11-10-2014
 Meld misbruik16-10-2014 20:18:00

Ik ben in Bree naar Le Chapeau geweest, en ik kan ze daar alleen maar aanraden. Een vriendelijke maar eerlijke verkoopster, en veel keuze van kleedjes. Ik mocht ook alles passen wat ik maar wou. Ook tijdens de pasbeurten verliep alle correct!



sabrina

 Meld misbruik16-10-2014 21:21:46

2 familieleden van mij hebben hun kleed daar gekocht en waren er zeer tevreden van.
Ik heb er mijn suitekleed gekocht toen mijn schoonbroer ging trouwen.
Zelf wacht ik nog steeds op de vraag.
Verder heb je nog Issa Moda en in Hasselt.
En dit weekend is er de weddingbeurs in Hasselt waar er ook wss verschillende bruidswinkels zullen staan ;-)

Groetjes



Deborah
5-9-2015
 Meld misbruik16-10-2014 21:33:19

Sabrina, waar hebben die familieleden hun kleed gekocht? Bij E&R? De weddingbeurs staat hier inderdaad al in de agenda ingepland :D



Jolien
15-8-2015
 Meld misbruik16-10-2014 22:17:07

Issa-moda: ik word nog steeds misselijk als ik er aan denk... €7000+ voor een op maat gemaakt kleedje?? Er zijn grenzen...


Linx heb je ook, maar hoor er alleen slechte dingen over...



Annelies
13-5-2015
 Meld misbruik16-10-2014 22:34:44

Issa-moda is inderdaad niet te doen! voor het eerste gesprek vragen ze 300 euro... dat gaat dan wel af van de prijs van je kleed, maar met 7000 euro en meer is dat ook gen pleister op de wonde.

Ik raad Nova bruidsmode in Maasmechelen aan. Supervriendelijk, heel behulpzaam en geduldig, niet opdringerig,... Dus als je de stijl van de jurken op de site mooi vindt, gewoon doen!




Deborah
5-9-2015
 Meld misbruik17-10-2014 7:39:36

ok, sowieso geen Issa moda dus! :D

Ik ga Nova bruidsmode zeker eens checken dan!

Merci!



Jessie
20-6-2015
 Meld misbruik17-10-2014 9:51:02

Ik wil wel eens weten over welke bruidszaak géén negatieve commentaren zijn ! Ik ben bij E&R geweest en die mensen zijn supervriendelijk vond ik, antwoorden direct via mail op mijn onnozelste vragen enzoverder..

Klein voorbeeld: Hier zegt iemand dat Le Chapeau geweldig is, terwijl ik ook al meerdere negatieve reacties gehoord heb.. Dus ja als je altijd moet afgaan op enkele negatieve reacties, dan moet je nergens komen denk ik.. Dit is echt voor iedereen anders.

Tis jouw keuze, maar ik vind niet dat iets sowieso slecht is als iemand dat zegt. Altijd eerst zelf zien en geloven !

Groetjes en succes !



Deborah
5-9-2015
 Meld misbruik17-10-2014 11:07:27

Jessie, Dat is idd ook waar. Daarom ga ik sowieso ook eens kijken bij E&R maar ik heb daar vooral over de retouches enzo slechte ervaringen gelezen, en dat schrikt mij af want dat zie je niet bij de eerste keer. De vriendelijkheid is eigenlijk nog het minste van mijn zorgen, want dat is voor iedereen anders.


Groetjes




sabrina

 Meld misbruik17-10-2014 11:22:01

Kleedjes van de bruiden en mijn suitekleed kwamen van Le Cheapeau in bree :-)



sabrina

 Meld misbruik17-10-2014 11:24:06

Hier wordt ook naar de ervaringen gevraagd van de mensen en dan krijgen ze antwoord op hun vraag.
En dit is uiteraard voor iedereen anders.
Ik zeg ook maar wat andere mij vertellen over hun ervaringen en ik zeg ook gewoon wat ik zelf heb ervaren :-)



Lindy
11-6-2016
 Meld misbruik17-10-2014 11:25:09

Hoi Bruidjes,
Ik heb gehoord dat er ook winkels zijn waar je moet betalen per kleed dat je past...??
Is dit ook effectief zo? Ik ben nog nergens geweest voor mijn kleed, maar ik heb dan ook nog wel even tijd he :-)



krista
9-8-2013
 Meld misbruik17-10-2014 15:59:39

Ik ben ook van Limburg en ik ben tot in Turnhout gereden. Ik heb er mijn droomjurk gevonden. Bij Youniek. Turnhout is nu ook niet andere kant van de wereld he... Mss ff verder kijken dan Limburg groot is ;-).

Succes ermee...





Deborah
5-9-2015
 Meld misbruik17-10-2014 16:15:55

Krista, daar heb ik idd ook veel over gehoord. Als ik hier in Limburg niks naar mijn goesting vind wou ik dat zeker ook wel eens doen.



Lindsay
1-8-2015
 Meld misbruik19-10-2014 22:02:05

Hallo,
Ik heb vandaag ook een afspraak bij E&R gemaakt, op het eerste zicht leken ze mij wel vriendelijk, maar het leek mij er wel niet super goedkoop. Maar dat ik natuurlijk persoonlijke keuze wat je eraan uit wil geven.
Krista, waart gij tevreden over youniek? Want ik had een mooi kleed gezien op de website en de prijzen leken mij ook wel goed.



krista
9-8-2013
 Meld misbruik23-10-2014 12:10:36

Lindsay, ik ben super tevreden.

Daarom dat ik hun ook zo vaak aanbeveel ;-).

Ik zou er dadelijk terug gaan.

Prijzen zijn zeker en vast ok, kwaliteit ook dik in orde...

Succes met je zoektocht.





Deborah
5-9-2015
 Meld misbruik26-10-2014 10:47:49

Ik had gisteren mijn afspraak bij E&R, en ik vond ze eigenlijk wel heeeel vriendelijk en ze hebben me ook heel goed geholpen. Ik ging de winkel binnen met het gedacht ik ga gewoon passen en ga nog eens ergens anders kijken. Maar uiteindelijk heb ik toch al iets besteld.
Het was eerst een hele klus, bij elk kleed dat ik aan had vond ik wel een "maar" of vond mijn mama het wel mooi en ik niet of andersom en toen had de verkoopster er een ander kleed tussen gestoken op basis van al mijn 'maar's".. en toen ik dit aanhad, had we allemaal direct de tranen in mijn ogen en wou het kleed al niet meer uitdoen. Dus toen was de keuze heel snel gemaakt. Ook omdat ik toch wel een goed gevoel had bij de winkel.
Ik kan echt elk moment kijken naar de foto :D

Groetjes



Nele
27-9-2014
 Meld misbruik2-11-2014 10:01:11

Hey Deborah,

Ik heb mijn droomjurk laten ontwerpen door November Styling (http:\\www.novemberstyling.be ), vlakbij Hasselt. Enorm goede services en ik heb ondertussen mijn jurk thuis en het is gewoon af. De prijzen vallen heel goed mee, zeker geen 7000 eerder in de lijn met bruidsconfectieprijzen. De moeite om een afspraak te overwegen!

Groetjes, Nele



Deborah
5-9-2015
 Meld misbruik2-11-2014 10:18:45

Hoi Nele,

Bedankt, maar ik heb ondertussen mijn droomjurk ook al besteld ;)

Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info